Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזל טוב

 

צריך הרבה מזל כדי להניח ידיים על רכב כזה

 

מזל? ממש לא. הרכב היה מפורסם למכירה מעל לחצי שנה.

כסף? בהחלט. אם אני זוכר נכון דרשו עליה בין 300K ש"ח ל-400K ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מזל? ממש לא. הרכב היה מפורסם למכירה מעל לחצי שנה.

כסף? בהחלט. אם אני זוכר נכון דרשו עליה בין 300K ש"ח ל-400K ש"ח.

אתה טועה,

פורסמה אחת אחרת.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן הרבה רכב, גאוניות של רכב, שהכל בו מיועד למטרה אחת הנאה . לא פינוקים.

כחיפאי לשעבר יצא לי לראות את הרכב מספר פעמים אך לא להכיר את בעליו.

בעוונותי הייתי בעל מאושר במשך כשנתיים שלוש של אחותה הפחות מינימליסטית , לוטוס אלאן S130 2+2 באמצע שנות השבעים, (עם מנוע הרבה יותר בשרני אבל גם עם תוספת משקל לא קטנה) , שהובאה לארץ ע"י יהודי דרום אפריקאי, מכפר שמריהו ג'ף טולמן שהיה בעליה של רשת דניש אינטריורס והיום רשת חנויות טולמנ'ס.

 

אחמד:-D זו המכונית שהייתי מוכן לאמץ כאספן אפרופופו השרשור ההוא.

רק מה, בארץ מוצאה ההגה נמצא בצד הנכון , כך שיש בעיה קצת לייבא.

למרות מאמצי טרם הצלחתי לעלות על המכונית "שלי" לאחר שמכרתי אותה ברוב טיפשותי.

אהבתי את מה שכתבת גם על הרכב וגם על בעליו ז"ל.

חבל שבתוך המשפחה לא היה מי שירים את הכפפה , ועכשיו היא יצאה לרעות בשדות זרים. נקווה שיתנו לרכב את אותה האהבה.

מאמין שכן אם היא שייכת לחבר של און:lol:

אחרי הסטריפטיז שהוא מבצע לגברת טינה, תניח לגברת הזאת, קצת קוס מטיקה ולכביש.

 

נו נו,

 

והאוטו הזה לא מנקר עיניים?

 

יש כאן איזו סתירה קטנה בין דבריך אלה ומה שאמרת בשרשור אחר, אבל היות ופה מדובר בשמחתו של אדם אחר נניח לכך.

 

באם אתה רציני בקשר לייבוא של פלוס 2, ניתן לשנות מהגה ימני לשמאלי בקלות יחסית ובעזרת מכלולים מקוריים. יש מספיק סדנאות באנגליה שיכולות לבצע את המלאכה לפני הייבוא ואוכל גם להמליץ על מישהו - עבדתי על מספיק אלנים בימי חלדי וחבר אנגלי טוב שלי הוא אחד מהמומחים לפלוס 2 והמכונית שלו לעניות דעתי מס. 1 באנגליה אם לא בעולם כולו (מנוע משופר עם 140 כ"ס אמיתיים, תיבת הילוכים STRAIGHT CUT, קוני וכו' אבל עדיין ניתנת לשימוש יום יומי בכל התנאים - וכשצריך הוא מתניע וקופץ לבקר את הקרובים שלו באירופה. והצביעה הכי טובה שראיתי על לוטוס אי פעם).

 

בברכה,

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ,

 

אני הבעלים המאושר של הלוטוס . יש לך במקרה את התמונה ?

 

 

Campagnola,

 

כדי להחזיר את השרשור לתלם, ברכות לרגל הרכישה. אין לי תמונה של האוטו מאז אבל לא אשכח את המפגש שהיה לי עימו אי שם בסוף שנות השבעים, כשהמתנתי בכביש החוף לקו 901 בתחנת נתניה. זה היה בערב אך לא לגמרי חשוך כאשר הלוטוס פתאום הופיעה מתחת למחלף ועברה את התחנה במהירות גבוהה בהרבה מ 90 קמ"ש... נשארתי עם פה פעור לאיזה שעה לפחות - ידעתי מה זה S4 אבל... כאן? בארץ הסובארו?

 

אני בטוח שאתה מודע לכך אבל ה S4 הייתה הנסיון של לוטוס לעשות מודרניזציה ל7 המקורית ולא כולם אהבו את זה, אך לעניות דעתי העיצוב התעדן עם השנים. למרות שהיא פחות פופולרית מה7 ה"רגילה" יש מספיק מקורות באנגליה לחלקים והשלדה היא ככל 7 אחרת, כך שלפחות מהבחינה הזו אין צורך שהשיפוץ יהיה מסובך...

 

גם לי יש נטיות (סטיות) בכיוון הזה ואולי בשלב יותר מאוחר תחנה אצלי כזו או ג'ינטה:lol:

 

בהצלחה עם השיפוץ...

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יש לי הערה לגבי ה 185/70R13

עד שכתבת את זה ידעתי על 2 דגמים שנועלים את המידה הזאת, הסובארו XT שלי (85-87) ועוד רכב אמריקאי ששכחתי את שמו ועכשיו הלוטוס.

בגלל שאלו הרכבים שמשתמשים במידה הזאת נוצר מצב שהמידה הזאת היא נדירה, וכשמידה נדירה זה לא אומר שאי אפשר למצוא אותה אבל זה אומר שהצמיגים שתקבל לא יהיו טריים כי הם עומדים במחסן הרבה זמן בגלל שאין ביקוש.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף למה שsimply nuts אמר,

בגלל שהמידה נדירה יהיה דיי קשה למצוא צמיגים ספורטיבים במידה הזאת.

גם בחו"ל לא ראיתי שיש משהו ממש ספורטיבי במידה הזאת.

אני יודע שב165\70\13 יש יוקוהמה A.Drive שהוא לא ספורטיבי אבל צמיג דיי איכותי.

אתה יכול לבדוק גם לגבי ה185 בקטלוג של יוקוהמה.

אני מציע שתיגש לפנצ'ריה טובה ותבקש שידברו עם היבואנים שלהם, תראה מה יש להם באיזה מידות ובאיזה מחירים, תעשה רשימה ותחליט.

אתר בעברית להשוואת מחירי צמיגים

אתר אמריקאי עם ביקורות על צמיגים - חלק מהצמיגים שמגיעים לארץ לא קיימים באתר מפני שאנחנו מקבלים את מה שהשוק האירופאי מקבל.

אתר ביקורת לקוחות בריטי עם מגוון רחב של יצרנים ודגמים, כמעט כל צמיג שקיים בארץ קיים גם באתר הזה.

שים לב שאין לך אפשרות לבחור באתר הבריטי צמיג לפי מידה, לכן אני ממליץ לבדוק קודם עם הפנצ'ריות מה האופציות ואז לחקור.

 

בהצלחה,

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל? ממש לא. הרכב היה מפורסם למכירה מעל לחצי שנה.

כסף? בהחלט. אם אני זוכר נכון דרשו עליה בין 300K ש"ח ל-400K ש"ח.

 

1 - אתה צודק, היא הייתה מפורסמת למכירה מספר חודשים.

2 - אתה מדבר על לוטוס אחרת (שחורה), על זאת הם דרשו רבע מהסכום שציינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

היום, סוף-סוף אחרי חודש ימים בהם הסופר 7 אצל קובי ואחרי עשרים וחמש שנים של ציפיה, הגשמתי עוד חלום: לנהוג בלוטוס סופר 7. אז נכון, זו לא הפעם הראשונה שלי בסופר 7, אבל הפעם הקודמת הייתה על מסלול מירוצים בצרפת וגם זה היה די מזמן. חוץ מזה, בתור ילד אני זוכר שפינטזתי על לוטוס סופר 7 שחנתה באיזו שכונה בהרצליה. לי עוד לא היה רישיון נהיגה וניסיתי לשכנע את אחי שיקנה אותה, אבל הוא בחר בפורשה 914 וזה כבר סיפור אחר לגמרי.

בחזרה לסופר 7: אחרי ציפיה מורטת עצבים שהגברת תצא כבר מהמוסך, תעבור טסט ותקבל צמיגים חדשים, הגיע הרגע: סיבוב בכורה. קובי באדיבותו עוד הציע שראשית הוא ידגים לי את המכונית, אבל גיליתי שאם אומרים "לא תודה" בצורה מספיק נחרצת, אז יש פחות ויכוחים... בקיצור, המפתחות אלי וקדימה למכונית. לא לחינם מכנים את הלוטוס סופר 7 כמכונית פורמולה פורד עם שני מושבים. ההשתחלות לתא הנוסעים די דומה: מלמעלה, להישען על הידיים ולנסות להשחיל את הרגלים במנהרה לכיוון הדוושות. למה לנסות? כי לא תמיד זה נראה הכי אלגנטי, אם ההגה נתקע ברגליים. כך או כך, או באלגנטיות או בקלמזיות, נוחתים על כיסא הנהג חסר אפשרויות הכיוון ומגלים שמיקום המושב (הקבוע במקומו) ביחס לדוושות הוא אידיאלי אם אתה נהג בגובה 190 ס"מ. הבעיה היא שאני בגובה 180 ס"מ וקובי - אפילו פחות... לא נורא, מסתדרים.

סקירה מהירה של לוח המחוונים המפורט ועיני נתקלות במשהו מוכר: ידיות האיתות והאורות. לא צריך הרבה פשפוש בזיכרון. אלו הן אותן הידיות שיש בסוסיתא 13/60. האמת היא שאלו הן אותן ידיות שיש בדגמי טריומף שונים שנקנו על ידי לוטוס לשימוש בסופר 7, שמצאו את דרכן גם לסוסיתא. אבל נעים לגלות שיש נקודות משותפות בין המכונית הישראלית לאייקון האנגלי. לא רק הידיות זהות, אלא גם מכלול המתלים הקדמיים המגיע מטריומף. עכשיו זה כבר ממש מרגש לדעת שמכונית הספורט המוחלטת הזו חולקת אותו סידור מתלים כמו בטנדר רום כרמל שלי. לרגע חשבתי שאולי בכל זאת יהיה לטנדר הזה איזה ייעוד ספורטיבי, אבל המחשבה הזו חלפה באותה המהירות בה היא הגיעה. לסוסיתא/רום כרמל לא היה/יש/יהיה (לא למחוק את המיותר - הכל נכון) שום ייעוד או יכולת ספורטיביים כל שהם...

צריך גם להסתדר, או נכון יותר, להתרגל לגובהה המזערי של המכונית. זה קצת מוזר לשבת בכיסא נהג הנמצא בגובה הדלת של מכוניות משפחתיות רגילות. ואפרופו דלת - לסופר 7 אין דלתות, אלא מעין מפתן בגובה המותניים. צריך לזכור לא להוציא ידיים החוצה באופן הישראלי כל כך, כי הן יגיעו לכביש בקלות - עד כדי כך המכונית נמוכה. גם הישיבה עצמה, ממש מעל הסרן האחורי, כאשר מלפנים משתרע מכסה מנוע ארוך וצר, כמו גם הגלגלים הקדמיים הבולטים משני צדי המכונית הם משהו שצריך להתרגל אליו. שלא לדבר על תשומת הלב שהמכונית הזו מקבלת. גברים, נשים וטף (אבל במיוחד גברים וטף) בוהים בסופר 7 הזו כאילו הייתה בר רפאלי מדגמנת הלבשה תחתונה באמצע השדרה. טוב, אולי הדימוי של בר זה כבר הפנטזיה שלי, במיוחד לאור העובדה - ואמרו את זה כבר לפניי - שבכל הקשור לבר רפאלי, בדיוק כמו נשיונל ג'יאוגרפיק, בשניהם רואים מקומות שלעולם לא אגיע אליהם... מצד שני, בסופר 7 הזו אני יושב, מסובב את המפתח ומניע את מנוע קנט 1.6 ליטר העתיק שמתעורר לחיים בקול שיעול רם וצליל בריטון אנגלי סקסי. כמה פמפומים על הגז מזכירים לי איזה כיף זה תגובת דוושה של מנוע המוזן מקרבורטור. שני שיחים משחירים מאחור וכמה גברים משתעלים, מזכירים לי כמה טוב זה הזרקת דלק במנועים מודרניים שמפחיתים זיהום אוויר...

טוב, אנשים נחנקים, יש לי מוניטין ומצפים ממני לעשות איזה אקזיט עם כבוד בסופר 7 הזו, אז בידענות אני לוחץ על המצמד ומנסה לשלב להילוך אחורי, אבל לא מוצא אותו היכן שהייתי מצפה שיהיה בתיבה של פורד, וגם לא במקומות המוכרים ברוב התיבות שאני מכיר. קובי דווקא מרוצה מהפדיחות שאני עושה לעצמי ולא ממהר להזכיר לי שההילוך האחורי נמצא שמאלה ולמטה. וגם אחרי שהוא מועיל בטובו לספר לי, אז הוא שומר לסוף את העובדה שגם צריך להרים את הידית בכדי שההילוך ישתלב... מוניטין? פעם היה לי...

 

המשך יבוא.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום, סוף-סוף .

 

חשבתי שאתה מבין ברכב אנגלי :-P

איזה כיפ לך , ויותר מזה לקובי.

יפה כתבת.

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את און כבר קרוב ל-20 שנה , מהבעת פניו תוך כדי הנהיגה בלוטוס והחיוך הבלתי נשלט שהתפשט על פניו בכל סיבוב, הבנתי שמדובר ברכב שבאמת פונה לנימי נפשנו - חובבי התחום המוטורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...