Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברי פורם

יצא לי ליראות אחרי כמה חיפושים בגוגל שהפורום הזה ללא ספק בין המובילים בתחום

 

יש לי פיאט פונטו ספייס 2001 עשיתי לה לפני שבוע ראש מנוע,החלפתי חוטי הצתה, החלפתי היום את הסעפת.

והאוטו הוא בהילוכים כזה מגמגם לא יודע בידיוק איך להסביר , אין לו נסיעה נקייה .

לפני הראש מנוע שעשיתי הכל היה בסדר... המוסכניק אומר שזה קלאץ, עכשיו אני לא יודע אם הוא מנסה לחלוב אותי

או שפשוט זה האמת.

אחרי שהחלפתי את הסעפת האוטו השתנה נהיה לו יותר כוח, אבל עדיין בהילוכים שמה משהו מגמגם

 

אשמח אם מישהו יוכל לתרום לי את הידע שלו בכיוון כלשהו של הבעיה

 

 

תודה מראש אבירן.

פורסם

כן

החלפתי פלאגים תואמים וכמו כן חוט הצתה.

המוסכניק אומר זה קלאץ. אני לא יודע אם להאמין לו

האוטו לא יכול להעלות עליות בכלל..

פורסם

האם חוטי ההצתה מקוריים של פיאט?

 

נסה לתאר את הבעייה יותר טוב: האם זה קורה כל הזמן? באיזה הילוכים? באיזה מהירות? אמרת שהאוטו לא סוחב בעלייה - אולי הבעייה היא בראש מנוע? אולי תזמון לא הורכב נכון?

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...