Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

14 אינטש הגלגלים.

בתכלס אני צעיר שרוצה רק יופי לרכב אבל מנגד אין לי שום עניין "בלדפוק" את הרכב עם רעידות וכל השטויות האלה.

לכן אני שואל אתכם האם כדאי להשקיע בג'אנט מאוטו דיפו וכאלה?

אני לא יודע, חלק אומרים(בעיקר פה) שכן, לא משנה מאיפה תקנה, וחלק אומרים אל תתקרב.

 

וממה ג'אנט עלול להישבר ולהיסדק?

חשוב לי לומר שיש כבר דגמים מדהימים מבחינתי מבחינת היופי מאוטו דיפו, רק האמינות והסיניות שלהם מפחידים אותי או יותר נכון מטרידים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שהג'אנטים סיניים זה לא מעיד בהכרח על איכות ירודה, רכבים חדשים נמכרים עם חישוקי סגסוגת "מקוריים" תוצרת סין.

בדרך כלל זה כמה שתשלם פחות ככה הג'אנט שלך עמיד פחות.

חבל לשלם על חישוק שיהרס לך, גם אם הוא יפה. זה לא אומר שחודש אחרי שקנית ישברו לך כל הגלגלים ברכב, אבל למה לחפף בבטיחות על חשבון יופי?

ג'אנט יכול להשבר ממכה חזקה במדרכה ובורות בכביש.

יש חנויות שמוכרות רק ג'אנטים, יש להם יותר מבחר ובדרך כלל גם האיכות טובה יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברור שלא מחפף פשוט התקציב אינו גדול בכלל כי אני יכול לקנות לרכב או את זה או מגבר לרכב ולכן אני מתלבט מאוד מאוד בימים האחרונים מה לשים באוטו וזה די מטריד. לכן אני אוסף תגובות ועזרה מאנשים פה ומגבש עוד דעות.

1500 שקל וזהו.

 

 

השאלה שלי היא האם לדוגמה אני קונה ג'אנט מסוג החנויות שאתה מציין מעיר אחרת וחוזר לעיר שלי ומתחילות בעיות של רעידות וכו', האם מוסכים ופנ'צריות בעיר יקבלו אותי לתיקון ובדיקה ?שאלה הזויה,נכון, אבל אין לי נסיון.תודה

×
×
  • תוכן חדש...