Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מזה זמן רב אני נואש בחיפוש אחרי שטיחים לאאודי שלי (80) עם לוגו החברה.

מהתכתבויות שלי עם החברה הנושא לא התקדם כיוון שמצויים אצלם רק השטיחים לרכבים החדשים.

אולי תוכלו לאתר לי מקום/ אפילו באינטרנט מחו"ל.

כמו בקישור: http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://memimage.cardomain.com/member_images/2/web/2042000-2042999/2042424_76_full.jpg&imgrefurl=http://www.cardomain.com/ride/2042424/1997-audi-a4&usg=__DwaOXxNMHwWdJ4WdSjyfn7T-6pM=&h=299&w=314&sz=62&hl=iw&start=0&zoom=1&tbnid=GpzGH7656A-LNM:&tbnh=148&tbnw=167&ei=GGZ2TaHaLIaChQeMqsWOBg&prev=/images%3Fq%3Daudi%2Bfloor%2Bmats%26hl%3Diw%26sa%3DG%26biw%3D1020%26bih%3D583%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=234&oei=GGZ2TaHaLIaChQeMqsWOBg&page=1&ndsp=12&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=99&ty=66

אודה למי שיכול לעזור לי.

פורסם

שטיחים עם לוגו כזה כמובן שאין מקוריים לדגם שלך, יש אולי רק אפטר מרקט, תנסה לחפש בגוגל.

אם אתה מתכוון לשטיחי הגומי המקוריים הפשוטים עם הסמל של אודי אז תנסה למצוא בפירוקיות.

פורסם

שלום, אנא סלח לי על הבורות שלי בדגמי אאודי. אתה מתכון לשנת 1980 או לדגם 80?

חפש את השטיח הרצוי שלך כאן. במידה ואתה מוצא אני יכול להרים טלפון לחבר שישלח לך את זה לארץ.

בברכה

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=audi++mats&_sacat=&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=stock+audi+floor+mats&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אם לא חשוב לך הדגם והשנה של הרכב רק שיהיה עליהם לוגו של אאודי אז אתה תמצא אותם כאן. מקווה שעזרתי במעט.

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_kw=audi&_kw=logo&_kw=mats&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אם לא חשוב לך הדגם והשנה של הרכב רק שיהיה עליהם לוגו של אאודי אז אתה תמצא אותם כאן. מקווה שעזרתי במעט.

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_kw=audi&_kw=logo&_kw=mats&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM

 

 

השטיחים השחורים שם עם הסמל הם בדיוק כמו שאני מחפש, רק שהוא לא שולח לארץ זה בעיה.

הדגם של הרכב הוא אאודי 80, זו לא שנת הרכב.

פורסם
השטיחים השחורים שם עם הסמל הם בדיוק כמו שאני מחפש, רק שהוא לא שולח לארץ זה בעיה.

הדגם של הרכב הוא אאודי 80, זו לא שנת הרכב.

 

לידע כללי איזה שנה המכונית שלך? איך אתה יודע שהוא לא שולח לארץ? שאלת? תמיד אפשר לשאול, מקסימום נענים בשלילה. אם הוא לא שולח לארץ שאל אותו אם הוא שולח לארה"ב? יש לי שם חבר שיכול שחייב לי כמה טובות.

אם הוא לא שולח לישראל וכן למדינות אחרות למרבה הצער זה בגלל שהישראלי המכוער השאיר לדאבונינו את חותמו המגעיל על המוכר ולכן הוא לא רוצה למכור לישראלים ויש לא מעט מוכרים כאלה.

אל תהרסו לאחרים. תהיו מנומסים ותגדילו ראש. להיות ישראלי בכל מקום ועם כל אחד זה לא ממש תמיד יתרון. בתור אדם שחיי 6\1 מחייו בחו"ל תסמכו עליי גם לנו יש מה ללמוד מהגויים.

תעדכן אותי מה קורה ונראה איך מזיזים עניינים משם.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תגיד לי אתה רציני? אני גר בשוויץ ואני יכול להגיד לך שלרוב אין קשר ל"ישראלי המכוער", כל כך הרבה פעמים רציתי להזמין מאיבי ממוכרים מאנגליה או ממקומות אחרים באירופה ופשוט אין אפשרות, או בכלל מאתרים מאירופה, ושוויץ בכלל לא מופיעה ברשימה שלהם וזה למה? כי היא לא שייכת לאיחוד האירופאי, יש די הרבה חברות שליחויות, שיש להם דילים כאלו ואחרים למדינות אשר באיחוד האירופאי.

לא הכל קשור לישראלי המכוער כמו שאתה מתאר.

×
×
  • תוכן חדש...