Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף 7

להגיד שxp עדיפה זה סתם טפשות.

xp כל כך ישנה ולא רלוונטית, הסיבה היחידה שמשתמשים בה עדיין זה שלא היה תחליף ראוי ממיקרוסופט עד לא מזמן, והתוכנות הנפוצות עדיין תומכות בה.

 

בחומרה ישנה אולי אפשר להעדיף xp אבל בi3 ה7 תנצל אותו הרבה יותר טוב, ולא תרגיש ביצועים שונים בין המערכות, רק את היתרונות כמו שלא צריך כמעט לחפש דריוורים, אבטחה יותר טובה, ובכללי מערכת הרבה יותר מודרנית מאשר הxp שבתקופה שלה בקושי ידעו מה זה wifi והיה לאנשים 256 מגה זכרון.

 

תתקין גרסה פשוטה של 7, לא ultimate אלה home premium או home basic

היא מכילה הרבה פחות ג'אנק לא רצוי וצורכת קצת פחות זכרון.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם הבאה שאתה רואה את ה"טכנאי" הזה, שבור לו את שני הפיקות שיפסיק להיות אדיוט.

לאנשים כאלה אסור להתעסק עם מחשבים.

 

ואני לא ממליץ על הhome basic, היא פחות יפה, והUI שלה קצת נחות.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

...בנוסף לזה הוא גם אמר שהזיכרון של ה DDR3 זה די חדש ולא יודעים איך זה יעבוד עם הלוח אם ולכן עדיף לקחת זיכרון DDR2 .

:? זה גם נשמע קצת מוזר.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אני דיי בטוח שddr2 לא יעבוד בכלל עם הלוח. למה שלוח יתמוך ב2 הסוגים?

עזוב הטכנאי הזה לא יודע על מה הוא מדבר.

ויש סוגי אנשים שמתי שהם לא יודעים על מה הם מדברים אז הם ממציאים.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

מציע לך בלב שלם להחליף "טכנאי".

העצות שנרשמו לך בשרשור טובות.

אשמח לעזור לך גם אם תצטרך.

 

psychuil: התכוונת לHOME PREMIUM ולא לHOME BASIC נכון? הום בייסיק זו גרסא של ויסטה ולא של 7.

אין שום בעיה למשתמש ביתי לעבוד עם הHOME PREMIUM או הHOME & STUDENT.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אני דיי בטוח שddr2 לא יעבוד בכלל עם הלוח. למה שלוח יתמוך ב2 הסוגים?

עזוב הטכנאי הזה לא יודע על מה הוא מדבר.

ויש סוגי אנשים שמתי שהם לא יודעים על מה הם מדברים אז הם ממציאים.

 

יש לוחות אשר ישנם בהם 4 סלוטים לזכרונות, 2 DDR2 ו2 DDR3, לא ניתן כמובן להשתמש בשני הסוגים בו זמנית, ניתן להשתמש בסוג זכרון אחד בלבד, או 2, או 3.

 

האפשרות הזו למיטב ידיעתי לא קיימת ללוחות 1156 אלא רק ללוחות של 775 ולוחות תומכי AMD.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
יש home basic גם ל7

תראה בטבלה פה:

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions

לא מוכרים אותה ישירות (OEM), אבל כשאף אחד לא קונה גם, אז זה לא ממש משנה :roll:

 

אתה רציני?

 

Windows 7 Home Basic is available in emerging markets such as Argentina, Brazil, the People's Republic of China, Colombia, India, Pakistan, Panama, Philippines, Mexico, Russia, Thailand, and Turkey.[10] It is not available in first world countries including in Western and Central Europe, North America, Hong Kong, Australia and Saudi Arabia.[10] Some Aero options are excluded along with several new features.[10] Home Basic, along with other editions sold in emerging markets, include geographical activation restriction, which requires users to activate Windows within a certain region or country.[11]

 

אני מוכר 7, את הגרסא הזו אין להשיג בארץ מניסיוני.

וגם אם מתקינים תוכנה בדרכים לא דרכים, עדיף להתקין גרסא נורמלית ולא בסיסית.. לא היית מתקין את הSTARTER על מחשב נייח חדש.. או שכן?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מציע לך בלב שלם להחליף "טכנאי".

העצות שנרשמו לך בשרשור טובות.

אשמח לעזור לך גם אם תצטרך.

 

psychuil: התכוונת לHOME PREMIUM ולא לHOME BASIC נכון? הום בייסיק זו גרסא של ויסטה ולא של 7.

אין שום בעיה למשתמש ביתי לעבוד עם הHOME PREMIUM או הHOME & STUDENT.

 

אם אתה יכול לרשום את הגירסה של ה 7 הפשוטה והמומלצת שלא לוקחת משאבים מיותרים.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אין שום בעיה למשתמש ביתי לעבוד עם הHOME PREMIUM או הHOME & STUDENT.

 

.....

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אם אתה יכול לרשום את הגירסה של ה 7 הפשוטה והמומלצת שלא לוקחת משאבים מיותרים.

 

 

הhome premium היא הגרסה הטובה המומלצת. כוללת את כל הדברים הרגילים.

הhome basic לא כוללת את החלונות השקופים, אין בה את המשחקים של הווינדוס, אין מדיה סנטר, ועוד כמה דברים לא מעניינים. למי שרוצה לחסוך בשטויות על המחשב, אני לא רואה שום סיבה לא להתקין את הגרסה הזאת. למי שרוצה גרסה סטנדרטית עם משחקים ושקיפות כמו אצל כולם- אז זה לא בשבילו.

הstarter טובה גם במקרים מסויימים, למשל מחשבים שבקושי מריצים את 7, או מכונות ווירטואליות שצריכות להיות מינימלסטיות, וגם לסתם אנשים שרוצים מערכת בסיסית בלי כל השטויות מסביב.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

המשחקים דווקא זה חסרון שאין - כי שהם לא רצים אז הם לא תופסים זכרון כמובן.

רק טיפה מקום בדיסק הקשיח. אז חבל על הסוליטר והשקיפות של החלונות. והמחשב שלך יריץ home premium בכיף.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...