Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לקראת יום הולדת 18 אני רוצה להתנסות בנהיגה ספורטיבית עם מדריך,

קראתי באינטרנט על מקומות וחברות שעושות קורסים של יום אחד עם מדריך צמוד ורכב ספורט. רוב הקורסים עולים בערך 1000 שקל ונמשכים כ4-5 שעות, הבעיה שאני לא יודע קודם כל מה ההבדלים בין הקורסים של החברות, מה יותר טוב ומה הכי משתלם. אני לא רוצה שיקרה מצב ששילמתי 1000 שקל וכל מה שעושים זה לתת לי לנהוג במגרש חניה גדול..

 

אשמח אם תעזרו לי ותמליצו לי על דברים..

 

תודה רבה!

לא אכפת לי מהמשתמש שלי בפורום, אז שם המשתמש והסיסמה זהים.

פורסם

אני ממליץ לך בחום רב על לאון טאובס מ"נהיגה בשליטה". יש להם מגוון קורסים, חלקם כוללים נהיגה במגרש סגור וחלקם על כביש ציבורי. תתיעץ איתם ותראה איך מתאמים לך קורס שמשלב גם את החוויה שאתה רוצה לעבור עם הידע שכדאי שתצבור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם אני הייתי שמח לקורס כזה, אך אני לא נלהב לנהוג ברכב הפרטי שלי למרות שאני מבין את היתרונות של להכיר את גבולותיו ויכולותיו, האם יש חברה שמציעה נהיגה במכונית שלהם ובמחיר שפוי?

פורסם

אני לא מכיר חברה שכזו.

 

עצה שלי? צור קשר עם בחור העונה לכינוי kundason.

שם תמצא את מבוקשך.

 

 

בכל אופן, עדיף לך להכיר את המגבלות של הרכב שלך, איתו אני נוסע ביום יום.

Got To love It

פורסם

בדקתי על נהיגה בשליטה, תודה אבל זה לא כלכך הכיוון שאני מחפש.

מה דעתכם על זה :

http://www.drive-art.co.il/default.asp

 

ועל זה:

http://www.maslulim.co.il/p-23/

 

אשמח לחוות דעת בעיקר מאנשים שהתנסו בזה, בכל מקרה תודה לכולם גם כל דעה פשוטה תעזור.

לא אכפת לי מהמשתמש שלי בפורום, אז שם המשתמש והסיסמה זהים.

פורסם
הבעיה שאני לא יודע קודם כל מה ההבדלים בין הקורסים של החברות, מה יותר טוב ומה הכי משתלם. אני לא רוצה שיקרה מצב ששילמתי 1000 שקל וכל מה שעושים זה לתת לי לנהוג במגרש חניה גדול..

 

אני גם מתעניין אבל לא לחודש חודשים הקרובים, אני קצת לחוץ על כסף.

הכי פשוט תתקשר לחברות ותשאל אותם שאלות עד שתגיע לסיפוקך המלא

 

ותגיד לנו פה מה היה כי יש פה עוד מתעניינים

פורסם

אהלן ושלום לפותח השרשור, בהמשך להודעה הפרטית ששלחת לי בנושא, נכנסתי להגיב.

 

ראשית כל - זה יפה לשמוע על בחור צעיר שכבר מתעניין בקורס נהיגה מתקדמת, אך רצוי לעשות קצת סדר בדברים:

 

ישנם מגוון של קורסים ומגוון של מדריכים, מי מומלץ יותר ומי פחות בהתאם לרצונו של הלקוח, ממונו, וכו'.

 

הייתי מסווג את הקורסים הקיימים לשלושה סוגים, ומשם מתחיל להתקדם הלאה:

 

1. קורס בטיחותי, לא משנה כלל על איזה רכב נערך, רצוי על שלך. קורס חובה ומציל חיים לדעתי.

 

2. קורס ספורטיבי. כולל בתוכו (או אמור, בכל אופן) את הקורס הבטיחותי, יותר מהנה על רכב מעניין אך לא נדרש,

 

מיועד למעשה למי שרוצה לנהוג מהר ובטוח, לדעת מה הוא עושה, איך לא להיכנס לתאונה, ועדיין להנות מנהיגה.

 

3. קורס חווייתי. כאן הדגש הוא על FUN בלי יותר מדי ערך מוסף בנהיגה, יש הסברים מועטים אבל הדגש הוא על ההנאה,

 

לרוב נעשה על הרכב של בית הספר כדי להעצים את החוויה, אנחנו מעבירים קורסים כאלו על מיאטה ועל שלל רכבים נוספים מעניינים.

 

אני חושב שיש להגדיר ראשית איזה מהקורסים אתה רוצה, ואז ניתן יהיה להתקדם יותר טוב כדי "לתפור" לך קורס שגם תלמד ממנו וגם תהנה כמה שיותר.

 

מה דעתכם על זה :

http://www.drive-art.co.il/default.asp

 

זהו ביה"ס שבו אני עובד, כך שאין הנחתום מעיד על עיסתו. אתה מוזמן להריץ חיפוש על "און יעקבסון" או "ליאור לוי" ולראות מה אחרים חושבים.

 

בכל מקרה, יש מגוון של קורסים, כך שרצוי לשאול על קורס ספציפי ואז לקבל תשובה קונקרטית.

 

בכל אופן, עדיף לך להכיר את המגבלות של הרכב שלך, איתו אני נוסע ביום יום.

 

גם אני מחזיק בדיעה זו, כי קורס ראשון צריך להיעשות ב- MODE בטיחותי ראשית כל ואחר כך ספורטיבי,

 

ורק לאחר מכן לערוך קורס חווייתי יותר. מה גם שאפשר לנצל הרבה יותר את החוויה אם באמת יודעים מה עושים...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
הייתי מסווג את הקורסים הקיימים לשלושה סוגים, ומשם מתחיל להתקדם הלאה:

 

1. קורס בטיחותי, לא משנה כלל על איזה רכב נערך, רצוי על שלך. קורס חובה ומציל חיים לדעתי.

2. קורס ספורטיבי. כולל בתוכו (או אמור, בכל אופן) את הקורס הבטיחותי, יותר מהנה על רכב מעניין אך לא נדרש,

מיועד למעשה למי שרוצה לנהוג מהר ובטוח, לדעת מה הוא עושה, איך לא להיכנס לתאונה, ועדיין להנות מנהיגה.

3. קורס חווייתי. כאן הדגש הוא על FUN בלי יותר מדי ערך מוסף בנהיגה, יש הסברים מועטים אבל הדגש הוא על ההנאה,

לרוב נעשה על הרכב של בית הספר כדי להעצים את החוויה

 

אפשר טיפונת להרחיב על הקורסים וההבדלים בינהם בשני משפטים

תודה

פורסם

בבקשה:

 

קורס בטיחותי כולל את כל הדברים שמורה הנהיגה לימד אותך באופן שגוי, או לא טרח ללמד אותך כלל, לדוגמה:

 

תנוחת נהיגה נכונה (כן, יש דבר כזה) ולמה היא כל כך חשובה, הפנייה נכונה של ההגה - הדרך הנכונה לעשות זאת, מדוע וכיצד,

 

כיוון מראות - חיסול "שטחים מתים" והבנה למה אין כאלו באמת אם מכוונים מראות נכון, ובגלל זה אין להשתמש במראה פנורמית.

 

בלימת חירום - עשה ואל תעשה, כיצד תעשה, הערכת מרחקים, אומדן בלימה ביחס למהירות, ולבסוף - בלימה והתחמקות ממכשול - מה קורה כשאין מספיק מרחק לבלום ?

 

ירידה לשול ועלייה מהשול, כיצד לרדת בבטחה לשול וכיצד לעלות בבטחה מהשול, מהן הסכנות שבירידה לשול או בעלייה ממנו.

 

מעגל אחיזה - מה גורם לרכב לאבד אחיזה ומה גורם לו להחזיר אותה ? כיצד משתמשים בפיזיקה לטובתנו ?

 

פיתוח צפי ותכנון בנהיגה, ראיית הנולד, ההקבלה של נהיגה בטוחה לנהיגת מירוצים, ועוד... (זה רק חלק מהקורס הבטיחותי).

 

קורס ספורטיבי כולל את כל המרכיבים האלו, ומוסיף עליהם:

 

תת היגוי והיגוי יתר - מה ההבדל, איך זה מתבצע וכיצד יש לתקן סוגי החלקות אלו, ומה ניתן לעשות כדי להימנע מהן ?

 

הפניית הרכב באמצעות המצערת - הרכב פונה דרך הדוושות ולא דרך ההגה, הכיצד ?

 

כניסה נכונה לפנייה - מה עושים, מתי עושים, כמה עושים, ובאיזה שלב בדיוק ?

 

מה עושים בתוך הפנייה - חשיבות מעגל האחיזה על מנת לשמר מהירות בפנייה ולא לגרום לרכב לאבד אחיזה.

 

יציאה מהפנייה - איך יוצאים מהפנייה, לאן יוצאים מהפנייה, מתי באמת "נגמרת הפנייה".

 

קווי פנייה נכונים - קו מוקדם, קו נייטרלי, וקו מאוחר. מהו האייפקס ? היכן הוא נמצא ? מה התפקיד שלו ?

 

מהו קו מירוצים, מהו קו בטוח, ומהו הקו הנכון והמהיר בכביש הציבורי ? מה עושים כשפנייה רודפת פנייה ?

 

כל אלו ועוד - הם חלק מהתכנים של הקורס הספורטיבי.

 

עוד שאלות ? :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
בדקתי על נהיגה בשליטה, תודה אבל זה לא כלכך הכיוון שאני מחפש.

מה דעתכם על זה :

http://www.drive-art.co.il/default.asp

 

ועל זה:

http://www.maslulim.co.il/p-23/

 

אשמח לחוות דעת בעיקר מאנשים שהתנסו בזה, בכל מקרה תודה לכולם גם כל דעה פשוטה תעזור.

 

ניסיתי "מסלולים" במכונית שלי X1/9 החכמתי ונהנתי.

ממליץ,

תהנה

הרצל

×
×
  • תוכן חדש...