Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שמעתי רעשים מוזרים מההגה בעת שסובבתי אותו ולכן היום בבוקר התייצבתי במוסך UMI בראשל"צ ע"מ למסור הרכב לבדיקה.

לפני שעה קלה הלכתי לשחרר את האוטו וכשקיבלתי את הקבלה חשכו עיניי.

תיבת הגה הוחלפה בעלות של 7000 ש"ח. (!)

לא יידעו אותי על כך ופשוט ביצעו תיקון משום שלמזלי הרכב עדיין בתקופת אחריות (שעתידה להיגמר ממש עוד חודש).

לפני כשנה הוחלף באוטו 'מסרק הגה', גם כן בעלות מסחררת של המון כסף (לא זוכר בדיוק כמה, כמובן בתקופת אחריות).

 

האם זה אותו רכיב?

ידעתי שאחזקה של ביואיק איננה דומה לזו של קורולה אבל משהו פה נראה לי מוגזם מאוד.

אשמח לשמוע תשובתכם ודעתכם.

 

המשך יום מצוין.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם

שמע, אני חושב שתיקון\החלפה של UMI לחלקים כאלו תמיד תהיה יקרה משמעותית ממה שאפשר להשיג באופן עצמאי בשוק החלפים.

 

עוד כשרק התחלתי להתעניין בשברולט אימפלה, לפני +- 4 חודשים (קניתי אחת לפני 3 שבועות) מישהו שמכיר טוב טוב אמריקאיות גדולות אמר לי שבאימפלה\מליבו מסרק הגה הולך כל איזה 90-100K ק"מ בד"כ... אולי קצת יותר אם יש לך מזל. לפי מה שהבנתי זו מחלה של האמריקאיות הגדולות, הוא דיבר על דגמי השברולט שהזכרתי אבל בטח גם הביואיקים סובלים מאותם סממנים. לפי מה שהבנתי מסרק הגה לאימפלה שלי (מקווה שלא אצטרך) יעלה בערך 1500 משומש ומשהו כמו 3000 לחדש, אז אני רק מניח שחדש ב UMI + עבודה יכול בקלות להגיע לסכום שהזכרת... לא חושב שיש כאן משהו חריג.

סתם חשבתי לעצמי שאולי הרגישות של החלפים האלו באמריקאיות הגדולות קשורה לזה שהן בנויות יותר לשיוט באוטוסרדות הארוכות של ארה"ב מאשר לנסיעות יומיומיות קצרות בערינו הצפופות...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...