Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי ברכב מסוג טויוטה קורולה מערכת שכוללת:

  • מגבר - Audio System Radion 90.4
  • SubWoofer MBQuart DWI 252 10"
  • סט קומפוננט קדמי DOTECH OVATION

לאחר נסיעה של כ 30 דקות (שבה אני די מאמץ את המגבר - אני אוהב לשמוע בס חזק), המערכת כאילו מכבה את עצמה לפרק זמן של כ 30-40 שניות ואז חוזרת לעבוד כרגיל ומאותו רגע אני לא יכול כבר להשאיר את הבס באותה עוצמה חזקה קבוע היות ואם אני עושה זאת - המקרה חוזר על עצמו כל כמה דקות.

 

מדוע זה קורה ואיך אני יכול לסדר את הבעיה?

 

תודה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פרוטקשן זה מצב שהמגבר ניכנס למצב "הגנה",בכל מקרה עדיף שתשים את המוזיקה ותראה את המגבר אם יש לו נורה בשם PROTECTION והאם היא דולקת כשהמגבר מפסיק לעבוד.

לדעתי יש לך כנראה עומס על המגבר באיזשהו מקום,קצת קשה לעזור לך בלי לראות את זה.

Scan Speak

פורסם

גם לי היה את זה, הפיתרון מבחינתי היה להחליף בית פיוז ופיוז (החלפתי לסטינגר).

 

לא חזרה התופעה מאז ההחלפה.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

כמו שאמרו פה ידידיי הקודמים, רוב הסיכויים שמדובר בנורת הגנה/אזהרה - פרוטקשיין.

 

לפי התיאור שלך ככל הנראה מדובר בעומס על המגבר, ההמלצה שלי היא להוריד טיפה את העוצמה של הסאב דרך המגבר.

שים לב, כאשר המערכת נכנסת למצב פרוטקשיין עליך להיות עדין עם המערכת, כשזה קורה לי אני פשוט מכבה את המערכת לגמרי עד שאני בודק בעצמי מה מקור הבעיה, אבל אם אתה לא יכול להתאפק, תן למערכת הפסקה של כ-5 דקות, תדליק ותשמע בווליום נמוך.

פורסם

תבדוק ככה:

תדליק לפול ווליום עם מערכת נכבה אז תכבה אותה לקמה דקות תנתק סאב ועוד פעם תעלה לפול ווליום, ותן תשובה מה קורא נכבה או לא.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם
כמו שאמרו פה ידידיי הקודמים, רוב הסיכויים שמדובר בנורת הגנה/אזהרה - פרוטקשיין.

 

לפי התיאור שלך ככל הנראה מדובר בעומס על המגבר, ההמלצה שלי היא להוריד טיפה את העוצמה של הסאב דרך המגבר.

שים לב, כאשר המערכת נכנסת למצב פרוטקשיין עליך להיות עדין עם המערכת, כשזה קורה לי אני פשוט מכבה את המערכת לגמרי עד שאני בודק בעצמי מה מקור הבעיה, אבל אם אתה לא יכול להתאפק, תן למערכת הפסקה של כ-5 דקות, תדליק ותשמע בווליום נמוך.

 

העניין הוא שאני מחפש פתרון תמידי - אני לא רוצה לשמוע בווליום נמוך אחרת בשביל מה שמתי את המערכת...

אני אקפוץ מחר לבחור שהתקנתי אצלו ונראה מה הוא אומר - אני אעלה את מה שנאמר פה ואעדכן לגבי התוצאות.

בכל מקרה זו בעיה שאני חייב לתקן.

פורסם
תבדוק ככה:

תדליק לפול ווליום עם מערכת נכבה אז תכבה אותה לקמה דקות תנתק סאב ועוד פעם תעלה לפול ווליום, ותן תשובה מה קורא נכבה או לא.

זה קצת בעיה לעשות את זה כי זה לוקח זמן עד שהמערכת מגיעה בכלל למצב הזה - משהו כמו 30-40 דקות של שמיעה בווליום גבוה.

בכל מקרה - אם הסאב מכוון לנמוך אין את הבעיה הזו בכלל - אתמול נסעתי עד שהבעיה קרתה, ואז אחרי ההפסקה של חצי הדקה שאח"כ המערכת חזרה לעבוד, הנמכתי את הבאס לגמרי וזה לא קרה יותר.

פורסם

יכול להיות שהמגבר מתחמם ונכנס להגנה.

המקום שהוא מותקן בו מאוורר?

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

טוב תגיד לנו מה יאמר מתקין שלך מה יכולה להיות בעיה ואך פותרים אותה.

אני קימת בטוח ב 99.9% שזה בגלל אומס.

תגיד לי חברתה 2X260 בשתי ערוצים 4 אום?

סאב שלך דורש 300RMS ופיק 600.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

מה העובי של חיווט הפלוס הראשי? כמה גייג'?

 

באיזה מרחק ממוקם הפיוז הראשי מהמצבר ומה הערך של הפיוז הזה?

 

מה גודל המצבר (באמפר שעה) ובן כמה המצבר?

 

האם עשית בדיקת טעינה לאלטרנטור ולמצבר תחת עומס?

 

מה עובי של חיווט המינוס הראשי ומה המרחק ממנו לנקודת ההארקה למגברים או לנקודת הפיצול?

 

 

סביר להניח באמת שהמגברים שלך נכנסים לפרוטקשן - כשזה קורה רק הסאב מפסיק לנגן או כל המערכת?

 

יחידת הראש - הHU - ממשיכה לנגן כשזה קורה?

 

תבדוק את כל זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

במגבר מרובע מהסוג הזה וברכב יפני לא צריכה להיות בעיית אמפרא"ז שתכבה את המגבר

סביר להניח שהפרוטקשן מגיע בעקבות שימוש בכבלים לא מספיק טובים (גם כבל פלוס וגם כבל מינוס)

אופציה שניה היא מינוס לא טוב (שים לב לא לחבר מינוס למשאבת דלק כדי שאפשר יהיה לנסוע ברכב עם הילד :-P:wink::roll: . זה סוג של בדיחה פנימית אז לפותח השרשור אני מציע להתעלם)

אופציה שלישית ובהחלט הגיונית היא שהמגבר חלש מדי כדי להתמודד עם העומסים שאתה מפעיל עליו (ווליום גבוה בסאב בהפעלה של בריד"ג)

ואופציה רביעית הגיונית היא קצר בסאב שבא בעקבות רטט רציני וחזק של הממברנה

ולא הייתי פוסל קצר באחד הרמקולים

אלו הן האופציות המקובלות ההגיוניות שישר קופצות לראש

שיטת האלימינציה היא הקלה ביותר

אני אישית הייתי עובד באותו סדר שהתקלות נרשמו כי גם אם הכל בסדר בכבלים תמיד טוב לבדוק שוב ולשדרג אם צריך

ערב טוב

דרור

פורסם

דרור

 

קצר בסאב - אחרי חצי שעה? - נשמע פחות סביר אם כי תלוי כמה זמן לוקח לסליל להתחמם ואז אולי באמת יש בעיה כלשהיא.

 

אני יודע שאני מתעלק עליך כאן אבל אני פשוט חייב לדעת מאיפה זה בא, למה קראת למגבר Audio System Radion 90.4 "מרובע"?

 

אתה יודע שאודיו סיסטם היא חברת בת של... ??? ניחוש אחד...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...