Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הH2 בפני עצמו הוא סאב טוב



 

סאב מ-א-ו-ד חזק - פשוט מפלצת אבל אתה צריך חתיכת מגבר בשביל להזיז אותו ולנצל אותו כמו שצריך.

 

אם אני זוכר נכון באחד מרכבי התצוגה של א.ד.י מערכות שנבנו ע"י עופר היו שניים כאלה 10 אינטש בתוך תיבות פיבר עשויות מ7 שכבות של יריעות מאוד עבות, המגברים היו מובונלוקים של PPI שמספקים אם אני לא טועה קילו-וואט (1000 וואט RMS)

 

מערכת החשמל של הרכב צריכה לעבור שדרוג רציני בכדי לאפשר למגברים ולסאבים להגיע לתפוקה שכזו ואם אני לא טועה רכב התצוגה ההוא לא הרשים בכלל בתוצאה שלו - אני מתאר לעצמי שזה נבע מחוסר כוח.

 

הסאבים מדוייקים אבל בהמות לא קטנות ובכדי לגרום להם להשתלב נכון עם סט קדמי אתה תזדקק לסט מאוד חזק גם מקדימה אם לא דאבל סט (לפחות דאבל מידבאסים).

 

ירדת מסאב בקוטר גדול מידי והלכת על סאב עם צריכת הספק גדולה מידי

 

טיפ קטן - אל תלעס יותר ממה שאתה מסוגל לבלוע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ה-H2 הוא הדגם הישן של הסאבים החדשים מסידרת ה-HCCA ,מדובר בסאב SPL נטו.

הוא מגיע עם שני סלילים של 2 אום ולכן יכול לעבוד בהתנגדות סופית של 4 או 1 אום

רצוי לעבוד איתו עם הסאנדאון SAE1000D גם בגלל שהוא יציב ב-1 אום גם בגלל שהוא מונובלוק וגם בגלל שהוא קלאס D.

פורסם

הוא עדיין צריך לפתור את הבעיה שהוא הולך לספק דרישה של קרוב לקילו-וואט רק לסאב...



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ה-H2 הוא הדגם הישן של הסאבים החדשים מסידרת ה-HCCA ,מדובר בסאב SPL נטו.

הוא מגיע עם שני סלילים של 2 אום ולכן יכול לעבוד בהתנגדות סופית של 4 או 1 אום

רצוי לעבוד איתו עם הסאנדאון SAE1000D גם בגלל שהוא יציב ב-1 אום גם בגלל שהוא מונובלוק וגם בגלל שהוא קלאס D.

 

"בתוך תיבות פיבר "

מה זאת אומרת תיבת פיבר?(לא עשויה מMDF?)

מגבר הסאנדאוון מספק בסה"כ 1000RMS לפי מה שהבנתי ב1OHM לא ?

זה מעט מדי, או שאני טועה?

 

מה יקרה אם מספקים לסאב של 2000RMS רק 300RMS, זמנית?

כי מגבר זה לא העניין הראשוני אצלי עכשיו, אני עובד בשלבים.

פורסם

הוא עדיין צריך לפתור את הבעיה שהוא הולך לספק דרישה של קרוב לקילו-וואט רק לסאב...

 

 

שזה אומר?

פורסם

שזה אומר שכדי להוציא 1000RMS ממגבר קלאס D אתה צריך בסביבות 100A צריכה למגבר בלבד

משמע שידרוג מערכת החשמל לאחת חזקה יותר = מצבר+אלטרנטור+3 הגדולים.

רק השידרוג הזה לבד יעלה לפחות 3000 שח.

פורסם

אני במקרה הזה לא הייתי הולך על הסאן דאון 1000 - לסאב זה יכול להיות מספיק דווקא אבל אורך החיים של המגבר לדעתי יהיה קצר מאוד.



 

הייתי מנסה ללכת או על הSAZ-1500D אבל הייתי מעדיף את ה3000D שב4 אוהם נותן 800 וואט - הייתי עובד איתו ב2 אוהם אם יש באמת אפשרות של עבודה בהתנגדות כזו מול הסאב הזה - אני חושב שזה יהיה מעל ומעבר...

 

אבל ללא מערכת חשמל מתאימה - רחמנא על הרכב שלך ועל ההוצאות שיהיו לך מפה ועד הודעה חדשה על תקלות של רכיבים מאוד יקרים ואני לא מדבר על המערכת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אשמח לשמוע, ישבת פעם ברכב15 דק' שהסאב ניגן 500 RMS אמיתיים "בלבד" וזה לא הספיק לך ??

הקרקושים שיהיו, יגרמו הוצאה גדולה על איטום.

רק למונו המצבר יצטרך לספק יותר ממה שהמצבר בכלל יכול לתת כמעט בחצי,למה לעשות את זה?

בקיצור, אם בידך הממון , ו"שגעון" זה עוד אפשרי.

פורסם

RFP רד מהעץ.

ללא מערכת חשמל משודרגת חבל לך על הזמן במשך השנים ראיתי

כמה חברי פורום כמוך שאחרי חודשיים הציוד שלהם צץ למכירה בפורום מכירה כאן באתר

אל תתלהב מהספקים תקנה ציוד איכותי שיתן לך גם עוצמה וגם הנאה מהמוזיקה.

ציוד כמו L5\L7\CVR לא שווה את ההשקעה ,בפורום מכירה יש הרבה מוצרים יותר טובים ואיכותיים מזה.

×
×
  • תוכן חדש...