Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רק שאלה!!! icon_e_wink.gif

בוספה סופר78' שלי החלה להישמע נקישות מכיוון המנוע שהלכו והתגברו

בבדיקה שעשיתי סובבתי את המניפה ביד ,הבנתי שהנקישה מגיעה מתוך המנוע

חששתי שיש לי בוכנה מרקדת מתוך הצילידר,אבל בלב יותר קיוותי שזה מיסב קרנק עליון (זה שמתחבר לבוכנה)

לצערי שפירקתי את הצילנדר גיליתי שזהו המיסב התחתון,איזה חרא!!!

עכשיו אני צריך לברר אם ניתן לתקן גל ארכובה? (היה לי ניסיון עם זה לפני שנים באופנוע ושם זה היה אפשרי)

ומי עושה את זה?? אשמח לקבל המלצות על בעלי מקצוע וכן גם סדר גודל מחיר +,- אם ידוע

יש לי שאלה נוספת האם ניתן לפרק את גל הארכובה בלי להוריד את המנוע.אני יודע שניתן לחצות את הקייסים על הווספה אבל לא יודע אם אפשר להוריד את הקרנק ככה.וגם (אם אפשר) מה יותר נוח

תודה רבה לכל מי שיכול לעזור לי במידע

תודה

ניר

 

נ.ב

אני מאיזור ירושלים אך גם יכול להגיע לאיזור המרכז

פורסם

אני די חדש ולא מומחה בתחום , הייתה לי וספה לפני שנים ולא נתקלתי בתופעה כזאת .

אני בטוח שבוספה זה הרבה יותר פשוט ממכונית קטנה !

השאלה היא למה אתה לא ניגש למכונאי קטנועים ?

לעצם העניין : הפרוצדורה היא כזאת :

אתה צריך לפרק את המנוע ולשחרר את גל הארכובה

לגשת עם הקראנק לחרט ! שיגיד לך מה מצבו , ולמדוד לך את הקוטר.

לגשת עם החרט " למורד" במרכז בליליוס בתלפיות ( גם אני ירושלמי ) ולברר אם יש לו

מייסבים מתאימים לקוטר שהחרט יחרוט לך. המידות חייבות בהתאמה מושלמת

כל שנשאר הוא להרכיב , אם כי אני חושב שזה מורכב מידי לחובבן .

בהצלחה תמיר

פורסם
אני די חדש ולא מומחה בתחום , הייתה לי וספה לפני שנים ולא נתקלתי בתופעה כזאת .

אני בטוח שבוספה זה הרבה יותר פשוט ממכונית קטנה !

השאלה היא למה אתה לא ניגש למכונאי קטנועים ?

לעצם העניין : הפרוצדורה היא כזאת :

אתה צריך לפרק את המנוע ולשחרר את גל הארכובה

לגשת עם הקראנק לחרט ! שיגיד לך מה מצבו , ולמדוד לך את הקוטר.

לגשת עם החרט " למורד" במרכז בליליוס בתלפיות ( גם אני ירושלמי ) ולברר אם יש לו

מייסבים מתאימים לקוטר שהחרט יחרוט לך. המידות חייבות בהתאמה מושלמת

כל שנשאר הוא להרכיב , אם כי אני חושב שזה מורכב מידי לחובבן .

בהצלחה תמיר[/q

 

תמיר שלום

 

תודה על תגובתך

 

אבל:

 

א) אני לא חובבן ויודע מה שאני עושה עבדתי מספיק שנים בתחום הרכב

 

ב) בוספה ישנם כמה טריקים שלא חייב להוריד את כל המנוע (לחצות את הקייסים של המנוע) ולכן רציתי לדעת מה עדיף לפרק את המנוע או לפתוח את המנוע על הוספה

 

ג) החופש שקיים בגל הארכובה נמצא במיסב התחתון של גל הארכובה,במנועים של שני פעימות בחלקו התחתון ישנו מיסב סיכות את המיסב הזה ניתן לחלוצ באמצעות פרס שיוציא את הפין שמעגן אותו אל גל הארכובה שזה החלק היותר פשוט פרס ומיסב אבל....אחרי זה צריך לאזן מחדש את הגל ארכובה ולזה צריך בעל מקצוע (שהוא לא ביוק חרט מנועים) שיודע לעשות את זה !

אני פשוט לחוץ בזמן ופשוט הייתי רוצה לקבל המלצות על בעל מקצוע טוב שיודע לעשות את זה

 

יום ניפלא

 

ניר

פורסם

מיותר לציין שאם תחרוט פין טלטל חדש הוא לא יחזיק כמו פין טלטל חדש מקורי.

כמו כן קיים מייסב וטלטל חדש מקורי.

לא צריך לעלות יותר מידיי, תברר באבניר.

בתל אביב גיורא פיסטונס או האומן יכולו להרכיב לך את הטלטל החדש.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...