Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

VLC לא בא בחשבון בגלל החוסר בשליטה על הקודקים.

למוזיקה אני אכן משתמש בWINAMP בגרסה 2.91.

BSPLAYER ניסיתי פעם אבל לא מצאתי בו שום יתרון על המדיה פלייר.

 

עד היום אני מעוד מרוצה אם חבילת קודקים של SHARK007 על מדייה פלייר 11 + מדיה סנטר אם שלט רחוק.

אין לי מקלדת של מיקרוסופט וגם בכתוביות אני לא משתמש הם תמיד כבויים אצלי :)

אודי A4

דימה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסוף קניתי את המחשב הזה ב 1480 שקל היום ואמור לקבל אותו תוך שבוע.

 

מעבד מהיר כפול ליבה של INTEL Core i3 540 3.06GHz

לוח אם מהיצרן המוביל בעולם GIGABYTE עם ציפסט INTEL H55

דיסק קשיח ענקי של 500GB 16MB

זיכרון ענקי של DDR 3 4G / 1333MHz

צורב DVD דו שכבתי X22 SATA

ב1489 כולל משלוח.

 

הם מציעים ב 399 את ה 64 ביט או את ה 32 ביט באותו מחיר - מה עדיף שלוקח פחות משאבים ובתנאי שיש את המדיה פלייר בלי משחקים ושטויות?

והאם המערכת הזאת שווה את המחיר?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

קח את ה64 ביט, כבר יש לך 4 גיגה זכרון, אתה רוצה שכולם יהיו בשימוש..

ב32 ביט רק 3 יזוהו; וקח בחשבון שהמעבד הגרפי משתמש בזכרון משותף אז יהיה עוד פחות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רציתי לעדכן שקבלתי את המחשב החדש עם הנתונים האילו :

מעבד מהיר כפול ליבה של INTEL Core i3 540 3.06GHz

לוח אם מהיצרן המוביל בעולם GIGABYTE עם ציפסט INTEL H55

דיסק קשיח ענקי של 500GB 16MB

זיכרון ענקי של DDR 3 4G / 1333MHz

צורב DVD דו שכבתי X22 SATA

 

סך הכל 1480 שקל , אין מה להשוות את זה לפנטיום 4 הישן שהיה לי , החדש עובד המהירות שאני עדין לא קולט, מעלה לי 2500 תמונות ב2 שניות עם הפנטיום 4 זה היה נתקע 4 דקות.

 

וגם WOLF צדק בהחלט , התקנתי בסוף את ה 7 ,64 ביט עם החלונות השקופים, הופתעתי לטובה , הכל הולך מהר מהר.

 

העיצות שקבלתי מחברי הפורום היו מועילות שכדי להחליף היה את המחשב.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.


×
×
  • תוכן חדש...