Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

[יאמי שלום,

 

המטרה היא להביא את הרכב למצב הקרוב ביותר למצבו כשיצא משערי המפעל ב-1972, יחד עם זאת אין בכוונתנו להתעלם מחידושים טכנולוגיים ובטיחותיים שהתפתחו במהלך השנים . למשל חגורות הבטיחות ישודרגו לחגורות מירוצים עם 4 נק' עגינה , ובולמי הזעזועים יוחלפו לבולמי גז.לגבי היתר ... הכנפיים המקוריות יחליפו את הנוכחיות ,גלגלי היציקה יוחלפו לגלגלי סגסוגת קלה תוצרת מינילייט שהגיעו במקור כאופציית שדרוג .מבחינת המנוע ,לא צפויים שינויים מהותיים , משאבת השמן המקורית תוחלף במשאבת שמן "הווי דיוטי" , רדיאטור אלומיניום יתפוס את מקומו של הקיים ויקורר ע"י ונטה חשמלית במקום הנוכחית המונעת ע"י רצועה.

נשמח לקבל עצות /רעיונות

תודה , צוות לוטוס :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום שבנו בכוחות מחודשים לדרך השטח. המטרה: לפרק ללוטוס סופר 7 את הבודי ולהמשיך משם.

 

עוד לפני תחילת העבודה, זה המחזה הראשון שנגלה לעיניים. כבר מרחיב את הלב, לא כך?

 

המשך (תיכף) יבוא.

31072011048.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שבפעם הקודמת כמעט וסיימנו לפרק את כל הברגים, לא נשארה לנו יותר מדי עבודה, חשבנו לעצמנו בבוקר. עוד שניים-שלושה ברגים והבודי בחוץ. כמה טעינו... הכמה ברגים שנשארו היו הבעייתים ביותר. אלו הידועים בשמצה גם בספרות הטכנית של האוטו הזה. לכן שלפנו את ידידו הטוב ביותר של האדם (בעיתות משבר), הלא הוא הדיסק חיתוך וחתכנו את אותם ברגים סוררים שנדבקו במקומם.

 

ניתן לתמונות לדבר:

1. הברגים האחוריים ב"תא המטען" שמחברים בין הבודי לשלדה (וגם לזרוע המתלה). הבוקסה על הבורג הייתה תפוסה ולא היה מנוס, אלא לחתוך בבשר החי.

2. נקודות החיבור בין הבודי לשלדה בתא הנוסעים - כאן דווקא לא הייתה בעיה להסיר את הברגים

3. עוד נקודת עיגון בין הבודי לשלדה, המשמשת גם כנקודת עיגון לחגורת הבטיחות. הבורג יצא בקלות, הטבעת המעגנת את החגורה, דווקא לא.

4. אותם ברגים מסעיף אחד? זאת הכוונה לחתוך בבשר החי...

5. ועוד קצת לחתוך.

6. אחרי הסרת כל הברגים הידועים בספרות ועוד כמה נקודות חיבור ישראליות, הגיע הזמן לנסות ולהפריד.

7. אחרי עוד קצת ניענועים, סיוע של מגבה ועוד קצת ניענועים, נאות הבודי להיפרד מהשלדה. לפני הפרדה הסופית, השארנו אותם כמה דקות להיפרד.

8. עוד מבט מלפנים, לפני הפרדה.

31072011049.jpg

31072011050.jpg

31072011051.jpg

31072011052.jpg

31072011053.jpg

31072011054.jpg

31072011055.jpg

31072011056.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וישר לתמונות ולהסברים:

1. מבט מלמטה לפני ההסרה הסופית של הבודי.

2. הסיסמא האלמותית של קולין צ'פמן: "תוסיף קלות", הוכיחה את עצמה, כי לא צריך יותר מאשר שני אנשים בכדי להרים את הבודי.

3. והנה הוא ממבט מלפנים.

4. והשלדה היתומה ממרכב.

5. סבך הצינורות יוצר מבנה קל להפליא וחזק במידה.

6. מנוע פורד 1.6 ליטר שוכן בין הצינורות.

7. וממבט מאחור.

8. ומצד, לכיוון תיבת ההילוכים. מזהים את מקורה? (ברור שפורד, אבל איזו?).

31072011057.jpg

31072011058.jpg

31072011059.jpg

31072011060.jpg

31072011061.jpg

31072011062.jpg

31072011063.jpg

31072011064.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אין הרבה עבודה על הבודי, צריך להסיר ממנו כמה מחוונים ופנסים.

2. אז אחרי שהסרנו את הפנסים האחוריים, פינה הבודי את מקומו על הבמה ועבר לשכון באופן זמני בסמיכות לרום כרמל.

3. גם מכסה המנוע יגיע לצד הבודי, בסופו של יום.

4. כעת, שהבודי הוסר, אפשר להתחיל בהכנות להוציא את יחידת הכוח החוצה.

5. צינורות, חבקים וכל מה שבדרך.

6. סעפת פליטה, שאי אפשר להוציא אותה בתצורתה הנוכחית, אלא אם מוציאים מנוע (כן, זה מוזר כמו שזה נשמע).

7. גם הסטרטר צריך לפנות את מקומו. כשהוא בחוץ, הוא יעבור בדיקה ושיפוץ.

8. עכשיו הגיע תור הברגים האוחזים בגל ההינע.

31072011065.jpg

31072011074.jpg

31072011075.jpg

31072011066.jpg

31072011067.jpg

31072011068.jpg

31072011069.jpg

31072011071.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. גל ההינע עוזב את מקומו ראשון.

2. עכשיו צריך לפרק את תושבות המנוע ומלמטה, גם את תושבות תיבת ההילוכים.

3. בשלב הבא, רותמים לעבודה חמור גדול (לא קובי, המנוף...).

4. ומותחים את השרשרת, במטרה להסיר עומס מתושבות המנוע.

5. או-אז אפשר לפרק אותן מהמנוע עצמו.

6-8. יחידת הכוח כבר בחוץ. התמרון החוצה קצת צפוף, אבל אפשרי.

31072011072.jpg

31072011073.jpg

31072011076.jpg

31072011077.jpg

31072011078.jpg

31072011079.jpg

31072011080.jpg

31072011081.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. תא המנוע הריק. עכשיו גם אפשר להסיר את סעפת הפליטה.

2. יחידת הכוח על הרצפה. מתחילים לפרק את הברגים המחברים בין שני המכלולים.

3. אחרי שהברגים הוסרו, מפרקים את התיבה מהמנוע. התיבה תעבור שטיפה, החלפת מחזירי שמן, מייסבים, בוקסות לידית ההילוכים ותערך בדיקת סינכרונים.

4. המנוע יפורק וישופץ, כאשר כפי שקובי כבר כתב - יהיו בו כמה חלקים מחוזקים.

5. השלדה (הכמעט) ערומה.

6. לפני המתלים והסרן האחורי, צריך לפרק ממנה צינורות בלם, כבל בלם יד ומערכת פליטה.

31072011082.jpg

31072011083.jpg

31072011084.jpg

31072011085.jpg

31072011086.jpg

31072011087.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. צינורות הבלם הגמישים שוחררו.

2. גם השני, כמובן, וגם מאחור.

3. עכשיו אפשר להסיר גם את הצינורות הקשיחים.

4. מערכת הפליטה החלודה נפרדת מהמכונית ולתמיד.

5. מיכל הדלק מוסר זמנית. הוא ינוקה כהלכה, ייצבע ויורכב בבוא העת מחדש.

 

 

את כל האמור לעיל, הספקנו קובי ואני היום - עדות למבנה הפשוט של המכונית הזו. מחר בבוקר התפנה זמן, אז שוב אנו נפגשים, כאשר המטרה היא לסיים את פירוק המכלולים מהשלדה.

31072011089.jpg

31072011090.jpg

31072011088.jpg

31072011091.jpg

31072011092.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי און

של איזה רכב הגיר שמופיע בתמונות ?

האם יש כוונה להחליף לגיר הילוכים ?

 

המסרק הגה ניראה של פורד.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...