Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שמעתי היום מחבר שכדאי לעבור לאוקטן 98

שזה בריא למנוע ומשפר ביצועים.

 

מה אתם אומרים ?

האם זה לא יגרום נזק המעבר מ 95 ל 98?

פורסם

מחזק. אתה יכול לבצע חיפוש בפורום.

זה שהוא יקר לא אומר שהוא איכותי יותר. הוא פשוט מתאים למנועים בעלי צרכים אחרים (יחסי דחיסה גבוהים אם אני זוכר נכון).

אני גם תהיתי בהתחלה האם זה נחוץ (כי לעיתים רכבי יוקרה דורשים אוקטן 98) ע"פי המחשבה כי מה שטוב לרכבי יוקרה רק יטיב עם רכבי, אך במקרה הזה - לא רלוונטי

 

אם אתה רוצה לשמור על הרכב זה מעולה, תריץ חיפוש - עיקרי הדברים זה לא להתחרע (או אם תרצה להתגרזן) על הרכב כשהוא קר, לא להתייחס אליו כרכב שטח, לא להזניח תקלות, ולעשות טיפולים בזמן עם חלפים איכותיים.

פורסם

המגיבים לפני נתנו לך תשובות מדויקות .

אין קשר בין ביצועי למנוע למספר אוקטן של הדלק .

תדלוק דלק עם מספר אוקטן נמוך מהדרוש למנוע יכול לגרום לנזק אבל תדלוק בדלק עם אוקטן גבוה מהדרוש לא ישפר כלום .

מספר האוקטן מציין את עמידותו של הדלק בפני דטונציה (תהליך שמזיק למנוע) ולכל מנוע נקבע ע"י היצרן מה מספר האוקטן שמתאים לו (תלוי במאפיינים של המנוע) .

 

צביקה

×
×
  • תוכן חדש...