Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המצב חבל"ז בנמל אילת (תמונות...)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוב או כל הריו הלבנות מיועדות לשוק המוניות. מה נסגר עם האינסייט? 99% מהמכוניות כחולות! מי שרוצה אינסייט צריך לרוץ ולשריין לעצמו צבע שהוא לא כחול :)

פורסם
המיקרות נראות כמו אוטו צעצוע (: חח משעשע!

אהבתי את התמונות למרות שהכמות לא נתפסת כל פעם מחדש

 

ממש ככה! זה לא שהיא מכוערת או יפה, היא פשוט נראת כאילו צריך לשים לה בטריות :D

ובקשר לקבוצת הקיה שיש שם - :brickwall:

 

 

שתי תמונות עשו לי את זה במיוחד; את עדר הסיריונים התחשק לי לדחוף עם טרקטור ענק לתוך הים ואילו על פלוגת הקיה ריו הלבנות זממתי להוריד מכבש ענק, כזה שיעשה מהן פיתה אחת גדולה :twisted:.

הרגת אותי מצחוק :rofl:

בלי קשר, סיריון זה אחד הרכבים היותר טובים שראיתי, כך שפה אני לא מסכים איתך - במיוחד עם מחירי הדלק הקרבים.

סייג קטן - היא נופלת בבטיחות נכון?

Bimmer

פורסם

שוב תודה על התגובות המחמיאות :-D.

לפי דעתי האזור הכי טוב של נמל אילת הוא האיזור של הלקסוסים לראות, את כל הRX-ים וה-LS-ים גם את ניסאן עם ה-Z370 פשוט מטמטם. חוץ מזה שיש את מחלקת הפאג'רו והלאנד קרוזרים שנמצאים לא בשטח הנמל, אלא על הגבלאות למעלה על הגבעה שמשקיפים על הנמל, עוד תמונות יעלו מחר.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
שוב תודה על התגובות המחמיאות :-D.

לפי דעתי האזור הכי טוב של נמל אילת הוא האיזור של הלקסוסים לראות, את כל הRX-ים וה-LS-ים גם את ניסאן עם ה-Z370 פשוט מטמטם. חוץ מזה שיש את מחלקת הפאג'רו והלאנד קרוזרים שנמצאים לא בשטח הנמל, אלא על הגבלאות למעלה על הגבעה שמשקיפים על הנמל, עוד תמונות יעלו מחר.

מתפלא שאותך, עם עדר הב.מ.וואים הצנוע שלך, לקסוסים יכולים לרגש.

פורסם

לא צריך לנסוע עד אילת בכדי לראות מכוניות, עוד מעט הם יהיו בכל פקק אפשרי ברחבי ארצינו...

 

2013 - נציגי ספר הגינס בדרך לישראל. "מדינה עם הפקק הכי גדול"...

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

שאלה, למה רכבי הליסינג מגיעים ללא טאסות? או, למה מורידים אותן מהם בנמל?

 

הטאסות בתא המטען עוד מחו"ל - לפחות שתגענה לשלב המסירה בשלום :)

 

יש אפילו אתרי מסירה בהם מתקינים את הטאסות במעמד מסירת הרכב ללקוח.

 

אגב המאזדה 3 היא מכונית מוצלחת וטובה שאחד החסרונות הגדולים שלה היא שלכולם יש כזאת :shock:

 

גם הסיריון והקיה ריו לא כאלה זוועתיות.

 

אם כי בהסטוריה של מדינת ישראל לא חסרו דגמים שעדיף שהיו לא באים לעולם:

 

דוגמאות?

 

- דלתא

- אוטוסאן (חלוצת תוצרת טורקיה בארץ הקודש)

- הגירסה הברזילאית של הפורד אסקורט אריקה ששווקה פה ב-1985

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פשוט מחליא לראות כל כך הרבה ליסינג גועלי שכזה..

 

כמה מחליא לקרוא תגובות כל כך צבועות.

הבחירות של עם ישראל לפני עידן הליסינג ואחריו הם אותה בחירה באותו סוג מכונית.

קצת יושרה אישית לא תזיק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תמונה סמלית שמראה את יחסי הכוחות בשוק הישראלי.

9 ליסינג, 1 פרטית.

 

myyzyjtyzm22.jpg

 

סיכום מדויק. 8)

 

אני אישית תוהה עד כמה בטיחותי העיגון של המכונית הראשונה מעל הקבינה של הנהג (למשל, במקרה של בלימת חרום מ-100 קמ"ש).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...