Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר זמן מה רצה לי בראש המחשבה להחליף את הרדיו המובנה של הרכב ברדיו "תואם מקורי" - HU דאבל דין שיכנס במקום הרדיו המקורי אך כולל מסך מגע, בלוטות', GPS ושאר ירקות.

עד עתה נתקלתי ביצרן סיני אחד בלבד שמייצר HU כזה והמכשיר מאוד מצא חן בעיני. הוא נראה מקורי ואפילו השליטה מההגה (וכנראה שגם מהמחשב דרך) נשמרת.

אני לא מחפש איכות עילאית, פשוט בגלל שאני לא מצליח להתגבר על הבעייה ב HU "המשודרג" הנוכחי אני שוקל אופציית החלפה. כל מכשיר אפטרמרקט הכי זול ופשוט שיהיה יהיה יותר טוב מהרדיו המקורי :?

 

השאלה שלי היא האם יש כאן חברי פורום שהתנסו עם מכשירים כאלה? זכור לי שהיה נסיון חיובי עם מכשיר דמוי RCD510, האם חוות הדעת עדיין חיובית? יש קשיים בקליטת רדיו (חשוב מאוד)? קריאת דיסקים? USB?

GPS, בלוטות', DVD, טלויזייה לא מעניינים אותי. חשוב לי שהמכשיר יהיה אמין בפונקציות הבסיסיות שהזכרתי מעלה.

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יכול להיות שאני טועה. ככה שאם כן אני מצטער.

אבל למה שלא תחליף את הפלסטיק של הרכב שלך? כמו שאני עושה מחר.

אני מחליף את הרדיו המקורי בפלסטיק ואז מתקין דאבל דין. ובקרוב אני קונה מתאם שליטה מההגה.

זה לא אותו עיקרון? או שאני טועה :cry:

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

איתמר



 

אחוז הRMA עם היחידות הסיניות האלו נראה גבוה למדי - RMA זה ראשי תיבות לאישור החלפת מוצר...

 

היה כאן שרשיר של מישהו שהביא יחידה שכזו לקורולה 2003-2007 ושאלתי אותו שם את שאלת האמינות ולפי התשובה שלו הסתמן שמדובר במוצר לא אמין במיוחד.

 

אם אתה כן רוכש תוודא היטב שיש לך מוכרן אמין שיכול לעשות לך החלפת מוצר במקרה הצורך ואל תמהר להפטר מהיחידה הקודמת.

 

אם זה שווה את זה, לדעתי - בוודאי שכן - השדרוג של הרכב שלך לGPS ביחד עם מסך דאבל דין והיכולת לשמוע אפילו מUSB זה פינוק שפשוט חבל שאין לך אותו ברכב כרגע.

 

אבל הפתרון של ללכת על HU טוב עם מתאם שליטה מההגה לדעתי יהיה יותר איכותי ויותר אמין - לא בטוח עד כמה זה יהיה יותר יקר...

 

תחשוב על זה - אבל מה שלא תעשה - זה עדיף על היחידה המעאפנה שיש לך כרגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היחידה המקורית של הרכב היא באמת די עלובה, אבל היא בלי מגבר פנימי ועם מתאם שנותן לה כניסות AUX, USB ו SD. איכות השמע סבירה לחלוטין, הבעייה היא שריקה בתדר גבוה שאני לא מצליח להתגבר עליה ובגלל זה אני חושב לשדרג. יש מצב שתמצא את השרשור שאתה מדבר עליו? מעניין אותי לראות מה הוא התקין.

 

אלעד, אתה צודק, אבל אני לא מעוניין להתקין סתם HU אפטרמרקט. הדבר שהכי חשוב לי הוא לשמור על מראה מקורי, ויחידת ראש כמו שאני מדבר עליה היא פשרה מצויינת בעניין הזה.

 

בעייה נוספת היא שכרגע יש באי-ביי רק מוכר אחד שמוכר יחידה כמו שאני מדבר עליה, ויש לו מספר קניות נמוך ופידבק רע תודות ללקוח שמעולם לא קיבל את המכשיר :?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר - אל תקנה אם זה המצב!



 

אני אנסה לברר לך אבל מציע לך גם ליצור קשר עם פאר הרכב בחולון כי אני חושב שהם מייבאים יחידות מהסוג הזה - אולי שווה לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תראה בעיקרון מה שהכי הציק לי במכשירים האלה זה כל מיני בעיות ופאקים מעצבנים בממשק.

כמו כן הטאצ' לא איכותי ובמכשיר שהיה לי היו דברים ממש קטנים שצריך ללחוץ עליהם שזה גם מעצבן וגם כמעט לא אפשרי תוך כדי נהיגה.

לגבי קליטת הרדיו אני לא יודע, לא מאמין שתהיה בעיה. בקריאת הדיסקים והUSB לא היו לי בעיות כלשהן.

כיום מותקן לי ברכב מכשיר שאינו דאבל דין - אלפיין 9887.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

איתמר



 

לצערי החיפוש העלה חרס בידי

 

אם אוכל למצוא קצת יותר מידע בכל זאת אומר לך.

 

אבל החיפוש הזה כבר יותר מעניין:

 

http://shop.ebay.com/i.html?_kw=toyota&_kw=head&_kw=unit

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תאמין לי שעשיתי המון עבודת מודיעין בעניין, נראה שיש רק מכשיר אחד שמתאים לי והוא זה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TOYOTA-Echo-Fortuner-Car-DVD-GPS-Player-Radio-MP3-E8281-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e6032c2f1QQitemZ130462958321QQptZCarQ5fAudioQ5fVideo

 

הבעייה היא כמו שאתה שם לב היא עם הפידבק הנמוך וגם מרבית הקונים הם חדשים באי-ביי. אני לא לוקח איתו צ'אנס. יותר מידי "פישי".

לצערי לא מצאתי אף מוכר אחר המוכר את אותו המכשיר, גם לא באי-ביים בארצות אחרות. גם גוגל מפנה רק למוכר הזה, ומדובר במוכר מסין.

בארץ אני לא מעוניין לקנות כי ברור לי שהמחיר יהיה כפול ומעלה - לא תודה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר

 

זה המכשיר שראיתי בת'רד שאני מדבר עליו - הבחור שפרסם את הת'רד הזה קנה כמה וכמה יחידות כאלו!

 

גם יש לו קשר עד כמה שאני יודע עם המוכר ואין לו בעיה להביא עוד כאלה הוא אפילו ציין את זה בשרשיר - אתה חייב למצוא את זה!

 

אני אנסה אולי ברגע שיהיה לי ממש זמן לשבת על הפורום לשלוף את השרשיר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

"הגם אתה בוטרוס? "

איתמר , ברור לך שזה סיני ! איך שלא תהפוך את זה , זה סיני עלום שם ויכולות סאונד מאוד מוגבלות , העצה שלי אל תיפול במלכודת של עודף פי'צרים. לא שווה את זה לטעמי.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

עופר

 

איתמר הוא לא רק ברוטוס - הוא גם קריוס ובקטוס :-D

 

זה החבר פורום היחיד שאחרי שהיה לו ברכב אילייט 3WAY על P9 מוגבר על מגבר מטורף של זד אודיו עם סאב וופר של סקאן ספיק...

 

הלך והתקין מידבאס (קואקסיאלי) של VOYAGER :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

benk, זה לא המכשיר שהתכוונתי אליו. העיצוב של המכשיר שציינתי פשוט מתאים 1:1 ליאריס. אני לא רוצה לרכוש מכשיר שהעיצוב שלו יצעק "אני לא מקורי".

 

אדי, חלפו עברו להם ימי ה P9. אין לי כוח להשקיע הון תועפות במערכת לרכב, כדי להשיג את התוצאה שאני רוצה להשיג צריך:

א. להחליף רכב.

ב. להשקיע עוד כמה אלפי שקלים בתשתית.

ג. לרכוש ציוד.

 

אין לי כל כוונה לחזור לזה. עבר, נגמר.

הגעתי למסקנה שגם עם סטאפ בסיסי וציוד טוב אני נהנה לשמוע מוזיקה. כמו שאמרתי אני לא מחפש פיצ'רים ואני גם לא אשתמש בחצי מ"יכולות" המכשיר, אבל אני כן רוצה מכשיר עם יציאות RCA ולא מכשיר שמדמה את פעולת הטורבו שאין באוטו. כל מכשיר סיני פשוט וזול ככל שיהיה יהווה שדרוג יחסית למצב הקיים היום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בלה בלה בלה איתמר



 

לפני כמה חודשים אמרת שאתה תסתפק בסט שני חלקים והופס הנה אתה חוזר לאילייט

לפני כמה חודשים אמרת שאתה לא רוצה סאב והופס שרשיר שלם על חיפוש סאב שאלוו מאונט

לפני כמה חודשים אמרתי לך שאתה תחליף את היחידה המקורית

 

והנה עכשיו אתה כבר מתחיל פתאום - אני צריך יציאת RCA וזהו...

 

כן כן

 

אחרי שתשים יחידה טובה יותר עם יציאות RCA אתה פתאום תחליט שחסר לך משהו כזה או משהו כזה

 

על מי אתה עובד

 

אתה יודע שאתה לא תצא מזה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה פולני לתפארת!

האילייט מותקנים כבר כמה חודשים טובים ולא מתוכננת החלפה כלשהי. גם הג'נסיס יושב ברכב פרק זמן מכובד.

לא הייתי חושב ואני גם לא רוצה להחליף את ה HU המקורי, אבל בגלל השריקה שאי אפשר לפתור אני רוצה להחליף אותו. יציאת RCA, אגב, יש לו (ואפילו אין לו מגבר פנימי אם שכחת את השרשור ההוא).

סאב בינתיים ירד מהפרק, הוא לא חסר כמו שחשבתי אבל הוא בהחלט אופצייה ביום מין הימים.

 

נו, אז על איזה שדרוגים אתה מדבר? מאסתי בשדרוגים אין סופיים באלפי שקלים. מצאתי שגם מערכת בסיסית מספקת אותי, ב SX4 שהייתה לי במשך 7 חודשים אפילו לא חשבתי לשדרג את המקורית :roll:

 

בינתיים מצאתי את המערכת שאני רוצה באיטליה אבל במחיר גבוה יותר. ממשיך בחיפושים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...