Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואני דווקא התחלתי לפזול טיפה לכיוון הונדה סיוויק :)

יש למישהו מה להגיד על סיוויק 5 דלתות? תיבת ההילוכים כל כך גרועה שיש הבדל של 2 שניות שלמות בין ידני לאוטומט??

פורסם
כבר אמרו מעלי,

 

האיביזה קופרה 2010 נכנסת בתחום הביקוש בדיוק רב,

 

160-170K לדגם הכי מאובזר.

לפי מה שזכור לי מביקור בסוכנות ונסיעת מבחן לפני כחודש, המחיר יותר מתקרב ל180, מאשר ל160.

משהו השתנה בחודש האחרון?

!AWDSOME

פורסם
לפי מה שזכור לי מביקור בסוכנות ונסיעת מבחן לפני כחודש, המחיר יותר מתקרב ל180, מאשר ל160.

משהו השתנה בחודש האחרון?

 

180k אולי לדגם הקופרה בוקהנגרה המיותר לחלוטין...

 

אני קניתי קופרה חדשה לפני חודש, עם כל התוספות (6 כ"א, קסנון מקורי, חיישני רוורס עם צג {גג פנארומי סטנדרט בכל הדגמים - FR, קופרה ובוקה})

והמחיר (לפני הנחת מזומן והתמקחויות) היה 172k...

מיותר לציין כי ההנחות הללו יכולות להגיע לכדי 6-7 אש"ח ולעיתים יותר...

 

amiger,

מה לעשות שבארץ רוב המכוניות שעונות להגדרת הכותרת "רכב כיפי עם ניחוח ספורטיבי עד 160k" הם אכן רכבי מקונצרן VAG... :)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
דווקא צ'מפיון בסדר בנושא. נכון, לא כל דגם עם כל מנוע/גיר אפשרי, אבל יש פאסאט (ובזמנו הביאו לנו אפילו את הפאסאט 2.0T של מישהו מהחברה לפי שקנינו), יש ג'טה 160 ו- 122, יש גולף על כל מנועיה... וכו'.

 

בעבר בלובינקי דווקא קיבלנו 308T לנסיעת מבחן. לא הפסדת כלום (הרבה חמוד מאוד, השילוב עם הגיר הורס את החוויה). מעניין אם יביאו את השילוב החדש לנסיעת מבחן.

 

לגבי הג'ולייטה: אם לא נתנו לך הנחה, לפחות נתנו לך איבזור? כי לי הציעו.

 

כן, כמו מרבית היבואנים גם הם העדיפו להימנע מירידה במחיר בתמורה לאבזור.

בינתיים אני מאוד נהנה מהרכב, מחכה לסיים את ההרצה כבר :twisted:

יובל.

פורסם

אם ספורטיביות חשובה לך ורכב יד 2 בא בחשבון יש לך אופציה של סובארו B4 SPEC-B

בתקציב תיכנס 2008 עם עודף ידנית,245 כ"ס,הנעה כפולה,מאובזרת בכל טוב,מרווחת יחסית ונעימה לנהיגה. חזקה מאוד יותר מכל מה שהוצע לך עד עתה.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

הבחור מחפש רכב עם "ניחוח" ספורטיבי, פוזל לכיוון הונדה סיויק ואנחנו ממשיכים להמליץ על רכבים חזקים באמת.

ברמה של הסיויק יש את המאזדה 3 2.0 ליטר ידנית ושוב אחזור להמצה על הסיאט לאון TSI 1.8.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יש כזה דבר כמו מאזדה 3 2.0 ליטר ידני? לא הצלחתי למצוא אחת :)

שוב, אני פזלתי לכיוון של סיוויק אחרי שהתאכזבתי מכמה רכבים אחרים שהיו בקנה. אני הולך לעשות נסיעת מבחן (לצערי על הדגם האוטומט) בעוד כמה ימים. עדיין מחכה לקופרה וכנראה ה-A3 עדיין בקנה (למרות שזאת גם פשרה).

 

קשה לספק אותי :) עדכונים בהמשך

פורסם

מוזר שלא חזרו אליך לגבי האיביזה קופרה. יש להן אחת בנסיעת מבחן.

גם אחרי 30 אלף קמ הרכב נסיעת מבחן נוסע טוב.

צור קשר עם דדי DKNY2 בפורום. הוא אחראי נסיעות מבחן שלהם.

פורסם
יש כזה דבר כמו מאזדה 3 2.0 ליטר ידני? לא הצלחתי למצוא אחת :)

שוב, אני פזלתי לכיוון של סיוויק אחרי שהתאכזבתי מכמה רכבים אחרים שהיו בקנה. אני הולך לעשות נסיעת מבחן (לצערי על הדגם האוטומט) בעוד כמה ימים. עדיין מחכה לקופרה וכנראה ה-A3 עדיין בקנה (למרות שזאת גם פשרה).

 

קשה לספק אותי :) עדכונים בהמשך

 

מה הכוונה עדיין מחכה לקופרה?

 

דיברת עם נציג הסוכנות לגבי נסיעת מבחן?

 

לא מדובר ברכב שנלקח לנסיעות מבחן מדי יום ביומו...

פשוט גש לסוכנות ותבקש נסיעה.

במידה ואתה נתקל בבעיות, אמרתי לך, אני אשמח לתת לך את הטל' של סוכן המכירות ששירת אותי בעת הרכישה.

אם זה רלוונטי - פנה אלי.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
הוא אחראי נסיעות מבחן שלהם.

כבר לא. :-(

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
180k אולי לדגם הקופרה בוקהנגרה המיותר לחלוטין...

 

משעשע. ששאלתי מה מחיר הקופרה הרגילה נענתי "אותו דבר".

אחלה בקיאות בחומר יש לחבר'ה שם.

!AWDSOME

פורסם
משעשע. ששאלתי מה מחיר הקופרה הרגילה נענתי "אותו דבר".

אחלה בקיאות בחומר יש לחבר'ה שם.

 

באמת??

טעות קשה!

 

ברכישת חבילת בוקהנגרה לאיביזה FR או קופרה חדשה אצל היבואן ישנה תוספת של 10,600 ש"ח.

 

אגב,

במכירת הרכב,

ע"פי מחירון הרכב של לוי יצחק -

קופרה 2010 יד ראשונה - ללא שקלול - 143K.

מחיר לאחר שקלול (הוספת חב' בוקה) - 151,600K

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
נו, עוד שרשור שהפך משאלה בנושא X לדיון מעמיק על ההבדלים המאוד מהותיים בין גירסת VAG אחת לאחרת.

אולי פשוט תחליפו את שם הפורום מקארס פורום לוואג פורום ותגמרו את הענין?

 

עמיקם יקירי

הבעיה היא שכאשר הבעתי התעניינות במיטו, מהר מאוד הגענו ל180K עבור מיטו 135 כ"ס רובוטית מאובזרת היטב.

אפשר גם לקבל אותה ב 25K פחות, אך עירומה לחלוטין.

שלא לדבר על דגם התילתן היקר להחריד...

פורסם
יש כזה דבר כמו מאזדה 3 2.0 ליטר ידני? לא הצלחתי למצוא אחת :)

שוב, אני פזלתי לכיוון של סיוויק אחרי שהתאכזבתי מכמה רכבים אחרים שהיו בקנה. אני הולך לעשות נסיעת מבחן (לצערי על הדגם האוטומט) בעוד כמה ימים. עדיין מחכה לקופרה וכנראה ה-A3 עדיין בקנה (למרות שזאת גם פשרה).

 

קשה לספק אותי :) עדכונים בהמשך

 

חבל אבל מבצע "דלק בחינם" של הונדה הסתיים היום, שבו יכולת לקבל כרטיסי תדלוק בשווי של עד 8500 ש"ח (לפי הדגם) בקניית רכב חדש..... היה גם מבצע של "חבר" עם הונדה באוגוסט בו נמכר הדגם המאובזר בכ 146K


×
×
  • תוכן חדש...