Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אווף. אז גם לי יצא (שוב) לומר שלום מקרוב לאמא אדמה (או יותר נכון אמא אספלט) :(

 

 

נזקים:

 

לבהמה - עוד כמה שריטות לאוסף וכידון רנטל שקצת התעקם (אני יישר אותו), רגלית צד התעקמה. מזל שזה אופנוע שטח! ולא איזו מפלצת פלסטיקה/ניקלים נוצצים.

 

אז יש לנו:

 

1. קסדת שטח שרוטה ופגועה. נראית כאילו היא נזרקה לתוך מערבל בטון.

2. מגן גוף צבי צב שרוט ומשוייף כהוגן.

3. מכנס רכיבה עם קרע בברך, נקרעה רק השכבה הקשה החיצונית, הפנימית נשארה שלימה.

4. נעלי צבא צריכות ללכת ל"בלאי"..

5. הכפפות דווקא עמדו טוב במשימה.

 

אקיצר, יצאתי בזול מאוד, ורק עם מכות יבשות (אבל עדיין כואבות), אני לא רוצה אפילו לדמיין מה היה קורה אם לא הייתי רוכב עם המכנס, או הצבי צב המשוייף. ועוד לא מדבר על הקסדה, כאשר קסדת חצי לא הייתה מצילה אותי כלל :?

 

 

 

אז, לאור העיצות אחיתופל שהיו פה לאחרונה. סמכו עליי! ועל עוד רבים שלמדו בדרך ה(יותר) קשה. נכון שחם בחוץ, אבל האספלט חם כפליים!!!

 

:idea:

 

 

 

"הטייס", שטרם השלים את מסע ההתחמשות במיגונים :? , חסר עוד מגפיים ומגיני מרפקים. אהה, וכנראה קסדה חדשה :puppydog: פאאאק! והכל ממשכורת צבאית :evil:

פורסם

איך מיישרים כידון ? בקלות...

 

אומרים לג'פה בוי להחזיק ולייצב את האופנוע, ומושכים את הכידון לצד הרצוי..

חוזרים למושב האופנוע, בודקים אם הכידון ישר, ומקסימום מבצעים "פיין טיונינג" נוסף ליישור הכידון.

 

 

:D

 

 

 

(תורת "ההסתדרות" בשטח, פרק א', סעיף מס' 1.)

אחחחח....גדלה לי עוד ברך !

:(

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

הכידון לא יהיה חזק כמו לפני הישור ואז עלול להשבר :!: בנחיתה

 

ואז לא תצטרך עוד קסדה חדשה אלא גם לסת חדשה

 

 

אם אתה חייב ורק אם

השחל צינור על הצד המכופף וישר (לא מומלץ)

פורסם

עיקום רציני צריך להחליף, מכיוון שהמתכת נהיית יותר גמישה ורגישה.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

או קי - קצת סדר בדברים.... :lol:

 

הכידון המדובר באופנוע שלי, הינו מתוצרת Magura. קרי: שמנמן, עבה, עמיד בחבטות.

 

הוא יתעקם (בלשון עתיד), להערכתי, רק בשילוב מוצלח בין נפילה במהירות גבוהה לבין פגיעה בעוצמה באספלט.

בכל שאר המקרים, כמו אתמול במהלך רכיבה על עפר, הוא יזוז ממקומו בתוכו תושבות הגומי של המשולש העליון. דבר, שמתסדר מחדש, בנוהל שתיארתי ("ג'פה בוי מחזיק את זנב האופנוע..")

 

בסדר? רגועים ?

8):wink:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

העיקום לא רציני עד כדי כך. ניתן לרכב איתו כך, רק שיד שמאל היא טיפה יותר נמוכה. אני צריך להרים כך, שקצה הכידון הכי רחוק יהיה יותר גבוה בכ 5 סנטימטר גג שבגגות, אולי טיפה פחות. לא יותר.

 

בשביל זה חובה כידון חדש :?:

פורסם
או קי - קצת סדר בדברים.... :lol:

 

הכידון המדובר באופנוע שלי, הינו מתוצרת Magura. קרי: שמנמן, עבה, עמיד בחבטות.

 

הוא יתעקם (בלשון עתיד), להערכתי, רק בשילוב מוצלח בין נפילה במהירות גבוהה לבין פגיעה בעוצמה באספלט.

בכל שאר המקרים, כמו אתמול במהלך רכיבה על עפר, הוא יזוז ממקומו בתוכו תושבות הגומי של המשולש העליון. דבר, שמתסדר מחדש, בנוהל שתיארתי ("ג'פה בוי מחזיק את זנב האופנוע..")

 

בסדר? רגועים ?

8):wink:

 

למכירה, עכשיו במבצע: JAFFABOY, מחזיק זנב ליישור כידון.

מי שקונה את JAFFABOY, מקבל כרוב חינם ליישור מגיני ידיים עקומים.

כן כן, נופלים, נקרעים מצחוק, ואז קמים, מיישרים ת'אופנוע וחוזרים.

נחמד בשטח.

פורסם

אכן נחמד... :D

 

אפילו הברך הנוספת שגדלה לי מימין לברך "המקורית"

הצטמקה לגודל של מרפק בלבד...

:lol:

 

אבל ה"פאמפינג" הזה עייף אותי קשות...כאילו עליתי עשרות מדרגות ... :oops:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אז ככה - תתאושש ומהר, כי סופ"ש הזה עמרני וחבורתו עשויים לנחות בחדרה. לא הייתי מחמיץ כזה דבר.

 

עוד שתיים שלוש פעמים כאלה, ויפסיק להתפס...

×
×
  • תוכן חדש...