Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ,

 

 

חבר שלי מעוניין במגבר + סאב וופר + רמקולים (אם אפשר אז קומפוננט) ב-3000 ש"ח מקסימום.

 

אני זקוק שתתנו המלצות לרכיבים האיכותיים ביותר שאפשר להשיג בתקציב הנ"ל.

 

בנוסף לכך אני זקוק להמלצות על חנויות/מתקינים זולים , מקצועיים ואמינים ככל האפשר.

 

 

 

תודה מראש ,

אוראל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני מכיר את אלי (קאר-טון/אקסטרים סאונד) מפתח תקוה

יש לו ציוד HI END , המחירים סבירים אצלו, הוא יודע להתקין דיי טוב

החנות נמצאת בסגולה.

 

לגבי 3000 שקל

זה תלוי מה הדרישות שלך

SQ

SPL

מה אתה רוצה שזה ייתן?

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

[לגבי 3000 שקל

זה תלוי מה הדרישות שלך

SQ

SPL

מה אתה רוצה שזה ייתן?

 

 

אם תשים לב אתה תראה שהשאלה נשאלה בשביל חבר שלי ולא בשבילי.

 

חברי הוא לא מבין גדול במערכות - הוא שומע בעיקר ראפ ומזרחית.

הוא רוצה שישמעו חזק ואיכותי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ז"א, ממה שאני מבין

SPL, לא SQ

אממ... אפשר להמליץ לו על רכיבים, השאלה מה עם ההתקנה כי להתקין קומפוננט זה לא פשוט

וגם צריך לקנות חיווט מתאים, בקיצר לא עסק בשבילכם אם אתם לא מבינים בזה

עדיף שילך למתקין מקצועי כמו שרשמתי ויקבל הצעת מחיר מכמה מקומות

וישווה עם חנויות באינטרנט.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
ז"א, ממה שאני מבין

SPL, לא SQ

אממ... אפשר להמליץ לו על רכיבים, השאלה מה עם ההתקנה כי להתקין קומפוננט זה לא פשוט

וגם צריך לקנות חיווט מתאים, בקיצר לא עסק בשבילכם אם אתם לא מבינים בזה

עדיף שילך למתקין מקצועי כמו שרשמתי ויקבל הצעת מחיר מכמה מקומות

וישווה עם חנויות באינטרנט.

 

 

הוא זקוק להמלצות על רכיבים.

 

את ההתקנה הוא יעשה אצל מתקין מקצועי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ברור ש SPL (ערס)

 

תגיד לי למה בכלל אתה כותב את זה!! :mad:

 

איזה ערס עלאק....אם בן אדם אוהב עוצמה זה לא אמור כלום עליו!...

 

קודם כול המגבר שאבי המליץ עליו סתם ביזבוז כסף כי הוא מאוד חלש..

 

עדיף ליקנות מגבר של LANZAR וסאב של פיוניר(305C) שמאוד מתאים לראפ...

 

או סרווין וגה אבל לא HED כי הוא לא הכי חזק..

אני בעיקר שומעה ראפ אז אני יודע על מה אני מדבר....

 

קומפוננט באמת כדי או MBQ או דוטק או קיקר(שאני מאוד אהבתי).

פורסם
קודם כול המגבר שאבי המליץ עליו סתם ביזבוז כסף כי הוא מאוד חלש..

 

עדיף ליקנות מגבר של LANZAR וסאב של פיוניר(305C) שמאוד מתאים לראפ...

 

לא נראה לי לאנזר מתאים ל-SQ, ופיוניר גם כן!

פורסם

אני הרכבתי לחבר שלי באוטו מערכת לא מזמן - הוא היה די צפוף בעניין תקציב לכן חסכתי איפה שאני יכול - והתוצאות היו אפילו מעבר למה שציפיתי - שכן לא ציפיתי לתוצאות מרהיבות..והסט בווליומים גבוהים מאוד עדיין לא זייף - והסאב מדוייק יותר ממה שציפיתי..

 

 

קומפוננט - Alpine SXS-1757

http://sale.gizmo.co.il/prodbuyv2.asp?prodid=2893

 

 

מגבר - LANZAR HTG414

http://cheaper.co.il/Product.asp?productid=158&catcode=87

 

 

סאב - Cerwin-Vega HED-12

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=53&products_id=146

 

היה לו רדיודיסק כבר - והוא מרוצה מהמערכת מאוד.

 

בכל עניין של צפייה נכונה ממה שאתה קונה - ולדעת איפה לקנות דברים שהם לא מהתחתית של המוצרים הנמכרים. לפעמים שקונים משהו ממוצע מופתעים למה אפשר להוציא ממנו.

פורסם
קודם כול המגבר שאבי המליץ עליו סתם ביזבוז כסף כי הוא מאוד חלש..

 

עדיף ליקנות מגבר של LANZAR וסאב של פיוניר(305C) שמאוד מתאים לראפ...

 

לא נראה לי לאנזר מתאים ל-SQ, ופיוניר גם כן!

 

תאמין לי שה301X לא יתאים לו...

 

הפיוניר סאב ממש טוב ותלוי מה נותנים לו...

 

אם כיוון נכון הוא יכול לתת שילוב טוב גם לSQ

 

אבל אנחנו מדברים על SPL נכון?? :?

 

אוף אני רואה שכולם מזלזלים בפיוניר .... :x

 

אבי תבוא תישמעה ותיתרשם :p

פורסם
עדיין הלאנזר לא נראה לי במערכת איכותית :roll: .

 

רצית גם קומפוננט, גם סאב וגם מגבר ב3000 ש"ח - מההצעה שלי נשאר לך הרבה עודף להתקנה ואתה טוען שלנזאר זה לא מספיק איכותי - היתי מציע איזה מגבר של רוקפורד או המגברים האהובים עלי - קדנס - אבל אתה פה בקטע של חיסכון...לנזר הוא מגבר מצויין שאני בטוח שתהנה ממנו - פשוט אתה בעל דעות קדומות של אנשים יפי נפש בפורום הזה - ואני מצטער אם אני פוגע במישהו - שלזנאר היא חברה בינונית - שמע לי - אנשים מרוצים מהחיקוי של V12 שלהם אז מלאנזר לא יהיו מרוצים...

 

תשאל את עופר דותן - שמסתובב פה בפורום - יש לו קומפוננט MB - אחת הסדרות הטובות יותר - וסאב אם אני לא טועה של GENESIS...ושתיהם מחוברים - כן!! למגבר של לאנזר!!!

 

שקול מילים ידידי כי אתה טועה בקשר לחברה הזו - היא החברה הכי טובה - ואני לא טועה בזה - למי שמנסה לחסוך קצת בקנית במערכת שלו.

 

ואדי - אף אחד לא שונא את פיוניר - אני עצמי בעלים של 305C ואני מרוצה מכל שקל שהשקעתי בו - אבל יש סאבים שונים ממנו - יש יותר טובים יש פחות טובים ויש את אלה שמתנהגים אחרת - 305 או 304 הם סאבים לא מדוייקים במיוחד - שמשמשים בעיקר לSPL...אני אישית - אוהב לשמוע שירים כאילו אני באמצע תחרות SPL אבל מה לעשות - אנשים מחפשים סאב לא כדי שיוריד להם את השמשה האחורית - אלא שישלים את תדרי הבאס הנמוכים שחסרים מהקומפוננט.

 

אלון.

×
×
  • תוכן חדש...