Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אז ככה..

אני מתכנן לקנות רכב, התקציב הוא בסביבות ה55,000 פלוס מינוס. בת'כלס אני יכול להשקיע אפילו קרוב ל70,000 אבל לא מעוניין יותר מדי, אלא אם באמת אני אמצע משהו שממש שווה את זה.

 

המטרה של הרכב בעיקר זה נסיעה מהבית לבסיס ובחזרה כל יום (נסיעה של בערך 20 ק"מ כל כיוון) בנוסף פעמיים בשבוע לימודים שזה בערך אותו מרחק.

בת'כלס יש לי עדיין את הרכב של אמא שלי לנסוע עליו רוב הזמן (פיג'ו 207).

 

מכיוון וזה לא נסיעות יותר מדיי עירוניות ואני מעדיף רכב חסכוני בדלק אני יותר הולך לכיוון ידני.

הסתכלתי על מספר מכוניות:

דייהטסו סיריאון - שנת 2008 - יד 1 - 48,000 ק"מ - 60,000 שקל (נראה לי הכי חסכוני אבל ממש ממש מממשששש מכוער)

יונדאי גטס - שנת 2008 - יד 1 - 45,000 ק"מ - 50,000 שקל (גם דיי חסכוני, אבל גם לא נראה להיט)

סיאט איביזה - שנת 2008 - יד 2 - 50,000 ק"מ - 63,000 שקל (נראית הכי טוב, אבל בת'כלס אני לא יודע אם הכי חסכונית)

 

2 הראשונות הם אוטומט, הסיאט היא ידנית.

בת'כלס יש סיכויים שעוד שנתיים אמכור את הרכב כי אעבור יחידה ואצטרך קטנוע..אבל זה פחות רלוונטי

פשוט במקום כלשהו כן מעדיף רכב שהערך שלא לא יורד כל שנה בהמון.

חשוב לי בעיקר שהרכב לא יראה מוסך, לא יצטרך יותר מדי טיפולים, יהיה נוח ויחסית חסכוני.

אבל גם מעדיף שיראה טוב.

 

עכשיו, מה אתם חושבים?

יש רכב אחר שאולי עדיף לקנות?

כל תגובה תתקבל בברכה.

פורסם

טויוטה יאריס, חשבתי עליה אבל היא יחסית יותר יקרה.

מצאתי נניח בסביבות ה65,000 שקל, 65,000 ק"מ, יד ראשונה, שנה 2007

אבל אני קצת מפחד מהקטע הזה של תיבת הילוכים הרובוטית.

 

הסיאט לא כדאי?

בין יונדאי גטס או סיריון..עדיף סיריון? למרות ההפרש של בערך 10,000 שקל..יש מצב שאפילו הפרש קצת יותר גדול..יש כנראה יותר זול מ50,000

 

מבין כולם עדיף טויוטה יאריס?

למרות שהיא עולה קצת יותר?

פורסם
איפה גטס ואיפה סיריון אין מה להשוות. הסיריון עולה עליה בכמה דרגות. גטס זה ממש רכב מצוצע

 

 

טוב..אז את הגטס הורדתי

עדיין אף אחד לא הגיב לגבי הסיאט..למרות שגם עליה כבר אני לא בטוח

 

התחלתי לחשוב קצת לכיוון היאריס החדשה...אבל היא עולה קצת יותר...בנוסף היא רובוטית

אני דיי נרתע מכל הקטע הזה של המכוניות הרובוטיות..ומעדיף ידני

אבל לא ראיתי יאריס חדשה ידנית למכירה

 

אז כמה שאלות לחידוד

1. סיאט איביזה עפ"י הנתונים שרשמתי בהודעה הראשונה, כדאי?

2. יאריס חדשה..זה סבבה תיבת הילוכים רובוטית? יש אפשרות למצוא אחת כזאת ידנית?

3. כדאי גם לבדוק פיאט פונטו גרנדה?..זה נראה רכב חמוד סה"כ

×
×
  • תוכן חדש...