Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם לאחרונה רכשתי קורבט 74 ואני מעונייין בהמלצות על פחח\ צבעי .

1.בעל נסיון עם קורבטים שלא צריך כל יום לבקר את הרכב כדי לקבל עבודה טובה

2. ושמקצועיות ועמידה בזמנים זה דבר שלא רק נאמר או בקיצור אמינות שמה שנאמר גם יתממש!

3. בנוסף אני עדיין מתלבט על הצבע ועם יש לכם רעיונות מגובים בתמונות אז תעזרו לי בבחירה.

 

תודה מראש לכולם ושוב אני מדגיש אני מבקש המלצות על בעל מקצוע רק מנסיון אישי בלבד על רכב שלכם {כי זה שמישהו קיבל אחלה עבודה במקרא הטוב אבל מיררו בדרך את החיים את זה רק מי שעבר יודע }

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
תיגש לקובי שגב

רחוב האלוף דוד מרכוס בסגולה פתח תקוה

הוא מתעסק לרוב עם רכבי אספנות

מומלץ עם ניסיון אישי עם רכב אספנות ?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
תודה על הברכות היכן מצתרפים?

 

קודם חפש אותנו ב Facebook אנחנו נקראים Icc israel תשלח הודעה ויחזרו ישנם דמי חבר סימליים ואז תוכל להצתרף

למפגשים, טיולים ועוד...

תעלה תמונה של הקורבט שניראה את החברה החדשה :-D

אם אתה צריך עזרה בספקים בחו"ל איתור חלקים וכו' דבר איתי בפרטי.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב הוחלט להמתין עם הפחחות עד לסיום כל הדברים מסביב כמו שטיחים חדשים הרכבת מערכת סידור המזגן וכמובן מנוע חדש ולגבי המנוע צריך לקבל החלטה עם להרכיב מנוע חדש של גי אם פרופורמנס ZZ383 או לבנות מנוע 383 עם רכיבים איגל 4340 ובוכנות לגדישה ראשי אלומיניום כמובן צארגר ועוד כמה ממתקים :twisted:

מה עדיף מנוע חדש או בניה של מפלצת?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

בעקרון, כל אחד והטעם שלו...

אני מעדיף כמה שיותר מקורי, אבל זו דעתי האישית ובאספנות יש לכל אחד טעם שונה.

לפי הסמיילי שצרפת, אתה מעדיף מפלצת אז... לך על זה!!!

המון בהצלחה8)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

אינני רוצה לצנן את התלהבותך מאחר וגם אני מאוד אוהב שיפורים אבל בתקופה האחרונה המשטרה החלה להיתנקל לבעלי הרכבים משופרים .{ שמעתי כבר על מקרה שהיתעסקו גם עם רכב אספנות } כך שאם אתה רוצה לשפר ההיתי עושה זאת בפרופיל נמוך . הכוונה שלי לשפר את המנוע הקיים { לא ציינתה איזה מנוע יש לך ברכב לפי מכסה המנוע נראה שזה L48} או מנוע מודרני אבל בלי מגדשים וכל מיני ירקות שעלולים לעשות לך בעיות עם החוק.

 

רק תזכור הרכב שלך בן 36 אינני יודע מה מצבו או כל המערכות שלו אני במקומך ההיתי מיישר קו מכאנית לפני כל התעסקות עם המנוע וכו .

ובאופן כללי תתחדש הרכב נראה יפה { מאוד אהבתי את הגאנטים!} . בהצלחה ביישור הקו ואני מצטרף להזמנתו של חיים אתה מוזמן להיצטרך לקבוצתנו .

 

תום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

טוב אכן יש לי בעייה אני אוהב מפלצות ולאחר שאתה רגיל למנוע בשרני אז קשה להגמל :twisted: כמובן שהיה ישור קו מכני כללי ועקב חברינו במש** אני מתכנן להיות ללא צארגר כנראה שיום שני נזמין את הZZ :lol: עם משהו מעוניין גם להצתרף לחגיגה מוזמן לצור קשר בפרטי.

 

וכמובן שאני מצתרף למועדון ולגבי מנועי V8 אני שם ובגדול מזמן :shock:

yariv 164.jpg

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכונים לאחר הזמנת ZZ383 מדילר של גי אם פרופורמנס ואישור שהמנוע יוצא לדרך תוך 8 ימי עסקים קיבלתי הודאה לאחר כחודש עיכוב שהמנוע יסופק 25.1.2011 או עם אני מעוניין להסתפק במנןע ZZ4 אז יש להם במלאי והמנוע יצא לדרך .

כרגע מתלבט עם להמתין או להסתפק במנוע ZZ4

עם למישהו יש את אחד המנועים מהסידרה ZZ4\ZZ383 אשמח לשמוע את דעתו לגבי המנוע או את דעתכם עם כדי להמתין או להרכיב את המנוע שבמלאי :?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

×
×
  • תוכן חדש...