Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לברר לגבי ייבוא של מיציבושי : 4G92-MIVEC DOHC 16 Valve

Total Displacement - 1597cc

Bore - 81.0mm

Stroke - 77.5mm

Compression Ratio - 11:1

Maximum Output - 128 kW (174 PS; 172 bhp) @ 7,500 rpm

Maximum Torque - 167 N·m (123 ft·lbf) @ 7,000 rpm

 

המנוע הנ"ל יושב במיציבושי CYBORG המקבילה הספורטיבית למיציבושי קולט הידועה בארצנו ורציתי לברר על ייבוא של מנוע זה לארץ ובערך כמה יעלה הפרויקט נא להתחשב שהרכב שלי עבר טיפול מקיף כולל ברקסים ושאר מכלולים והוא בריא מאוד ונוסע טוב מאוד לכן חשבתי לייבא את המנוע הנ"ל מאשר לעבור פרויקט טורבו למנוע הנוכחי (4G92 sohc) כמובן שהתחשבתי בכך שצריך בולמים/קפצים או קוילאוברים כמו כן רציתי לדעת אם יש צורך להחליף גיר או שהוא יחזיק

דרך אגב קראתי בכל הפורום על קולטים ולא עלתה ההצעה הזו לפרויקט כמו כן פניתי למיציבושי ישראל 3 פעמים ללא תגובה אז למי שיש מושג עזרה בבקשה

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

לא צריך הרבה בישביל ליסוע חזק במיצובישי קודם כל אפשר להחליף ל1.8CC 4G93 של הגאלנט ואז להתחיל לשפר מה התקציב שלך יתנו לךך כאן את המומלצם בישביל להוציא הכי הרבה כוח

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

יש לי 20 K להשקיע אחרי שהאוטו עבר אוברול ברקסים תיקון בעיות חשמל מנוע צעדים כמו כן התקציב לא כולל קוילאוברים ז"א זהו תקציב נטו למנוע הייתי בטוח שהמנוע שפירסמתי יעלה לי משהו כמו 15 K

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

כבעל קולט, גם בעבר ביררתי לגבי העניין ולא הצלחתי למצוא פרטים, גורמים רשמיים (נציג מיצובושי באנגליה) רק נתנו תשובות מתחמקות. ממש לא מפתיע אותי שבארץ התעלמו לחלוטין, שזאת גם הסיבה שמכתחילה לא פניתי אליהם. עד כמה שהצלחתי להבין זה החלפה ישירה ואין צורך לשנות שום דבר. מה שכן אני לא יודע אם זה יתאים לגיר הנוכחי. לסייבורג יש גיר שונה עם יחסי העברה שונים ו-LSD.

 

עוד דבר שצריך לקחת בחשבון, זהו מנוע JDM ולא שווק מחוץ ליפן. ככה שהסיכוי הכי טוב שלך למצוא מנוע כזה, זה מנוע משומש באיביי שאיזה טיונר אמריקאי ייבא בזמנו. לפני כמה שנים ראיתי אחד עם 80 אלף ק"מ או מייל לא זוכר במחיר של 1000$.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

ביררתי לגבי עלויות ועדיף לקנות מנוע של גאלנט 1800 כי זה מתאים לאותו גיר אחד לאחד ולגדוש איתו סגור זה הפרויקט הכח זול שאפשר לבצע לרכב הנ"ל כמובן להביא בחשבון סט בולמים וקפיצים ויישור קו לרכב

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

כבעלים לשעבר של קולט (חדשה בשנת 94), שים לב שלא מדובר ברכב ספורטיבי.

השילדה שלו גרועה והתנהגות הכביש בהתאם.

תהנה מהרכב כמות שהוא, הוא נוסע יפה ואין צורך אמיתי בשיפור.

אתה מחפש משהו חזק יותר... תשדרג את הרכב.

לעניות דעתי פרוייקט מיותר.

 

מצ"ב תמונה מהקולט שלי (ז"ל) שנקטפה טרם עת ע"י גנבי רכב...

 

אבי

img0023lh.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

דווקא הבנתי שיש לרכב שלדה מצוינת (של לנסר GSR איווי2) והוא רק זקוק שיפור מכלולי היציבות שזה כולל קפיצים ובולמים

אבל יתקנו אותי המומחים יותר אם אני טועה

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם
כבעלים לשעבר של קולט (חדשה בשנת 94), שים לב שלא מדובר ברכב ספורטיבי.

השילדה שלו גרועה והתנהגות הכביש בהתאם.

תהנה מהרכב כמות שהוא, הוא נוסע יפה ואין צורך אמיתי בשיפור.

אתה מחפש משהו חזק יותר... תשדרג את הרכב.

לעניות דעתי פרוייקט מיותר.

 

מצ"ב תמונה מהקולט שלי (ז"ל) שנקטפה טרם עת ע"י גנבי רכב...

 

אבי

 

אולי זה החוסר נסיון שלי מדבר, אבל לדעתי לקולט יש שילדה מעולה יחסית להאצבק. נכון ההגה קצת מת תודות לאובר תיגבור, אבל הרכב פונה בצורה שטוחה, זווית גלגול אפסית. אחיזה די טובה ובלמים טובים, רק להיזהר כי אין ABS. בפניות חדות תחת בלימה חזקה, הזנב אוהב לטייל, ובגלל הבסיס גלגלים הקצר כדי לתפוס אותו מהר. אני כבר היתי צריך להחליף גאנט ומתלה ימני אחורי בגלל שלא הייתי מהיר מספיק.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

×
×
  • תוכן חדש...