Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי את הסוללה בשלט איפסתי את השלט כיוונתי את השעון שמתי אופציה לחיסכון בבטריה אבל כשפותחים וסוגרים את האוטו הצפצופים של האזעקה ברכב השתנו הוא נותן לי 3 רצופים ועוד 1 אחרי שנייה

 

ואם אני לא טועה לפני האיפוס האזעקה הייתה מצפצפת 3 פעמים בלי ה-1 הנוסף

 

זה בסדר לא בסדר אנא עזרו לי בבקשה

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם לאחר הציפצוף הנוסף מופיע לך בשלט סימן כאילו שהרכב קיבל מכה, או דלת פתוחה?

אם כן אז לחצת צמד כפתורים שעוקפים אזורי גילוי.

פורסם

בדוק שהאור הפנימי לא נשאר דלוק. בדוק שלחצן מכסה מנוע אכן נלחץ כאשר המכסה סגור. כנל לגבי תא המטען.

 

אם התקינו גלאי נפח, דרך את האזעקה רק לאחר שווידאת שכל החלונות סגורים, ורק כ10 שניות לאחר סגירת הדלתות ובדוק שנית .

 

דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

האור הפנימי כבוי, מכסה מנוע לחוץ אם לא היה לחוץ האזעקה היית מצפצפת (עשיתי בדיקה גם), תא מטען כנ''ל ואין גלאי נפח דני.

פורסם

ניסת להוציא את הסוללה ולהחזיר?

 

אם לא עזר, נסה לנתק את המינוס מהמצבר למספר דקות ולחבר חזרה אולי זה יעזור.

 

לי קרה שהאזעקה(רב בריח 625) השתגעה לגמרי, הסירנה לא הפסיקה גם כשפתחתי את הרכב דרך השלט, והאזעקה בקושי הגיבה לשלט, עד שניתקתי מינוס וחיברתי חזרה והכל כמו חדש.

פורסם
ניסת להוציא את הסוללה ולהחזיר?

 

אם לא עזר, נסה לנתק את המינוס מהמצבר למספר דקות ולחבר חזרה אולי זה יעזור.

 

לי קרה שהאזעקה(רב בריח 625) השתגעה לגמרי, הסירנה לא הפסיקה גם כשפתחתי את הרכב דרך השלט, והאזעקה בקושי הגיבה לשלט, עד שניתקתי מינוס וחיברתי חזרה והכל כמו חדש.

 

אני חושב שלא הבנת את הבעייה חבר

פורסם

העניין הוא שהשלט מגיב, הוצאתי את הבטרייה שוב ובדקתי וזה נשאר אותו דבר אם אני אוציא את המינוס ואחזיר ההגדרות במוח לא יתאפסו לי?

פורסם

הוצאתי את המינוס ונשאר אותו דבר שני ביפים בפתיחה ו3 ביפים רצופים ועוד 1 לסיום אחרי שנייה בנעילת האוטו.

 

בדקתי שמכסה מנוע ומנורות ברכב כבויות.

 

בנוסף אף מנורה בפנים הרכב לא פועלת.

פורסם

בצע בדיקה: תדרך את האזעקה ולאחר דקה פתח את הרכב עם המפתח ובדוק אם האזעקה פועלת.

בצע עוד בדיקה- שוב נעל את הרכב עם האזעקה ולאחר דקה תן מכה קלה עם היד לפח הרכב ובדוק אם אתה מקבל התראה בשלט על מכה.

 

אם תקין אז בצע עוד בדיקה-

נתק את גלאי הנפח אם קיים, ונתק את החיישן זעזועים ונעל את הרכב עם השלט ללא החיישנים האלו.

 

אני חושד שהחיישן נפח זה שמגלה תזוזות בתוך הרכב תקול, או מזהה משהו זז בתוך הרכב, אולי העיניות שלו לא מכוונות והוא קולט תזוזות מבחוץ.


×
×
  • תוכן חדש...