Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי קופה 2003. מנוע 2700 V6 כמה כסף בשבוע אני אמור להוציא אם ביום אחד אני נוסע 5-10 ק"מ בממוצע?

וכמה 2000 סמ"ק יעלה לי?

תודה רבה.

פורסם

צפה לצריכה של 1:8 במקרה הטוב, אבל אתה נוסע ממש מעט אז זה כלום כסף - אולי 50 שקלים בשבוע. כמובן שבנסועה כזו מספיקה נסיעה שתיים ארוכות יותר בשביל להגדיל משמעותית את העלות...

 

2.0 חסכוני יותר, נניח 1:10-1:11

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צפה לצריכה של 1:8 במקרה הטוב, אבל אתה נוסע ממש מעט אז זה כלום כסף - אולי 50 שקלים בשבוע. כמובן שבנסועה כזו מספיקה נסיעה שתיים ארוכות יותר בשביל להגדיל משמעותית את העלות...

 

2.0 חסכוני יותר, נניח 1:10-1:11

 

כי יש פה קצת בעיה אם ענין של הדלק אבל אם אתה אומר שזה דיי זול אז למה לא כי תאכלס 90% מהזמן שלי אני ינסע בעיר ומסביב לו ככה שאני לא יצתרך לשלם המון וזהו + ענק בשבילי.

(כי אני עובד אבל פחדתי שזה לא יספיק עוד אם הביטוח שאני שם לאוטו אז..)

תודה רבה הערת את עייני אבל אם כבר אנחנו באותו שאלה אני מאמין שאתה מעדיף את ה 2.7 מאשר את ה 2.0?

ע"פ צריכת הדלק והנתונים ?:-)

×
×
  • תוכן חדש...