Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תיקון קטן, הרכב המדובר הוא לוטוס 7, סופר 7 הוא הרכב המיוצר עד היום ע"י קטרהם שקנתה/קיבלה את זכויות היצור מלוטוס בשנת 1973

טל

אחרי יום עבודה מפרך על הלוטוס עושים טעויות...הצדק עמך ואנקדותה קטנה ,גם במהלך שנת 1973 אחרי שזכויות הייצור עברו לקאטרהאם ,האחרונים המשיכו לייצר את ה-S4 ללא שינויים עד גמר המלאי 'כאשר באמצע שנה זו התקבלה החלטה "אסטרטגית" לחזור לתצורה של ה-S3 . מצ"ב תמונה.

Lotus_Super_Seven_1970_A2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי יום עבודה מפרך על הלוטוס עושים טעויות...הצדק עמך ואנקדותה קטנה ,גם במהלך שנת 1973 אחרי שזכויות הייצור עברו לקאטרהאם ,האחרונים המשיכו לייצר את ה-S4 ללא שינויים עד גמר המלאי 'כאשר באמצע שנה זו התקבלה החלטה "אסטרטגית" לחזור לתצורה של ה-S3 . מצ"ב תמונה.

Lotus_Super_Seven_1970_A2.jpg

 

עפ"י הפורומים בחו"ל יש המלצה חמה להתקין בקאקס של פורד קאפרי מדגם GT או זה המצוי בגרסת 6 הצילינדרים וזאת ע"מ שתתאפשר התקנת מנגנון נעילת דיפרנציאל MSD.האם מישהו התקין /מחזיק ברשותו בקא

קס מסוג זה ? אשמח לחוות דעת והמלצות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לפני שמרכיבים את ראש המנוע בחזרה למקומו על הבלוק, עצרנו בכדי לבחון את ההבדלים בין הראש המקורי שירד מהמנוע לבין הראש שיחזור אליו. המדובר בראש משודרג, עם שסתומים מוגדלים, תא שריפה מוקטן, מעברים מוגדלים ומוחלקים וקפיצי שסתומים כפולים ומחוזקים.

 

האמת היא, שההבדלים ניכרים לעין, אז ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

 

1. הראש המשודרג והישן האחד ליד השני.

2. תא השרפה של הראש הישן. שימו לב לשקע מסביב לשסתומים וכן לגודל שלהם.

3. תא השרפה של הראש החדש. למעשה - לא קיים בראש, אלא בבוכנות השקועות. שימו לב לגודל השסתומים.

4. ההבדל בקוטר המעברים בין הראשים.

5. קפיצי השסתומים המחוזקים בראש החדש.

01092011175.jpg

01092011176.jpg

01092011177.jpg

01092011178.jpg

01092011179.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

על איזה שדרוג אתה מדבר?

מוריד ראש אם חלל שריפה של מנוע בעל נפח 1500 כמו קורטינה ישנה ומרכיב ראש של פורד אסקורט 1600?

מה תעשה כאשר השסטומים יגעו בבוכנות?

תחרוט את הבוכנות?

הראש אשר אתם רוצים להרכיב מיועד למנוע שחלל השריפה נמצע בתוך הבוכנה ,החלל שיש לבוכנה של הלוטוס לא מספיק!

מה שיקרה

א] שסטומים יגעו בבוכנות

ב] יחס דחיסה גבוה מידי

או אתם ראש עבה אז הכול חרטה

זה לא שדרוג

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני .

 

יש אתר שנקרא www.torbosport.com שמראה את כל האופציות והשידרוגים שיש למנוע kent pre x-flow 1600 בידיוק אותו המנוע שיש לקורטינות לפני המנוע פינטו בעל הקמשפט העליון שסבל מבלאי גבוה

השידרוג הבסיסי שמנוע כזה הוא קאמשפט חם שסתומים מוגדלים ובוכנות שבמקור יושבות על 1300 אוברסייז עד 0.90 בעלות בור פנימי קטן יותר מה שמעלה יחס דחיסה וכמובן גם קיפיצי שסתומים כפולים שתורמים לכך שלא יתקע השסתום בבוכנה עקב סלד גבוהה

 

הבקאקס המדובר הוא בקאקס יציקה ואיי אפשר להחליף לו את הקורונה ופיניון והוא נחשב למוצלח מכולם ובעל יחסי העברה אופטימלים למשקל קל כמו שיש ללוטוס.

 

נדב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

על איזה שדרוג אתה מדבר?

מוריד ראש אם חלל שריפה של מנוע בעל נפח 1500 כמו קורטינה ישנה ומרכיב ראש של פורד אסקורט 1600?

מה תעשה כאשר השסטומים יגעו בבוכנות?

תחרוט את הבוכנות?

הראש אשר אתם רוצים להרכיב מיועד למנוע שחלל השריפה נמצע בתוך הבוכנה ,החלל שיש לבוכנה של הלוטוס לא מספיק!

מה שיקרה

א] שסטומים יגעו בבוכנות

ב] יחס דחיסה גבוה מידי

או אתם ראש עבה אז הכול חרטה

זה לא שדרוג

 

 

בברכה בני ל.

 

בני ידידי,

קטונתי מלהבין במכונאות ובמנועים כפי שאתה מבין. זה המקצוע שלך, זה התחביב שלי ולכן, מכל מלמדי - השכלתי. יחד עם זאת ובמיוחד לאור העובדה הזו - כל מה שנעשה במנוע הזה "נתפר" על ידי סדנה מקצועית שמתמחה בשיפוץ מנועים כאלו באנגליה. זה לא המנוע הראשון שהם עושים, זה לא המנוע הראשון שנעשה בדיוק בצורה זו וכפי שנדב ציין, המדובר ב"קיט" נפוץ ומקובל ויש אפילו בארץ עוד שני מנועים כאלו לפחות הדומים למפרט המדובר.

 

אם תקדיש שניה של תשומת לב ותביט בתצורת ראש הבוכנות - תא השרפה וכן השקעים המיוחדים לשסתומים, האחד גדול לשסתום היניקה והשני הקטן, לפליטה - תבין על מה אני מדבר.

 

בברכה ושנה טובה,

און

19092011239.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיפוץ הזה היה מקובל באנגליה בשנות השבעים והשמונים אבל לא הגיע לבד

יש לתת מחשבה לסעפת הפליטה וכמובן לאגזוז והקרבוריזציה, מה שכונה בזמנו

בטעות מערכת "אגזוז פתוח" פריי פלוו. ובמידה ומחליפים אגזוז לחפש אחד קל.

הרעיון לגבי השילדה מוצא חן בעיניי, סבתא ננה אומרת "מי שמחליט להשתכר לא

סופר את הכוסות" לך על זה! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לתת מחשבה לסעפת הפליטה וכמובן לאגזוז והקרבוריזציה, מה שכונה בזמנו

בטעות מערכת "אגזוז פתוח" פריי פלוו. ובמידה ומחליפים אגזוז לחפש אחד קל - רן

 

רן, ידידי.

אתה מתפרץ לדלת פתוחה: טרם "הגענו" בשרשור לעדכון לגבי נושאים אלו, אבל הייה סמוך ובטוח שהפתרונות כבר קיימים...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, ידידי.

אתה מתפרץ לדלת פתוחה: טרם "הגענו" בשרשור לעדכון לגבי נושאים אלו, אבל הייה סמוך ובטוח שהפתרונות כבר קיימים...

 

לא מתפרץ חלילה, נכנס בסמכות ועל פי דין.....

police_officer_cartoon.gif

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי שבחנו את ההבדלים בין שני ראשי המנוע, הגיע הזמן להרכיב את ראש המנוע בחזרה למקומו.

משימה פשוטה יחסית, אז נעבור לתמונות:

1. ברגי המנוע החדשים והמחוזקים. שימו לב למשחת הגריז המיוחדת. תפקידה הוא למנוע את החיכוך בין ההברגות ובין השייבה לבורג וכך למנוע חיכוך מטעה בעת סגירת הראש במומנט המתאים.

2. אטם הראש החדש מונח במקומו.

3. ואז אפשר להניח גם את הראש בחזרה.

4. ולהתחיל להרכיב את ברגי המנוע החדשים.

5. ולחזק אותם בהדרגה למומנט הרצוי.

6. ככה נראים ראשי הברגים מקרוב.

7. מכיוון שהצבע העמיד לחום הגיע באיחור, בשלב הזה כיסינו ואטמנו את כל החורים והכנו את המנוע לצביעה.

8. כמובן שכל סימני השמן והגריז נוקו בהקפדה.

 

תיכף ממשיכים.

20092011252.jpg

20092011253.jpg

20092011254.jpg

20092011255.jpg

20092011256.jpg

20092011257.jpg

20092011258.jpg

20092011259.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הראש ניראה מלוכלך ושחור ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הראש ניראה מלוכלך ושחור ?

 

רק נראה כך. הראש נוקה ונשטף היטב לפני ההרכבה ועוד לפני כן נבדק בלחצים ושהשסתומים אינם דולפים. פשוט סוג הצבע שהראש הגיע איתו לא מוצלח במיוחד לטעמנו, אבל... זה מה שיש.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הצביעה של בלוק המנוע, ממשיכים עם הנדנדים. אפשר להרכיב את המערכת הישנה, אבל יש חדשה ומשודרגת, אבל ממשיכים איתה.ההבדל העיקרי הוא שבמקום קפיצים בין הנדנדים, ישנם תותבים קבועים. אלו למעשה מונעים את תזוזת הנדנדים הצידה ומאפשרים פעולה מדויקת יותר, במיוחד בסל"ד גבוה שאליו מנוע בתצורה הזו יכול להגיע.

 

תמונות:

 

1-2. המנוע אחרי הצביעה.

3. מוט הנדנדים הישן, עם הקפיצים בין הנדנדים.

4. הנדנדים החדשים.

5. מורכבים על המוט החדש ועם הבוקסות במקום הקפיצים הגמישים.

6. עכשיו אפשר לשים את מוטות הדחיפים בחזרה למקומם.

7. להרכיב את מוט הנדנדים למקומו לחזקו כראוי.

8. ולבצע כיוון שסתומים לפי הספר (התמונה עם הפילר - להמחשה בלבד, בני. לא ביצענו את כיוון שני השסתומים במקביל).

20092011260.jpg

20092011261.jpg

20092011262.jpg

20092011263.jpg

20092011264.jpg

20092011279.jpg

20092011280.jpg

20092011281.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...