Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מראש מצטער על אורך השאלה.

ובכן, אני אנסה לפרט כמה שניתן, ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, אפילו בתמורה.

 

טוב, אז הבעיה היא כזו, בד"כ בבקרים הרכב מתניע כמו שצריך ללא בעיות מיוחדות. מידי כמה בקרים (לאו דווקא בקרים אלא אחרי עצירה של כמה שעות) הרכב אינו מניע, בדקתי הרבה אפשרויות, מצבר , סטרטר, אזעקה, ניקיתי חיישנים, ביצעתי ניקוי הזרקה (אינפוזיה)

וכ"ו. ועד עכשיו כלום לא עזר.

 

עכשיו, במקרה שקורה העניין הזה, אם מניעים בדחיפה, האוטו מניע בלי בעיה מיוחדת ובלי יותר מידי מאמץ), יש מצבר מלא, הסטרטר עובד (מסתובב בהתנעה) אך מפה והלאה משהו לא ברור

חשוב לציין, אחרי שמניעים בדחיפה, ונוסעים נסיעה של דקה שתיים נניח, מכבים את הרכב לכמה דקות ומנסים להתניע שוב, הרכב מתניע ללא בעיה כלל.

 

לפניי עומדות כמה אפשרויות שסיננתי לעצמי:

1. בעיה בניצוץ (לפעמים יש לפעמים אין או משהו בסגנון)

2. בעיה בהגעה של דלק מהמזרקים (עד למזרקים מגיע - ישנו שעון לחץ דלק ברכב)

 

הרכב הינו קליאו RSI .

 

תודה מראש למנסים לעזור.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

קרה לחבר שלי באיביזה ..... הוא לא ממש מבין במכוניות , שם את האוטו במוסך , והוא אמר שהחליפו לו "ג'וק" במנוע ,ומאז הכל הסתדר...

בהצלחה...

יוצא לריס?

פורסם
יש לך רנו קליאו עם נעילה מרכזית??

תענה כי זה חשוב לצורך התשובה שאני ייתן לך

 

אתה מדבר על המשבת המקורי ? כי זה לא מסתדר עם הנעה בדחיפה. :idea:

פורסם
יש לך רנו קליאו עם נעילה מרכזית??

תענה כי זה חשוב לצורך התשובה שאני ייתן לך

 

אתה מדבר על המשבת המקורי ? כי זה לא מסתדר עם הנעה בדחיפה. :idea:

 

אה וואלה אז שכח את מה שאמרתי..

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...