Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחשמלטורים שלום,

 

רציתי לדעת אם ישנה איזושהי נוסחה על פיה אני יכול לחשב את תצרוך החשמל הכוללת של מכשיר חשמלי אם אחבר אותו באמצעות ממיר מתחים מ220 ל110, לעומת כמה יצרוך מכשיר בעל אותו הספק, אך שתוכנן מראש ל220V.

אני מנסה לבדוק כדאיות של שימוש במכשיר אמריקאי יחד עם ממיר מתחים בהשוואה ללרכוש אותו במחיר גבוה בהרבה בארץ.

 

תודה,

ליעד

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ההספק היחידי שמתבזבז פה זה ההספק של השנאי, הספק די מזערי ולא מורגש.

לכן אמליץ לך להשתמש במכשיר שמותאם ל 110V.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

עד כמה מזערי ולא מורגש זה יהיה במכשיר 1250W שפועל על ספק 1500W?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

צריכה מחושבת לפי קוט"ש(קילוואט לשעה) , 1500 זה 1.5קוט"ש כמה שלא תשחק אם זה הנתון לא ישתנה לכוון מטה, תוספת של שנאי נוסף רק תעלה את הצריכה.

אודי A4

דימה.

פורסם

הספק הוא עד 1500W אבל הוא לא עובד בעומס מלא, ולכן לא מתבזבזים לנו 250W אלא פחות.(באיזור ה 25W)

בהנחה שהמכשיר פועל 24/7 למשך חודש שלם.

יוצא שתשלם בערך 8 ש"ח בחודש על ההספק המבוזבז.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

למה אנשים כותבים דברים שהם לא מבינים בהם?

 

צריכה מחושבת לפי קוט"ש(קילוואט לשעה) , 1500 זה 1.5קוט"ש כמה שלא תשחק אם זה הנתון לא ישתנה לכוון מטה, תוספת של שנאי נוסף רק תעלה את הצריכה.

זה לא מדויק.

1500 וואט זה 1.5 קוט"ש אם ורק אם ההספק הזה בוזבז לפרק זמן של שעה בדיוק. אם הפעלת את אותו המכשיר למשך חצי שעה, קיבלת צריכה של 0.75 קוט"ש.

 

הספק הוא עד 1500W אבל הוא לא עובד בעומס מלא, ולכן לא מתבזבזים לנו 250W אלא פחות.(באיזור ה 25W)

בהנחה שהמכשיר פועל 24/7 למשך חודש שלם.

יוצא שתשלם בערך 8 ש"ח בחודש על ההספק המבוזבז.

אהה?! איך אתה יודע שההפסדים הם של 25 וואט?

 

 

מכשיר חשמלי שצורך 1500 וואט בממתח של 110 וולט יצרוך 1500 וואט גם אחרי ההמרה ל-220 וולט. התוספת היחידה כאן היא של הפסדי השנאי, והיא זניחה יחסית. מה שכן צריך להטריד אותך זה מחירי השנאים. שנאי ל-1500 וואט חדש עולה משהו כמו 800-1000 ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אכן, מה שאני מנסה לדעת זה מה הפסד השנאי. שנאים הרי מתחממים.

ולגבי עלות השנאי, אם מביאים מכשיר מארה"ב, למה לא להביא גם את השנאי איתו: http://www.220converters.com/store/p/41-1500-Watts-Step-Down-Power-Converter-220v-to-110v.html

טיפל'ה יותר זול מהמחיר שציינת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
למה אנשים כותבים דברים שהם לא מבינים בהם?

 

אהה?! איך אתה יודע שההפסדים הם של 25 וואט?

 

 

מכשיר חשמלי שצורך 1500 וואט בממתח של 110 וולט יצרוך 1500 וואט גם אחרי ההמרה ל-220 וולט. התוספת היחידה כאן היא של הפסדי השנאי, והיא זניחה יחסית. מה שכן צריך להטריד אותך זה מחירי השנאים. שנאי ל-1500 וואט חדש עולה משהו כמו 800-1000 ש"ח.

 

נצא מתוך נקודת הנחה שנצילות השנאי המדובר היא 98%, והנה לך הפסדי השנאי.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם
אכן, מה שאני מנסה לדעת זה מה הפסד השנאי. שנאים הרי מתחממים.

ולגבי עלות השנאי, אם מביאים מכשיר מארה"ב, למה לא להביא גם את השנאי איתו: http://www.220converters.com/store/p/41-1500-Watts-Step-Down-Power-Converter-220v-to-110v.html

טיפל'ה יותר זול מהמחיר שציינת.

אוקיי, רק תזכור שהשנאי הזה שוקל איזה 5-6-7-8 קילו, אז גם משלוח יעלה לך לא מעט.

 

נצא מתוך נקודת הנחה שנצילות השנאי המדובר היא 98%, והנה לך הפסדי השנאי.

 

תחת ההנחה הזאת, החישוב שלך נכון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה שומר על חשאיות, אבל תוכל לגלות לנו מהו סוג המכשיר? מנוע? גוף חימום כלשהו? תותח לייזר רב עוצמה? כלי נשק בקרינה בלתי מייננת?:wink:

:turn-l:
פורסם

מכונת אספרסו אוטומטית ומהודרת. עולה בארץ כמו 4 מכונות בארה"ב. מיועד לחברים שחוזרים לארץ מארה"ב ומביאים מכולה, כך שמשקל לא משנה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מה שזה אומר גוף חימום + משאבה (מנוע) חשמלי.

 

כדאי לבדוק שהמנוע יכול להתמודד היטב עם תדר ה-50 הרץ בארץ, במקום ה-60 האמריקאי.

 

האם המכונה תופעל ברציפות שעות רבות (בית קפה?)? אחרת נראה לי שההפסדים על השנאי יהיו זניחים.

 

ואחרון - יש בארה"ב חנויות שמוכרות מוצרי חשמל שמתאימים לרשת הישראלית. כדאי לבדוק.

:turn-l:
פורסם

צביקה זה הבדלים בצורת מחשבה, אני משנה את ההגדרה ואתה את המספר.

בשבילי 1.5 זה קילוואט לחצי שעה\יום\שבוע , בשבילך זה 0.75קוט"ש\36קוט"ש\252קוט"ש וכו.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...