Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי

קניתי מגבר של רוקפורד 4 ערוצים כל ערוץ מספק 80 RMS

וקניתי מגבר מונובלוק של רוקפורד 500-1

 

למגבר של ערוצים מחוברים

רמקולים של לאודיו לודינג 50 RMS

ואחורים של רוקפורד 60 rms כל רמקול

 

למונו בלוק חיברתי סאב של סנטרל וגה 250RMS

 

הוספתי פויז 160 כולל מפסק

בנוסף קבל 2F

 

ותמיד שיש קטע סאב אחרי כמה דקות קופץ המפסק והמערכת מתכבה

לקחנו את המגברים למעבדה הכל תקין

 

אמרו לי שאקורד 2008 המערכת חשמל כנראה חלשה

ואולי שדרוג הקבל ל5F יעזור

זה נראה לכם יכול לעזור לי באמת השידורג הזה

פורסם

תבצע בדיקה אצל חשמלאי בזמן עבודה של המערכת.

בד"כ הגדלת הקבל לא תעזור, תצטרך לשדרג אלטרנטור ו/או מצבר.

מתחדשת*

פורסם

מנסיון שלי אצל כמה אקורדים המצבר שלהם ממש ממש קטן כמעט כמו של טרקטורון.

תבדוק מה יש אצלך ואם צריך תחליף בהתאם.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אין קשר לקבל.

כמו ששאלו עם איזה חוטים הרכבתה את המערכת?

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

WTF ?

חוטים כפולים ?

אתה בטוח שהתקנת מערכת ולא

שמת טרקטור באוטו ?

תפרוס חיווט כמו שצריך זה חלק עיקרי

במערכת |:

4 / 8 גייג' לא לא כמות גידים בתוכו

אלא עובי הכבל .

כדאי להחליף ולסדר את כול החיווט כמו שצריך

ואז לבדוק אם הכול תקין או לחילופין לא תקין ..

ושאלה קטנה , מי זה "שמנו" ומי התקין לך את המערכת ?

חבר או מתקין "מקצועי" ?

פורסם

מתקין מיקצועי

 

בהתחלה היה כבל אחד אדום כזה

 

שמגיע מהמצבר לקבל ומשם לשתי המגברים

 

הכל עבד סבבה ואז אחרי כמה דקות המספק קפץ

 

אז הוספנו עוד חוט מהצבר ישירות לקבל ולמגבר של הסאב ואת המגבר לרמקולים ישירות למצבר כדי לתת יותר כוח

למגבר של הסאב כי רק שיש קטע סאב חזק זה מתכבה

 

הבנתי שבגלל שהמצבר שלי 40 אמפר הוא לא עומד בעומס ואמרו לי להחליף ל 60 אמפר

×
×
  • תוכן חדש...