Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,עקב תקציב מוגבל

אני אשמח לקבל המלצות לאיזה דאבל דין סיני הכי כדאי לרכוש(אני חייב לציין שזה יקנה באחריות מלאה,המוכר חבר של אבא שלי ועם יקרה משהו כפתורים וכ' הוא יחליף את המכשיר)

 

איזה מבן החברות הכי ידועות ויותר נורמליות?

פרימייר?

סאונד ט'אצ?

קאר מולטימדיה?(ישנה חברה כזאת)

איי סאונד ?

 

הוא הציע לי אודיו טק.

איך הפרימייר ? הוא אמר שהוא עם הכי הרבה תקלות

נ.ב:

ואם אפשר קישור לדאבל דין סיני עם מקלט GPS מובנה אני מאוד מאוד אשמח.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

האמת אף אחד מהם.

פרימייר שמעתי שלכל אחד הוא שונה (קטע של תקלות) יש כאלה שאין תקלות ויש כאלה שיש ים תקלות.

אצלי לדוגמה AUDIO VOX תוצרת גרמניה שאולה עכשיו 3K גם נחשיו סוג של סיני ולא היו לי אתו בעיות עד עכשיו.

ביד 2 יש מוצרים עם אחריות, תגיד מה תקציב?

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

הנושא הקודם ימחק בקרוב ,בקשתי מאיתמר

 

עכשיו לנושא :

איך פרימייר 7000?

יש בו מקלט GPS?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם
אני חייב לציין שזה יקנה באחריות מלאה,המוכר חבר של אבא שלי

 

סופה של חברות נפלאה,,,:-)

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

ירדת מהעניין של ניווט .

נישאר לך

כבר כתבתי לך בפרטי יש לך את הפיונייר AVH-3200BT שעולה כאן 3000 ש"ח ואפשר קצת בפחות אפילו .

או את דגם ה DVD שאינו כולל בירבורית . עדיף בכל פרמטר על הסינים חסרי השם

 

(כאן מוכרים את הדגם האסייתי שהוא AVH-3250 שחסר את תוכנת ה RDS ברדיו )

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אפשר בבקשה בלי תגובות מיותרות?כמו זה שמעליי רשם...

תודה

 

לעניין:איזה דאבל דין סיני הכי כדאי?

אודיו טק?

פרימייר?

(ירדתי מהעניין של הGPS)

אני רוצה השבוע ללכת לקנות

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

צהריים טובים

אני מתלבט איך לנסות להסביר לך מה הבעיה בשאלה שלך ולמה קשה לענות תשובה ישירה ולמה יש התחכמויות כאלו

תראה אתה מבקש לדעת איזה מבין המכשירים שציינת הוא טוב

התשובה הישירה היא כדלהלן : אף אחד....

עכשיו לשאלה איזה מהם יותר טוב גם כאן התשובה היא מוזרה אבל עדיין זו התשובה כדלהלן : זה אתה והמזל שלך...

ישנם כאלו שיגידו לך שיש להם פרימייר או סאונדטק או איי סאונד וכ"ו וכ"ו וזה עובד להם ברכב כבר שנה ואין בעיות מיוחדות

וישנם כאלה שרק כשתזכיר את השמות הללו הם יקפצו כאילו נשכם נחש

בגדול אף אחד מהמכשירים האלו לא משתווה ואפילו לא מתקרב למכשיר דומה שהוא מותגיסט (פיוניר,קנווד,JVC, וכדומה) לא מבחינת נוחות הפעלה ולא מבחינת מהירות עבודה וקריאת קבצים ולא מבחינת איכות סאונד ולא מבחינת איכות תמונה

בעצם בשום בחינה הסיניים האוף ברנד לא מתקרבים למותגים

וכמובן שישנה דילמת המחיר כי זה בעצם היתרון היחיד שיש לסיניים על המותגים

ומפה זה שיקול שלך

מקווה שנתתי לך מספר נקודות עיניין ומחשבה

דרור

פורסם

דרור הסבר טוב :mm_yeah:

lbass

הכול לשיקולך, הרוב אנשים בפורום לא משתמשים במכשירים כאלה כי חשוב לנו איכות ולא מחיר :)

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

×
×
  • תוכן חדש...