Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי פנטיום 4 INTEL משנת 10/2004

3GHZ

480 MB

 

INTEL 3.0/800 PRESCOTT 1 MB CACHE

 

TWINMOS 512/400

WB80BB 7200

80 GIGA

 

המערכת עובדת לא רע אבל נהיית איטית כשהסקייפ עובד ועוד תוכנות ברקע.

 

 

שוקל להחליף ל :

מערכת מחשב Intel Dual Core E5700 +500GB SATA2 + DVDRW + 2GB DDR3 + VGA + DVI

 

(1187 שקל)

 

האם יהיה שיפור ניכר במהירות ובביצועים אם אני מחליף מחשב ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השיפור יהיה בהחלט משמעותי.

מה שכן בתקציב הנל היתי ממליץ לך לבדוק מעבדי AMD ככה תוכל לקבל גם כרטיס מסך של ATI מובנה על הלוח אם :)

אודי A4

דימה.

פורסם
השיפור יהיה בהחלט משמעותי.

מה שכן בתקציב הנל היתי ממליץ לך לבדוק מעבדי AMD ככה תוכל לקבל גם כרטיס מסך של ATI מובנה על הלוח אם :)

 

אבל האם זה יהיה יותר מהיר מהאינטל ? אני באמת מעדיף כרטיס נפרד למסך מאשר משולב

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אם אתה מתכוון לרכוש כרטיס מסך בניפרד אז לך על אינטל, אם לא אז עדיף ללכת על ATI מובנה מאשר על INTEL מובנה.

אודי A4

דימה.

פורסם

לא משנה מה תיקח, כל דבר ייתן לך שיפור עצום ממה שיש לך.

תחשוב שאני עברתי ממעבד כמו שלך ל I5, ממש הבדל של שמיים וארץ.

רק תקפיד היום על מינימום 2 ג'יגה RAM

פורסם

התפרסם באיזה אתר עכשיו המערכת הזאת ב 1199 שקל:

 

לוח אם: יצרן: Intel דגם: DH55PJ כ.מסך משולב: Intel Graphics Media Acclerator DVI כ.קול משולב: Intel® High Definition Audio:2.1-channel audio כרטיס רשת: Intel 10\100\1000 o\b יציאות USB 2.0: 6 כניסות דיסק קשיח: יצרן: SAMSUNG טכנולוגיה: 3 SATA נפח : 320GB זכרון מטמון: MB 8 מעבד: יצרן: INTEL סוג: Core™ i3 דגם: 530 Processor מהירות : 2.93GHZ מארז ATX כניסות USB - חזית: 2 כניסות כניסות USB - אחוריות: 4 כניסות זכרון: סוג זכרון: 3 DDR נפח: MB 2048 מהירות: MHZ 1066 כונן: יצרן: SAMSUNG סוג: DVD 22

 

האם זה יותר טוב מההצעה של :

 

מערכת מחשב Intel Dual Core E5700 +500GB SATA2 + DVDRW + 2GB DDR3 + VGA + DVI

 

(1187 שקל)

 

מארזMIDI ATX איכותי ביותר



יציאות קידמיות לאוזניות ומיקרופון + USB יציאות קידמיות

מעבדIntel Dual Core E5700 3.0GHz 2MB 800MHzלוח אםFoxconn G41MXP

זכרון2GB DDR3כרטיס מסךIntegrated Intel® GMA 4500 + VGA + DVI - (DUAL DISPLAY)

דיסק קשיחHITACHI / WD / SEAGATE 500GB 7200RPM SATA2תקליטור שכבה כפולה כולל מנגנון נגד רעידות X22 DVD צורב כרטיס קול7.1 channel HD Audio

כרטיס רשתGigabit LAN

Internal I/O Connectors:2 x USB 2.0 connectors support additional 4 ports

4 x Serial ATAII connectors

1 x Intruder Alarm header

1 x Front Audio header

1 x S/PDIF Out header

1 x Front Panel header

1 x TPM header

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

כמובן שהi3 הוא שדרוג גדול גם כן, ואני לא רואה הבדל משמעותי אחר, אז כמובן שעדיף הi3.

הi3 גם בא עם לוח אם מיצרן הרבה יותר טוב, ויש לו טכנולוגיות חדשות יותר כמו usb 3, ddr3, sata3 שאין בdual

 

אבל לפי דעתי זה טעות לקנות מחשבים "מוכנים"

כי אתה מקבל רכיבים שכבר יש לך (דיסק קשיח, מארז, ספק כוח, מאווררים למינהם אפילו, צורב) וזה סתם בזבוז כסף

או שמצד שני אתה מקבל ספק כוח סיני מרעיש, מארז מתפרק, ומאווררים מרחישי אוזניים.

 

כשאתה מרכיב לבד אתה משקיע את ה20 שקל מעבר על כל חלק ושומר כמה חלקים שכבר יש לך, ובאותו מחיר מרכיב מחשב שקט ואיכותי יותר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לגבי המעבד I3 לצערי צריך להוסיף עוד 99 שקל למשלוח - אם לא לוקחים את זה באיסוף עצמי .

 

אלא אם כן אני מגיע לנצרת עלית.... קצת רחוק לי.

 

 

liorwohl אני מעוניין להשאיר את המחשב הישן ולכן לא מעונין בפירוקו

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

המחשב i3 הרבה יותר טוב. לפי דעתי גם מבחינת הביצועים ולא כמו שרשמו קודם, וגם מבחינת הלוח אם.

זה כמו ההבדל בין פנטיום 4 לדואל קור, זה פשוט ארכיטקטורה חדשה לגמריי והרבה יותר יעילה וטובה.

לפי דעתי זה שווה את התוספת הלא גדולה. ואולי אתה יכול למצוא דילים דומים באזורים אחרים, למשל בksp/ivory שמתחייבות להביא לך את המחיר הכי זול שיש.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לך על I3 עם 4 גיגה זיכרון זה עדיין תקציב מצומצם למחשב הרבה הרבה יותר טוב גם מהדואל קור

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני אשדרג ל I3 , איזה מערכת הפעלה הכי רצויה ושלא תופסת הרבה משאבים ה 7 או עדיף את ה XP ?

 

טכנאי מחשבים אחד אמר לי ש ה XP עדיפה כי ה 7 היא שידרוג לא הכי מוצלח ל ויסטה.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.


×
×
  • תוכן חדש...