Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3722 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום המשכנו עם עבודות ההכנה על מכלולי הלוטוס. ראשית, מיינו את החלקים שדורשים להגיע לספקי משנה וחילקנו אותם לארגזים, מצאנו עוד כמה ברזלים ששכחנו להעביר לניקוי חול, אספנו את כל הברגים והאומים אותם אנו רוצים להחליף וגם בדקנו את צביעת היסוד שעברו חלקי המתכת שכבר הועברו למחלקת הצבעות בשבוע שעבר.

עוד עלינו לפרק את המנוע ולהתחיל לשפצו, אבל החלטנו - קובי ואני - לנסוע לת"א ולסיים את העבודות על החלקים הללו.

אז בנסיעה של חמש שעות לעיר הגדולה, זה מה שהספקנו:

1. להשאיר את תיבת ההילוכים אצל חבר של קובי המתמחה בשיפוץ מכלולים אלו.

2. להשאיר את מוט המייצב (שדורש ריתוך קל) ומכלול הדוושות (בהן צריך להחליף בוקסות בצירים) אצל חרט בת"א.

3. לעבור את מיודענו חן פרחי (סוף-סוף, אחרי שנה של: הנה, אני כבר בא...), ולהזמין אצלו כמה חלקי פלסטיק וגומי.

4. להשאיר אצל יגאל את חלקי המתכת לניקוי חול.

5. לעבור אצל "טכנו צינור" ולהשאיר אצלו את צינורות הבלם הקשיחים לצורך בניה מחדש

6. להשאיר את משאבות הבלם לשיפוץ אצל "כפיר בלמים", שגם שיפץ עבורי בשעתו את מערכת הבלימה של הטנדר

7. להשאיר את כל המחוונים אצל סיגל מאוו, שתחדש את ימיהם כקדם.

8. לחזור ליגאל ולקחת את את החלקים שנוקו.

 

את כל זה היה עלינו לעשות ועוד להספיק לחזור למוסך לפני הסגירה ולאסוף משם עוד כמה חלקים שקובי ידאג להעבירם ליעדם מחר:

1. הקליפרים הקדמיים לכפיר בלמים.

2. עוד כמה בוקסות וחלקי פלסטיק לחן פרחי.

3. לאסוף את הצינורות הבלם מטכנו צינור.

4. לקחת מ"מאירמן" תפוחי הגה וצינורות בלם גמישים.

 

בימים הקרובים נצבע ונכין את כל מכלולי השלדה שעברו ניקוי וצביעת יסוד. אחרי זה צריך לסיים עם עניין הברגים והאומים ולהזמין כמה חלקים ייעודיים מחו"ל, בכדי שנוכל להתחיל להרכיב את השלדה על מרכיביה מחדש.

 

עוד ארוכה הדרך...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היום, סוף-סוף אחרי חודש ימים בהם הסופר 7 אצל קובי ואחרי עשרים וחמש שנים של ציפיה, הגשמתי עוד חלום: לנהוג בלוטוס סופר 7. אז נכון, זו לא הפעם הראשונה שלי בסופר 7, אבל הפעם הקודמת הייתה על מסלול מירוצים בצרפת וגם זה היה די מזמן. חוץ מזה, בתור ילד אני זוכר שפינטזתי על לוטוס סופר 7 שחנתה באיזו שכונה בהרצליה.

 

As a kid in Herzeliya I saw that car as well (a green series 2) and had dreams about it..

 

I owned a Birkin S3 for 8 years - these cars do get under your skin as a kid - like the Velvet Underground for rock stars...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מה עלה בגורלה של אותה "ירוקה" מהרצליה?

 

אני מנסה לעשות סדר במכוניות המוכרות בארץ וזה לא כל כך מסתדר.

 

און?

 

לא בטוח. יכול לברר. אולי היא גלגול מוקדם של הסופר 7 מרמת השרון? סתם ניחוש פרוע.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הגיע תורו של המנוע לעלות על דוכן ההפשטות, בדרך לשיפוץ כללי והחזרת ימיו כקדם.

עוד לפני פירוק המנוע הכנו ארבעה ארגזים עבור חלקי המנוע המפורקים: חלקים שלא יחזרו (ובינתיים לא נזרקים), חלקים לניקוי משמן, חלקים לניקוי חול וחלקים לשיפוץ. כמובן שגם שתי קופסאות ברגים הועמדו בהיכון. האחת לברגים ואומים חיצוניים למנוע והשנייה לברגים פנימיים.

 

כמו בשאר שיפוץ המכונית, ואפילו כאן יותר, ננסה להסביר את שיפוץ המנוע צעד אחר צעד, כמה שיותר קרוב לדרך ואופן השיפוץ - כפי שאנו עושים אותו וללוות אותו בכמה שיותר תמונות.

 

אז לדרך!

 

1-2: המנוע על שולחן, לפני תחילת העבודות.

3. ככה הוא נראה מלפנים. כמובן שהמניפה המגוחכת הזו לא תחזור. שאר המכוניות לא קשורות, הן סתם רקע ראוי לעבוד מולו ואם חושבים על זה, אז בצורה כזו או אחרת הן מייצגות את שלושת יצרני הרכב הגדולים באמריקה.

4. מתחילים עם פירוק יחידת המצמד. היא אמנם במצב טוב, אבל תוחלף בחדשה.

5. עכשיו תורה של המניפה ושל פולי משאבת המים. המניפה, כאמור, לא חוזרת. הפולי בדרך לניקוי חול וצביעה.

6. בשלב הבא, משאבת המים נפרדת מהמנוע. היא באמת חדשה למדי והוחלפה ככל הנראה לא מזמן, אבל כבר יש חדשה ומחוזקת בהמתנה, אז המקורית תהפוך לחלופית.

7. סעפת היניקה המקורית. היא גם סיימה את תפקידה ונפרדת מאיתנו לשלום. ובסעיף הבא תוכלו לראות למה.

8. זה למה, כי היא מתפוררת...

 

המשך הפירוק בוא יבוא

17082011124.jpg

17082011125.jpg

17082011126.jpg

17082011127.jpg

17082011128.jpg

17082011129.jpg

17082011130.jpg

17082011131.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף לראות את ההשקעה.

אני רואה און יש לך הרבה מאוד זמן פנוי עכשיו :wink:

גנאדי

 

איפה, הלוואי! אם כבר, יש פחות זמן פנוי. אם היה זמן פנוי, העבודה על הטנדר כבר הייתה מתקדמת.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפירוק ממשיך:

1. משאבת השמן מסיימת את תפקידה. משאבה מחוזקת מחכה בפינה. המפלג יחזור. נבדקת האפשרות להצתה אלקטרונית.

2. הגלגלת הראשית בחוץ, עכשיו צריך "רק" לפתוח את הברגים שמחזקים את מכסה הטיימינג.

3. רגע, עוצרים ומתרשמים. צדו האחד של המנוע נקי מאביזרים. עכשיו אפשר להמשיך.

4. וזה צדו האחורי של המנוע. גם כאן כל שנותר הוא להסיר מספר ברגים ואת המכסה.

5. וזה מה שיש מתחת למכסה השסתומים. גם הוא ככל הנראה לא יחזור. אולי רק כשלב ביניים.

6. עכשיו אפשר לפרק גם את מוט הנדנדים. הוא במצב טוב, אבל יש סט קומפלט חדש אחר.

7. הבאים בתור הם ברגי הראש אותם משחררים לפי הסדר, ואז אפשר להסיר את הראש ממקומו.

8. וזה הבלוק, ללא הראש.

17082011133.jpg

17082011134.jpg

17082011135.jpg

17082011136.jpg

17082011138.jpg

17082011139.jpg

17082011140.jpg

17082011141.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכיתי לראות את חלק האחרון בפירוק המנוע, ומי שלא ראה את און בכפפות מנתחים

לא ראה מראה מימיו, לרגע חשבתי שאחד מהרופאים המתפטרים הגיע למוסך להסבה

מקצועית.

 

במוסך ומסביב לו כמה וכמה פנינים מטוריות משגעות ואחת ישנה מאד (גלגלי עץ) נדירה!

 

הטנדר של און ממתין בסבלנות ואת רמת ההשקעה וחלקות הפייברגלאס רק אני והאצבעות

שלי יודעים, עבודה מטורפת, ולא נותר רק לחכות לסיום הפרויקט המטריף הזה.

 

הכרתי גם את קובי איש חביב וצנוע, ששמחתי שהסופר -7 הגיע לידיו אכן ראוייה לבעליה!

והוא לה.

 

מראה המנוע הפתוח, וריח השמן, גרמו להירהורי כפירה בקשר למה שאני זומם למנוע

המפלץ שלי, והמזל הגדול שהוא חנה בחוץ ולא יודע מה אני מתכנן לו...

 

ישר כוח לאון קובי, ולפרוייקים המשוגעים! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מה עלה בגורלה של אותה "ירוקה" מהרצליה?

 

אני מנסה לעשות סדר במכוניות המוכרות בארץ וזה לא כל כך מסתדר.

 

 

און?

 

 

 

מתכוון לזו מהתמונה הזאת שצילמתי?

הרכב נוסע,שום דבר לא עלה חלילה בגורלו של הלוטוס/קייטרהם.

nxn2zmjkjgy2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתכוון לזו מהתמונה הזאת שצילמתי?

הרכב נוסע,שום דבר לא עלה חלילה בגורלו של הלוטוס/קייטרהם.

 

עד כמה שידוע לי, הירוקה הזו זו לא המכונית שהייתה בהרצליה, אבל יכול להיות שאני טועה. נראה לי שהמידע פנים שלך טוב מההשערות שלי.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און ידידי ,הפעם לשם שינוי אתה צודק:lol:,הלוטוס המוזכרת עשתה עליה מהרצליה לרמה"ש לפני יותר משני עשורים ונכון להיום היא לבושה בצבע אדום/שחור ונימצאת במצב מכאני וחיצוני נהדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק היופי במכונית הזו, ניתן לקבל את השילדה עם מגוון מנועים

החל בפשוטים ביותר ועד אקזוטיים מאוד.

 

גם רמות הגימור, והתוספות משתנות, בקיצור כל רכב בפני עצמו.

 

זהו רכב להרכבה עצמית, קל מאד ונהיג מאד, ולכן לא צריך הרבה כ"ס

בכדי להיות מהיר ומהנה. - רן

 

יש כאלה:

 

Super7a.jpg

 

 

ויש כאלה:

 

tigerz100mk2.jpg

 

twinr1miniengines.jpg

 

ככה זה נראה :

 

sevencut.gif

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3722 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...