Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי C-12, הוא אמור לייצר גם MID?? אין אפשרות רק לבאס? המיד שלו מפריע לי.

עוד משהו .. אם אפשר.

כשהמגבר קר(ממש קר), הצד השמאלי משותק, שומעים רק בימין.

מה יכולה להיות הבעיה ? חבר אמר משהו עם ההלחמות, קרות חמות - לא זוכר.

 

תודה, חג שמח ושבת שלום :)

פורסם

מצטער על הכפולה :(

עוד שאלה שדי מטרידה אותי :)

המערכת היא קומפוננט מורל טמפו 6, הקיקר, ומגבר של אינפיניטי.

אני לא יודע על כמה לכוון את הרמקולים והסאב במגבר, כמה הרץ ודציבל, אם מישהו יודע לפי הנתונים המופיעים ברשת לכוון אותי, שאוכל לכוון את המערכת, אודה לו מאוד :)

פורסם

ממש לא!,הסאב לא אמור לנגן תדרי MID.הסאב כנראה לא חתוך כמו שצריך.

 

חיתוך קומפוננט:

קרוסאובר על HPF, תתחיל מ-150HZ ותרד עד שהוופרים כבר מתעוותים ואז תעלה טיפה.

 

חיתוך סאב:

קרוסאובר על LPF,אותו תדר כמו הקומפוננט,אם לא נשמע כמו שצריך תנסה להפוך פאזות.אם גם זה לא עזר, תשחק עם התדר עד שזה ישמע לך טוב.

 

בקשר לניתוק בצד שמאל,המגבר עדיין באחריות?

בשיפוצים...

פורסם

תודה רבה על התשובה היעילה!!!

לגבי המגבר:

כן הוא באחריות, אבל זה ירושלים עד לת"א, ואז שבועיים בלי מערכת. אני מנסה למצות את החיפוש בפתרון הבעיה :)

זה לא ניתוק, זה פשוט משותק, וכשחם-הטמפרטורה עולה, והצד השני השמאלי מתעורר לחיים !! לפעמים בקבוק חם במשך שלוש שעות עושה את העבודה.

אגב.. רק תגיד לי-

מזה רגישות, וטווח תדרים. אני לא מבין בהגדרות האלה.

פורסם

תנסה להפוך את הכניסות(RCA) במגבר ותראה אם זה עובר לצד ימין.אם כן,המגבר תקין והבעיה ב-HU.

אם לא,בעסה,תשלח את המגבר תיקון.

 

אם מדובר על קומפוננט אז:

רגישות-כמה הרמקול נציל.ככל שה-db גבוה יותר כך הרמקול נציל יותר וישמע חזק יותר על אותה הגברה.

תווך תדרים זה תווך שהסט אמור לנגן,למשל מ-50HZ עד-25KHZ.

 

אם מדובר על מגבר אז:

רגישות-כמה המגבר רגיש לאות הכניסה (GAIN או ווליום של המגבר בשפת העם).

תווך תדרים- זה התווך שהמגבר יכול להוציא כ-אות מוגבר.

 

כתבתי לך את זה בכללי,אם אתה רוצה יש לך את כל המידע בצורה מורחבת ב-FAQ.

בשיפוצים...

פורסם

לטמפו 6 שלי יש-

רגישות - 89.1 דציבל

טווח תדרים - 26.5-500הרץ

 

ולקיקר יש-

רגישות- 90 דציבל

טווח תדרים- 40-22,000 הרץ

 

איך אני קובע את ההגדרות במגבר ?

×
×
  • תוכן חדש...