Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופס - יסלחו לי בבקשה מנהלי הפורום על ההקפצה אבל אני פשוט חייב לספק את התשובה

 

STEG!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדי ערב טוב

היום אתה באמת מתעלק עליי ואני מנסה לא לקחת את זה קשה :wink:

מגבר מרובע הוא מגבר 4 ערוצים

ארבע = מרובע = ארבעה ערוצים = 4 CHANNELLS = וכן הלאה וכן הלאה

לגבי הסאב נתקלתי בהרבה מקרים שבהם הקצר הופך רלוונטי בעת עבודה חזקה ומהירה של הממברנה והתחממות יתר של הרכיבים בתוך הסאב

ואז זה מקפיץ את המגבר למצב קליפינג

בכל אופן זו הייתה אחת ממספר בדיקות שהצעתי לבצע ואין טעם לפסול אותה בעיקר משום שלא מדובר בעלויות בדיקה

וכן אני יודע ואני בטוח שאתה יודע שאני יודע באיזה מגבר מדובר

בכל אופן תודה על התשובה באותיות קידוש לבנה

אני באמת צריך לרכוש מולטיפוקאטל וכיתוב כזה עוזר לי המון בגילי המופלג :wink:

דרור

פורסם

אני חייב להודות דרור שאתה המצאת עכשיו כינוי חדש למגבר 4 ערוצים וזה אחד חזק ביותר :-P:-P:-P

 

מגבר מרובע = יורם :-D

 

אהבתי ואימצתי לליבי.

 

בכל מקרה - לגבי הסאב, אם זה נכון הבדיקה פשוטה

 

שים את הסאב ברכב אחר ותראה מה קורה אחרי חצי שעה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נזכרתי היה לי סאב שעשה אותו דבר, גיליתי שהחוט מרמקול לא היה מחובר טוב(החוט שהולך מרמקול לטיבה) אפשר להגיד אפילו לא מחובר בכלל :)

תבדוק כל החיבורים מגבר סאב.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם
טוב תגיד לנו מה יאמר מתקין שלך מה יכולה להיות בעיה ואך פותרים אותה.

אני קימת בטוח ב 99.9% שזה בגלל אומס.

תגיד לי חברתה 2X260 בשתי ערוצים 4 אום?

סאב שלך דורש 300RMS ופיק 600.

 

הרגע חזרתי מבדיקה אצלו. הבחור שם לי את הסאב על התנגדות 1 אום (בגלל שאני רציתי באס חזק) וכנראה שהמגבר לא יכול לסחוב ככה לאורך זמן. שינינו ביחד ל 4 אום - מה שלא אהבתי, אז עכשיו הסאב על 2 אום - פחות טוב מה 1 אבל עוד לא התעמקתי בבדיקת הצליל - אני אסע במהלך השבוע ואראה אם אפשר להמשיך עם המצב הזה.

פורסם

לעדיף בכלל לרדת ל 1 אום כי זה מקסימום של מגבר והוא עובד על הגבול (לא מדבר על מגבים שבנויים ל1 אום)

חשבתי שזה סאב.

היקר שעכשיו הכל עובד.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

מעניין אותי אחרת

 

הסאב חובר בתצורת 1 אוהם, אחר כך הועבר לחיבור בתצורת 4 אוהם משמע אני מאמין שהסאב הוא 2 סלילים של 2 אוהם

 

איך לעזאזל הסאב מחובר בתצורת 2 אוהם!?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

המגבר שלך עובד רק ב -4 אום בגישור ומספק 260RMS ,מעגל סופי של 2 אום לא אפשרי

אלא אם חיברתה סליל בודד בגישור {אני מקווה שלא} כי המגבר שלך לא עובד ב-2 אום בגישור

או שחיברתה את הסלילים לשני הערוצים כול אחד ב-2 אום סטריאו,שזה חיבור לא מומלץ.

הסאב שלך הוא סאב SQ חלש יחסית ומתאים להגברה שלך ,כשאתה מגדיר : טוב =חזק ,בחירת הסאב הנ"ל היא צעד שגוי

הייתה צריך ללכת על סאב אחר,עבודה ב-1 אום תכניס ככול הניראה את הסאב שלך לתחום הדיסטורשן

גם אם הייתה מחבר עליו מונובלוק בהתנגדות זו,וזה לא מצב רצוי.

פורסם

זו היתה אחת הסיבות ששאלתי אם התופעה קוראת רק לסאב וופר או לכל המערכת ביחד... נהיה משעשע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תוצאה 1 אום :) המתקין עשה עליו צחוק עם חיבור הזה.

 

:)

לא הייתי ממהר להאשים את המתקין - השירות שלו מעולה והוא לא מתעצל להשמיע לי את כל האופציות מבחינתו - והנסיון בחיבור 1 אום שם אותי בנקודה טובה יותר של לדעת מה אני מחפש בסאונד. לגבי החיבור החדש - הסאונד מצוין בינתיים - ברור שיש יותר חזק אבל שומעים ממש טוב מבחינתי עכשיו.

במצב של 1 אום שמעו את הבאס קצת יותר יפה לדעתי אבל זה לא יסחוב במצב הזה אז אני עכשיו במצב של לשמוע כמה ימים ככה ואם אני ארגיש חוסר בבאס אולי אני אלך על שני סאבים

פורסם

אני לא אמרתי שהוא רע בהתקנות (אבל מה זה החיבור הזה), אבל כבן אדם בעל מקצוע חייב לדעת, ולהגיד לך הכל (עם בא לך שזה יהיה ב1 אום הוא חייב לזהיר אותך, ברור שהחלתה שלך)

הוא לא סיפר לך שזה עלול לגרום לנזק?

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

הסאב עכשיו מחובר ב 2 אום בסליל אחד, הוא אומר שאין עם זה שום בעיה.

אחרי כמה כוונונים - שומעים פצצה עכשיו לטעמי - עכשיו רק נשאר לבדוק שהמגבר לא נכנס לפרוטקשן בשמיעה חזקה של שעה לפחות. אני אמשיך לעדכן.

אני חייב לציין לשבח את הבחור - טל נפתלי מיוסי אביזרי רכב ברעננה על העזרה שלו. דיברתי איתו והייתי אצלו מספר פעמים - השירות מעולה ונראה שהוא משקיע עד הסוף בלקוחות שלו - לפחות איתי זה היה ככה - אם בהחלפת מתאם, כוונונים או הזמנה של סאבים - אני ממליץ.

פורסם

אתה ממליץ על מתקין שמחבר סליל אחד בסאב של שני סלילים? אני לא הייתי ממהר להמליץ על כזה מתקין.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
אתה ממליץ על מתקין שמחבר סליל אחד בסאב של שני סלילים? אני לא הייתי ממהר להמליץ על כזה מתקין.

 

סלח לי שאני לא מבין גדול בדברים האלה, אבל מה בדיוק הבעיה עם זה? שומעים - מצוין. לסאב כמו לשאר החלקים - יש אחריות במידה ו.

הוא התייעץ עם בן אדם שממנו הוא למד את העסק והוא טוען שהוא תותח עם שם רציני בתעשיה הזו - אני לא זוכר את השם אבל אני אשאל אותו.

בכל מקרה, גם האדם השני אמר שאין עם זה שום בעיה.

 

מבחינתי הבעיה היחידה שעלולה להיות כרגע זה אם המגבר יכנס שוב לפרוטקשן - ואת זה אני אבדוק בסופ"ש.


×
×
  • תוכן חדש...