Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טופ גיר בארץ , רגע אחד מה קורה פה ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים חבר שלי שם לב למשהו מאוד מוזר , איך יכול להיות שנתנו להם להכנס לארצנו הרי ברור שהייתה מעורבות של משרד הפנים / תחבורה והיה להם ליווי משטרתי של משטרת ישראל , איך יכול להיות לעזאזל שנתנו להם להכנס למדינה אחרי שהרכבים שלהם עברו "שינוי מבנה" בצורה אגרסיבית כלכך ! ( נרגליה ענקים בצד הרכב , צבעי רכב לא אחידים , צמיגים לא במידה) , אם אישרו להם ליסוע עם רכבים אלו על כבישי ישראל איך לעזאזל המשטרה מורידה אנשים מהכביש עם פוד או עם פילטר פתוח ישמור השם , מה נראה לי פשוט זהם מפחדים מביקורת שלילית בBBC ולכן מיסיבות פוליטיות ואי רצון להראות פרימיטיביים משרד התחבורה לא עשה דבר בנידון ??????

 

 

הנה קישור קטן רק שתראו איך הרכבים שלהם ניראו (למי שלא ראה)

http://www.mako.co.il/cars-celebrity/paparazzi/Article-c36b842739ecb21006.htm

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

הביקור היה מתואם.

 

חוץ מזה לא זכור לי שהרכבים שלהם הם ישראלים, לכן משרד התחבורה לא עשה בעיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חבל להיתפס לקטנות ולא צריך לקחת את זה ברצינות רבה מידי

זו תוכנית חשובה, בעיקר מבדרת אך גם נותנת הצצה מענינת לעולם הרכב

זה שהם קיבלו אישורים מיוחדים זה ברור וטוב שכך

אני מקוה שלא יקום פה איזה נוצרי כל שהוא ויתלונן שהם לעגו לנצרות

לדעתי הרעיון לשים את הסטיג ג'וניור במקום ישו היה דוקא נחמד

בכל אופן, כדאי לקחת הכל בפרופורציות המתאימות

כאמור, זו קודם כל תוכנית בידור

פורסם

אסור גם לנסוע עם רכב עם הגה צד ימין

מצד שני, תייר מאנגליה, קפריסין וכדומה, יכול להכנס לישראל.

רכב לא ישראלי לא חלה עליו חוקיות מבנה של רכב ישראלי. כן חלה עליו חובת ביטוח, ונסיעה על פי חוקי המדינה.

פורסם
אתה בדיליי - הם היו פה לפני חודשים רבים

זה שודר לפני פחות מחודש בכריסמס , אז ראיתי את זה רק לפני חודש

הביקור היה מתואם.

 

חוץ מזה לא זכור לי שהרכבים שלהם הם ישראלים, לכן משרד התחבורה לא עשה בעיות.

 

מה זה משנה איזה לוחית זיהוי יש על הרכב , העיקר של משרד התחבורה זה לא "בטיחות"

אם הם היו פוגעים בילד (בגלל שינוי מבנה הרכב) לא נראה לי שהיה לא אכפת מאיפה הרכב הזה , ואתה רוצה להגיד לי ששגרירים עם רכבים עם לוחיות זיהוי מחול יכולים לשפר את רכבם כראות נפשם ??

אסור גם לנסוע עם רכב עם הגה צד ימין

מצד שני, תייר מאנגליה, קפריסין וכדומה, יכול להכנס לישראל.

רכב לא ישראלי לא חלה עליו חוקיות מבנה של רכב ישראלי. כן חלה עליו חובת ביטוח, ונסיעה על פי חוקי המדינה.

ז"א שתייר מביא את הרכב שלו לפה יכול לנהוג על כבישים פה עם כל רכב כל עוד יש לו לוחית זיהוי ??

 

 

חס וחלילה אני לא נגד שינויים ברכבים כמו כולם אני נלחץ מכל שוטר ושוטר שלא יוריד אותי מהכביש ולדעתי החוקים שמשרד התחבורע והמשטרע אוכפים בנוגע ל"שינוי מבנה" ממש על גבול הטמטום ( למשל אנטנה של דיבורית נחשב שינוי מבנה כן כן ...)

זה מציק לי שאני גם משלם על רכב 150 אחוז מיסים והמדינה נכנס לי לאוטו בטענה שזה לא בטיחותי ללא שום ביסוס אולם לכל תייר מותר להכנס עם איזה רכב שהוא רוצה לא משנה איך הוא שיפר אותו נראה לי מוזר ...

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

כי כשמשרד החוץ אומר למשרד התחבורה תאשר, בלחץ מצד עוד גורמים דיפלומטים שרוצים לקדם אינטרס ישראלי, משרד התחבורה יתקפל.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...