Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על דילרים בארה"ב לגבי רכב ביבוא אישי- BMW X5.

יד שנייה מודל 2010 נע בסביבות 45K

יד שנייה מודל 2009 נע בסביבות 40K

 

האם למישהו יש נסיון מול דילרים אמריקאים?

סוכנות מורשית או סתם מגרש.

מה גובה ההנחה המשוערת שאפשר לקבל? עד כמה הם גמישים?

פורסם

אין חוקים בדברים האלה, במיוחד בימים האלה בארה"ב. אם יש דילר לחוץ, שיודע שהוא לפני עיקול של הסוכנות והרכבים,

הוא יעיף הכל, בכל מחיר, ויתן לך הנחה גדולה. לעומת זאת, אם העניינים מתנהלים כשורה, זה יהיה סביב כמה אלפים

בודדים, ואולי אפילו כלום.

לפי מה שהבנתי, סוכנויות רשמיות/מורשות, הן פחות גמישות, אך בד"כ יותר אמינות. סתם מגרשים, זה סתם מגרשים,

ואז כל מגרש והסחורה שלו, וההנחה שלו.

יש כאן את ניפון לוגיסטיקה, אני מניח שתוכל להתיעץ איתם, ולקבל דברים ברורים יותר.

פורסם

אוקיי אני אעשה זאת

עוד שאלה קשורה אם אפשר :

 

למה כולם אומרים שעדיף למצוא רכב שלא מחברה למשל?

הרי אם הק"מ נמוך והרכב שמור אז איפה הבעיה כאן?

×
×
  • תוכן חדש...