Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו מושג איזה מנוע בא בסיאט איביזה קופרה(אטמוספרי) בדגמים הישנים יותר?

איזה שנים...

יש מצב שזה מנוע 1800 או שרק 2000?

ואם כן האם המנוע זהה לזה שבא בגולף גי טי אי של אותם שנים

תודה מראש

פורסם

אני לא סגור על זה מאה אחוז - אבל יש לקופרה בשנתונים 98-96

1800 סמ"ק שנותן 156 כ"ס...

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
יש למישהו מושג איזה מנוע בא בסיאט איביזה קופרה(אטמוספרי) בדגמים הישנים יותר?

איזה שנים...

יש מצב שזה מנוע 1800 או שרק 2000?

ואם כן האם המנוע זהה לזה שבא בגולף גי טי אי של אותם שנים

תודה מראש

 

מנוע 2000 16 שסתומים.זהה לזה של הגולף GTI 16V האירופאיות.150 כ"ס.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני לא סגור על זה מאה אחוז - אבל יש לקופרה בשנתונים 98-96

1800 סמ"ק שנותן 156 כ"ס...

 

 

סער

המנוע המדובר הוא ה-1.8T הידוע והמשובח של קבוצת פולקסוואגן,בדרך כלל מוצהר עליו שהוא מפיק 150 כ"ס בגרסה "המוחלשת" משום מה בסיאט טענו ל-156כ"ס,

(אולי שינויים במערכת הפליטה?).

 

בכל מקרה המנוע הזה הגיע רק עם דגמי האיביזה 20VT המאוחרים יותר בשנת 2000 או 2001.

פורסם
בכל מקרה המנוע הזה הגיע רק עם דגמי האיביזה 20VT המאוחרים יותר בשנת 2000 או 2001.

טעות בידך- 2001 ו 2002 הם השנים שהאיביזה טורבו ספורט שווקה בארץ.

פולו 16V - רק אם אתה מתאים לה...

(מודה - נגנב מאלפא..)

http://www.pbase.com/itays

פורסם

ממה שהבנתי זה המנוע של ה GOLF GTI

והוא עם מגדש טורבו

אגב בעוד כחודש-חודשיים מגיעה IBIZA 1.8T לארץ (החדשה)

פורסם

איביזה 96-98

גי טי אי - 2.0 ליטר 16 שסתומים 150 כ"ס

קופרה - 2.0 ליטר 16 שסתומים 150 כ"ס

ההבדל באיבזור

 

איביזה 01-02

ספורט - 1.8 ליטר 20 שסתומים+טורבו 156 כ"ס

קופרה - 1.8 ליטר 20 שסתומים+טורבו 180 כ"ס - לא שווקה בישראל

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
איביזה 96-98

גי טי אי - 2.0 ליטר 16 שסתומים 150 כ"ס

קופרה - 2.0 ליטר 16 שסתומים 150 כ"ס

ההבדל באיבזור

 

שי

 

האיביזה קופרה עם ה 150 כ"ס שווקה בארץ בין השנים 98-00.

אם אני לא טועה, לפני שנת 98, כל האיביזה GTI הם 8 שסתומים עם 116 כ"ס.

Back to the original - NC again.

פורסם

בן,לאביזה שאתה מדבר עליה [ 8 שסתומים],היא הגיעה רק בשנת 94,לא היו שנתונים נוספים של הגירסה הזאת. ב-96 נדמה לי,הביאו מספר מצומצם של מכוניות [שלא נראה לי ,נשארו הרבה מהם],ומ-98 הגיעו דגמי הקופרה עם ה-150 כ"ס,מה ששי אומר זה נכון,למעט שזה הגיע רק מ-98 ולא מ-96 עד שנת 2000.

אגב,דיברת עם עודד לגבי האוטו?

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
בן,לאביזה שאתה מדבר עליה [ 8 שסתומים],היא הגיעה רק בשנת 94,לא היו שנתונים נוספים של הגירסה הזאת. ב-96 נדמה לי,הביאו מספר מצומצם של מכוניות [שלא נראה לי ,נשארו הרבה מהם],ומ-98 הגיעו דגמי הקופרה עם ה-150 כ"ס,מה ששי אומר זה נכון.

אגב,דיברת עם עודד לגבי האוטו?

 

לגבי שי,

הוא רשם שהאיביזה קופרה באה בין השנים 96-98. הטעות היא רק בשנים, מכיוון שהיא הגיעה בין השנים 98-00 ולא בין 96-98.

 

לגבי עודד.... בוא לא נפתח את הפה לשטן, אבל יצאת מלך לבנתיים. אני יודיע לך על התפתחויות נוספות.

Back to the original - NC again.

פורסם

אבל אני מדבר רק על מנוע אטמוספרי...

ולא כזה ששמו בלי הטורבו-כי לא יישימו מנוע שבנוי לטורבו בלי מגדש-הוא לא יתן כלום...

שורה תחתונה,האם יש לסיאט איביזה מנוע 1800סמ"ק 16V DOHC

או רק 2000 סמ"ק ???

ותומר לא ידעתי שבארץ יש גולף גי טי אי 2000סמ"ק 16V

חשבתי שרק בחו"ל-תודה על החידוש

פורסם

איזה סלט... בקצרה:

 

איביזה 94 - מנוע 2000 8 שסתומים עם 115 כ"ס - כמו הגולף 3 GTI הראשונות בחו"ל.

 

איביזה 96 - מנוע 1800 16 שסתומים 130 כ"ס - עד כמה שאני יודע מדובר על מנוע KR

כמו של הגולף 2 GTI עם קטליזטור ומערכת הזרקה/ניהול מנוע Digifant ולא Kjetronic.

 

איביזה 98-2000 - ABF - מנוע 2000 16 שסתומים שמוציא ביום רע 150 כ"ס.

כיכב גם בגולף 3 GTI המאוחרות יותר. יש שמועות שפולקסווגן בכוונה הורידו לו את ההספק

מלמעלה ל-170 סוסים ל-150 ע"י צ'יפ בשביל לא לפגוע במכירות של ה-VR6.

 

ה-20VT הגיע ב-2001.

 

ואם מישהו ראה איזה שירוקו2 בזמן האחרון שישלח ה"פ,

 

צחי.

No worries 8)

פורסם
איזה סלט... בקצרה:

 

איביזה 94 - מנוע 2000 8 שסתומים עם 115 כ"ס - כמו הגולף 3 GTI הראשונות בחו"ל.

 

איביזה 96 - מנוע 1800 16 שסתומים 130 כ"ס - עד כמה שאני יודע מדובר על מנוע KR

כמו של הגולף 2 GTI עם קטליזטור ומערכת הזרקה/ניהול מנוע Digifant ולא Kjetronic.

 

איביזה 98-2000 - ABF - מנוע 2000 16 שסתומים שמוציא ביום רע 150 כ"ס.

כיכב גם בגולף 3 GTI המאוחרות יותר. יש שמועות שפולקסווגן בכוונה הורידו לו את ההספק

מלמעלה ל-170 סוסים ל-150 ע"י צ'יפ בשביל לא לפגוע במכירות של ה-VR6.

 

ה-20VT הגיע ב-2001.

 

ואם מישהו ראה איזה שירוקו2 בזמן האחרון שישלח ה"פ,

 

צחי.

 

לא ראיתי שירוקו,אבל ראיתי קורדו שחורה למכירה,אם אתה רוצה את המספר שלו,רק תגיד,אשיג לך אותו מחר,הוא קליינט קבוע אצלי בפלאפל.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

איביזה 96 - מנוע 1800 16 שסתומים 130 כ"ס - עד כמה שאני יודע מדובר על מנוע KR

כמו של הגולף 2 GTI עם קטליזטור ומערכת הזרקה/ניהול מנוע Digifant ולא Kjetronic.

 

צחי.

 

אני רק אוסיף שהאיביזה 1.8 שווקה בארץ תחת השם GT, וכמו שצחי אמר ב96 בלבד.

 

בחול האיביזה נמכרה גם עם אותו המנוע 1781 רק בגרסת 8 שסתומים ו90 כ"ס.

×
×
  • תוכן חדש...