Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

קניתי תכשיר STP ENGINE DEGREASER לניקוי מנוע משומנים.

רציתי בבקשה אם תוכלו לרשום הדרכה איך משתמשים בחומר מסוג זה, איזה מקומות לכסות על מנת שלא יהיה נזק?

אני מעוניין לעשות זאת ידנית בעצמי, אין לי מכונת קיטור.

 

תודה וסופ"ש נעים

פורסם

אם אין סימני נזילות מתחת לאוטו תחזיר וקח עץ ריח במקום.

מנוע לא צריך לרחוץ .זה לא אוזן.מזיק לחלקי הגומי והפלסטיק. תקלות חשמל. בשום ספר טיפולים של יצרן לא מוזכרת רחיצה.לא בגלל שהמהנדסים היפנים שכחו.דאג עם סמרטוט יבש שיהיה תמיד יבש מכתמי נזילות שמן בחוץ , שמדביקים אבק.

פורסם

אז מה אתה מציע לעשות ? קניתי כבר את התכשיר..

 

אני צריך עצות ממי שהתנסה, איזה אמצעי זהירות אני צריך לנקוט? ואיך להשיג תוצאות טובות ?

פורסם
אם אין סימני נזילות מתחת לאוטו תחזיר וקח עץ ריח במקום.

מנוע לא צריך לרחוץ .זה לא אוזן.מזיק לחלקי הגומי והפלסטיק. תקלות חשמל. בשום ספר טיפולים של יצרן לא מוזכרת רחיצה.לא בגלל שהמהנדסים היפנים שכחו.דאג עם סמרטוט יבש שיהיה תמיד יבש מכתמי נזילות שמן בחוץ , שמדביקים אבק.

לידיעתך , גם אוזן לא בריא לרחוץ .

×
×
  • תוכן חדש...