Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתמר, ביקשת עוד רעיונות לבדיקה/פיתרון לכן אני מנסה לשלוף מהזיכרון שלי מספר מקרים שבהם ניתקלתי ברעשי אלטרנטור במקלט/משדר של חובבי רדיו שמותקן אצלי ברכב.

 

פילטר 'פי' מיועד לסנן רעשים מקווי אספקת מתח בספקי כוח וניתן להשתמש איתו גם לסינון רעשים של אלטרנטור.

החיסרון במסנן 'פי' שהסליל מחובר בטור למקור המתח ולכן נדרש להשתמש בסליל לזרמים גבוהים שיתאימו לצריכת הזרם של המערכת שלך.

 

נקודה נוספת לבדיקה המצבר.

מצבר ישן יכול לגרום לבעיה.

הסבר: הזדקנות מצבר מתבטאת בעליית ההתנגדות הפנימית. בזמן טעינה

הדבר גורם ליצירת מפל מתח חילופין, בנוסף לישר, על התנגדות זו.

במקרה כזה המתח שמגיע למערכת השמע מכיל רכיב חילופין אותו שומעים במערכת השמע.

כדי לוודא אם זה המקרה בדוק את מתח המצבר בזמן טעינה. אם המתח גבוה

מהמקובל אזי זה נובע מהתנגדות פנימית גבוהה.

 

מסנן 'פיי' על שם האות היוונית 'פיי' (צורת המעגל דומה לאות פיי)

1_107752039.jpg

איזה כייף לי :)

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המממ מרק

 

אני חושב שיש סיכוי שאיתמר כבר ניסה מסנן "פיי"

 

אני סיפקתי לו ארבעה מסננים

 

2 מסנני ground loop isolator שמולבשים על יציאות הRCA של המערכת שלו.

 

2 מסנני מתח של רדיושאק - מה שנקרא באנגלית פשוטה noise filter שמלבישים על חיווט החשמל.

 

אחד של 10 אמפר ואחד של 20 אמפר - זה לא עזר לדבריו.

 

יתכן והוא צריך לנסות פילטר סטנדרתי של HU ישנים שנועדו לצריכת זרם של 1 אמפר?

 

יש לי בבית איזה מסנן ישן שאבא שלי בנה לי פעם - מסנן שבנוי משנאי 1A ביחד עם נגד עגול וכחול שרשום עליו AUTO ונדמה לי שהוא 14 או א12K בערך שלו - נשמע לך מוכר? היו פעם נוהגים להרכיב כאלה על הפלאגים של הרכב עד כמה שידוע לי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מרק, שוב, אני לא חושב שיש איזו בעייה עם מערכת החשמל של הרכב. הליין דרייבר מורכב על ה + וה GROUND של הרדיו ואין רעשים. המגבר לא מכניס שום רעש גם בגיין פתוח עד הסוף. כאשר מחברים SOURE אחר לליין דרייבר אין רעשים -> הרעשים מגיעים רק מהרדיו והם קבועים בעוצמתם, לא משתנים עם הווליום.

המצבר אגב הוא בן שנה וחצי-שנתיים תוצרת שנפ. בכל אופן אני אמדוד מתח טעינה בהקדם.

 

אדי, זה שרשור שפתחתי בזמנו בקשר לצ'יפ: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=305902

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אהה... הדפדפן אומר לי שאין לי הרשאות לראות את השרשיר הזה :-P

 

פוטרתי מהפורום ואני לא יודע? :-D:-D:-D

 

בכל מקרה התכוונתי בשביל מרק שיראה את הצ'יפ - אולי הוא יוכל לספק לך יותר מידע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מרק10, אין לך הרשאות לגשת לדף זה. הסיבה יכולה להיות אחת מאלו:

  1. חשבון המשתמש שלך אינו בעל הרשאות לגשת לדף זה. האם אתה מנסה לערוך הודעה של חבר פורום אחר, או לגשת לאלמנט ניהולי כלשהו?
  2. אם אתה מנסה לפרסם הודעה, יתכן שמנהל הפורום ביטל את חשבונך, או שעוד לא אישרת את הרישום לפורום

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק

 

ניפגש בלשכת התעסוקה אני מבין :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שלום

הצ'יפ הוא AN7550 של PANASONIC. לא מייצרים כאלה לשוק החופשי אבל יש לו אח במשפחה של צ'יפים, AN7555 או הצ'יפ עם מערך פינים הפוך AN7551NZ. אבי המשפחה הוא AN7560.

http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/panasonic/AN7551Z.pdf

בלינק ניתן לראות גם מעגל סכימתי של RIPPLE FILTER

איתמר, תוכל להעלות את הסכימות של הHU לאיזה מקום? מעניין אותי לראות מאיפה מגיע הרעש הזה.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

איתמר - הדרך שלך לנחלה קצרה לדעתי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עוד משהו ששמתי לב בסכימה שאיתמר העלה

יש שם נגדים R231, R331, R232 ו-R332 שמתחברים מSIGNAL GROUND לרגלי הכניסה של הצ'יפ. צריך לנסות ולהרכיב כאלה ב-RCA בנקודת ההלחמה שעל PCB (אני הייתי מנסה לחבר 10K כמו שמסומן בסכימה ישר בין 17 ל-20 ובין 19 ל-20). יש מצב שהכבלים איכשהו משפיעים על קדם-מגבר ותפקיד הנגדים להוות עומס קבוע ליציאת הקדם מגבר

אם רעש יקטן, ניתן לשחק עם הערך של הנגדים האלה.

כן, חבל שאין סקופ :-(

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם
אהה... הדפדפן אומר לי שאין לי הרשאות לראות את השרשיר הזה :-P

 

מרק10, אין לך הרשאות לגשת לדף זה. הסיבה יכולה להיות אחת מאלו:

 

אז שכחתי ספרה אחת בלינק, מה קרה? :-D הלינק תוקן.

 

בוריס תן לי את המייל שלך ואשלח את הסכמה המלאה. עד אז השרטוט הזה יעזור?

 

איתמר.

chip2.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

[email protected]

השרטוט האחרון - לא ממש עוזר,יש לי אותו. זה דיאגרמת מלבנים של הצ'יפ

עוד רעיון. לצ'יפ שהוצאתם היתה התנגדות כניסה של 30K. צריך לנסות ולדמות אותה ע"י הלחמה של נגדים הכי קרוב ל-30 קילו(33 קילואוהם מספיק קרוב) בין רגל 20 לכל אחת מרגלי הכניסה, 17, 19, 21 ו-23 . למרות שזה סרט רע להלחים 4 נגדים במקום כ"כ צר וקטן

אבל כדאי לנסות.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

תנסה לקחת חוט חשמל שצד אחד יגע בשילדה וצד שני בבננה של הRCA.

תאורתית אם הרעש מהארקה גרועה זה יפתור את זה...

פורסם

היי בוריס.

התנגדות הכניסה הנוכחית עומדת על 10 קילואוהם, זו התנגדות הכניסה של הליין דרייבר. אני אציע לחבר שלי להוסיף נגדים, נראה מה הוא יגיד. עד אז שלחתי לך את ה PDF של הרדיו, תודה.

 

לגבי הארקה של ה RCA כמו בפיוניר - נוסה ונשלל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלום

איתמר, הרעש קיים גם במצב CD וגם במצב רדיו? פשוט לפי הסכימה, הסיגנל מרדיו ומ-CD מגיע בדרכים קצת שונות.

עוד דבר, יש כניסת AUX ב-HU שלך? לפי הסכימה - יש אפשרות ל-AUX. אם יש AUX, האם קיים רעש במצב AUX? באיזה מצב הרעש חזק יותר?

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11


×
×
  • תוכן חדש...