Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל יש לציין שהרכבים הללו קימיים במערכת שלנו ונקנו לפני כמעט 3 שנים.

אני זכיתי לנהוג באחת מן האודי המדוברות.

יש להבין כי רכבים כגון אודי,מרצדס ובמוו הם בין היחידות שממגנות את הרכב מא ועד ת,ברמה המקובלת על היחידה לאבטחת אישיים בארצנו.

ישנו גוף שעורך מכרזים ועל פי ההצעה הטובה ביותר בדר''כ נבחר.

הוולווים,והטויוטות V8 שנמצאות בשירות הביטחון הינם משוריינות בארץ על ידי גוף פרטי.

אתם צריכים להבין כמה הרמה ירודה מבחינת מיגון,פגיעה בפנים,גימור והתנהגות.

שלא נדבר על הבלאי האדיר שבהוספת משקלים על הרכבים הללו שלא מיועדים מלכתחילה למיגון.

גירים שנהרסים,דלתות שנופלות וכד'.

אין ספק שבטווח הארוף עדיך רכב שמגיע סטוק מהחברה ומיועד לאותה מטרה.

אינני זוכר את עלויות הרכבים (A8) אך אני יודע על זוג S קלאס משוריינות שניתנו במתנה לצורך "בדיקת הרכב".

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיתחדש,

 

אם ראש הממשלה או מי מטעמו היה מתייעץ בפורום הוא היה רוכש בסוף סקודה סופרב.:wink:

אם שלל הצעות כמו:

עם העודף אתה יכול לרכוש וילה בקיסריה

האוטו מטוס אח שלו

יש לאבא שלי והוא מאוד מרוצה

אל תקנה מהנאצים

אני מכיר מקום שעושה חלונות שחורים

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא יודע על האאודי.

ראיתי את שיירת ראש הממשלה לפני 3 חודשים. היו 2 וולוו ממוגנות עם לוחית של ישראל.

לא קדילאק ולא אאודי.

אני מניח שיש לו צי שלם. הוא בוחר כל יום אוטו ממוגן אחר.

איזה חיים, יש לו מחסן בטח כמו לג'י לנו.

יש לו את הרכב המשוריין הראשון של מדינת ישראל, הוא עבד על קיטור. (גם מזה יש 2, כדי שלא ידעו באיזה הוא נוסע).

פורסם

רק רעיון:

 

בואו לא נדון במה נוסע ראש הממשלה שלנו, מטעמי בטיחות.

 

אפשר אולי לדבר באופן תיאורטי על זה אבל לא באופן קונקרטי.

 

האויב מאזין (למרות שבימים האחרונים הוא נמנע מלכתוב פה בפורום כי נכנסו בו חזק בגלל שהוא טרול ולא מפסיק להגיב על כל נושא אפשרי).

פורסם

קודם כל במדינה כמו ארה"ב שכמות הכסף שמגיע למדינה כ"כ גדולה אין ספק שראש הממשלה צריך לנסוע ברכב יקר ומכובד.

במדינה כמו שלנו שאין כסף לשום דבר רבים על כל שקל בתקציבים כל שנה, ראש הממשלה מקבל רכב כ"כ יקר.

על חשבון התושבים. אין לי ספק שראש הממשלה צריך לנסוע ברכב ממוגן אבל בכזה סכום?!

 

יכול להיות שמצאו נפט בישראל ואף אחד לא אומר?

 

מדינת ישראל לא צריכה לחכות את ארה"ב ולהיות בסטנדרטים שלה.

צריכים להיות קצת יותר ראליים ויותר צנועים.

אם כי אני לא חושב שכל חבר כנסת צריך לקבל רכב בעלות של מעל 200 אלף ש"ח כי זה הגזמה!

S2000

פורסם

אין לי ספק שראש הממשלה צריך לנסוע ברכב ממוגן אבל בכזה סכום?!

!

 

כן, בהחלט!

 

המדינה לא רק צריכה להראות לתושבים שעושים משהו עם הכסף שלהם.

יש פה תדמית בין לאומית שצריך לשמור עליה.

 

איך זה ייראה אם ראש הממשלה ייסע ברכב זול ולא מרשים?

יש פה מסר לשאר העולם, ויש סטנדרטים שצריך לעמוד בהם כי אי אפשר פשוט להתעלם מהעולם, למרות שהרבה אנשים אומרים שכן אפשר.

פורסם

דמגוגיה זולה ונמוכה של העיתונות!!! למה?

1. הידעתם שגם נשיא המדינה קיבל את אותו רכב? בטח שלא! כי לקשר את זה עם נתניהו הנהנתן יותר טוב מיקירנו הנשיא פרס.

2. הידעתם שאת ההחלטה על רכש הרכבים קבלו עוד בתקופת ממשלת אולמרט ומי שמחליט על הדבר היא מחלקת הרכש? לא, ברור שלא. זאת בטוח הזמנה אישית של נתניהו הנהנתן ואשתו השנואה.

3. הידעתם שרבין נסע בקדליק משוריינת שהעלויות שלה דומות. לא! רק נתניהו אשם. נכון?

4. אז על חשבון מי זה יהיה? לעיתונות יש שיטה טובה יותר? אולי שיהודים עשירי העולם יתרמו רכב לראש ממשלת ישראל?!

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

מדינת ישראל לא צריכה לחכות את ארה"ב ולהיות בסטנדרטים שלה.

צריכים להיות קצת יותר ראליים ויותר צנועים.

יש לי תחושה שבכלל לא קראת את התגובה של YONI_S.

באופן הכי ריאלי בעולם, ראש ממשלת ישראל חייב מיגון.

בעולם אלטרנטיבי הוא היה מסתפק בחיפושית עם גג נפתח.

במציאות הנוכחית, הוא זקוק לרכב כזה ולא, יהרגו אותו.

 

תרשה לי להישאר לרגע בתחום הריאלי:

מה שנותר לקבוע הוא האם אפשר להסתפק במיגון חאפריסטי מייד אין איזרעל יאללה יהיה בסדר,

או לקבל מוצר מוכן מחברה שמתמחה ברכבים ממוגנים.

אני מניח שמן הסתם הקשר בין אאודי רגילה לממוגנת הוא בערך כמו הקשר

בין מיצובישי פג'רו שנע בכביש לבין מיצובישי פג'רו שזוכה במירוצי דאקר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אז איזה רכב טוב נשאר?

חברת אודי לא הייתה קיימת ממש בתקופת הנאצים.

זה רכב טוב, סולידי וגם יש לו מערכות מיגון לא רעות בכלל.

מה עם HORCH? היה רכב די פופולארי במלחמת העולם השנייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

3. הידעתם שרבין נסע בקדליק משוריינת שהעלויות שלה דומות. לא! רק נתניהו אשם. נכון?

4

רבין נסע בשברולט קאפריס קלאסיק. לא יודע אם היא הייתה משוריינת בכלל.

פורסם

 

אם ראש הממשלה או מי מטעמו היה מתייעץ בפורום הוא היה רוכש בסוף סקודה סופרב.:wink:

 

עידן

 

לא נכון, הוא היה רוכש סקודה פאביה, על הזין החיים, העיקר להנות מהרכב !

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
רבין נסע בשברולט קאפריס קלאסיק. לא יודע אם היא הייתה משוריינת בכלל.

 

אם איני טועה וכמעט בוודאות, הרכב עם כתמי הדם במושבים האחוריים באותו יום ארור היה קאדילק. הייתה פעם כתבה שלמה על הרכב הזה.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

מחזק- אני זוכר שקראתי לפני כמה שנים כתבה על זה ששר כלשהו קיבל את הרכב של רבין באותה תקופה (בזמן פרסום הכתבה), בוודאות צוין בכתבה כי מדובר בקדילק.

"ai motoare capul doare"


×
×
  • תוכן חדש...