Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, אל תתרגש מעוד חודש וחצי עיכוב, מה גם שכרגע חורף ואין טעם שסתם תילחץ.

שנית, גם שהמנוע יגיע ארצה צפוייה לך המתנה ארוכה עד שתצליח להוציא את כל האישורים ולשחרר אותו. אתה מביא לבד או דרך יבואן חלפים מוסדר?

ידוע לי דווקא על 383 שיש בארץ אבל לא ידוע לי שם האדם, אני רק יודע שיש לו קורבט קבריולט צהובה, אבל מרוב שינויים, המנוע אצלו דווקא לא ממש מוצלח. מה יש לך כרגע על הרכב?

בכל מקרה, מה שתחליט, שיהיה בהצלחה8)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

בקשר לאישורים בארץ אני מסודר והצהובה קבריולט עם אתה מדבר על הרכב עם הטווין טורבו אז אולי זה 383 אבל לא ZZ383 וכן אני כנראה ימתין ל ZZ383 עם יש למישהו ניסיון עם המנוע הספציפי או עם ZZ4 אז אני ממש מעוניין לשמוע מה דעתו :shock:

ומה שיש כרגע על הרכב זה המנוע האורגינל מהחברה .

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

הקורבט היא אוטומטית או גיר רגיל? אם היא אוטומטית ע"מ לנצל מנוע כזה תצטרך להחליף גיר כי הגיר של הקורבט

האוטומטית הוא 3 הילוכים והוא יגביל את המנוע, זה לא שהרכב יהיה חלש אתה פשוט תרגיש שהגיר מגביל.

בנוסף בנסיעה מחוץ לעיר הסל"ד יהיה גבוה וירעיש,

עוד דבר כאשר מתקינים מנוע כזה כדאי לבדוק את מערכת הקירור.

מי מתקין לך את המנוע?

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
אם גיר 700 (4 הילוכים)מתאים לך אז יש לי במחיר בדיחה,סתם תופס לי מקום...

גיר 700 המנוע יפרק אותו עם לא נחליף את כל הגיר מבפנים למחוזק.

ומי שמרכיב זה אורן מערכות וכן הרכב אוטומט.

ולגבי הרעש בנסיעה מחוץ לעיר זה לא שונה ממה שיש כיום רק עם מנוע חזק .

וכמה אתה רוצה על הגיר אולי אני יזמין על הדרך קיט חיזוק?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

הרכב עומד בתור לליפט בסביבות 20.1.11 כנראה זה היום זה התאריך עם לא היו הפתעות ואז תקבל גם תמונה עם עשן צמיגים

תמונה 188.jpg

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

תתחדש ! רק תרחם על הצמיגים אנחנו לא בארה"ב ולהשיג כאן צמיגים במידה הנכונה זאת פרוצדורה קצת יותר מאתגרת שלא נדבר על המחיר שלהם. בקשר לגיר אני מצטרף להמלצות אין על גיר ידני

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

איזה יופי זה מרגש לקבל מנוע חדש מזל טוב, כמה עלה לך המשלוח?

לגבי הגיר אני מסכים עם ההמלצה לגיר רגיל אני בימים אילו מקבל הצעות מחיר לגיר חדש TKO 600

אתה גם יכול להרכיב את ה T56 עם 6 הילוכים זה יתן לך הילוך שיוט מצויין מחוץ לעיר ולכ"ס שלך הוא בהחלט מתאים

אם אתה מתכנן לעלות מעבר ל 450 סוסים לך על ה TKO הוא יותר מתאים.

אם אתה צריך קישור לחברות שמשווקות גירים תגיד לי ואני אשלח לך קישורים.

תמשיך לעדכן אותנו עם תמונות כמובן, מתיי ההשקה :-)

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tremec-5-speed-TKO-600-Transmission-Corvette-w-muncie-/300504333604?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item45f7743d24

הגיר הזה 8000 דולר +- בארץ לחדש ובשלב הזה אני נישאר עם הגיר של הרכב ניראה כמה זמן יחזיק.

ולגבי שיפורים לא ניראה לי שבשנה הרשונה של המנוע אני יעלה הספק למרות שמיתרגלים מהר לכוח ואז שוב חסר:twisted:

לגבי השקה אני יסיים עם הרכב ותהיה השקה למועדון ICC

אולי להחליף לגיר אוטומט 4 הילוכים ? מה דעתך?

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Tremec-5-speed-TKO-600-Transmission-Corvette-w-muncie-/300504333604?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item45f7743d24

הגיר הזה 8000 דולר +- בארץ לחדש ובשלב הזה אני נישאר עם הגיר של הרכב ניראה כמה זמן יחזיק.

ולגבי שיפורים לא ניראה לי שבשנה הרשונה של המנוע אני יעלה הספק למרות שמיתרגלים מהר לכוח ואז שוב חסר:twisted:

לגבי השקה אני יסיים עם הרכב ותהיה השקה למועדון ICC

אולי להחליף לגיר אוטומט 4 הילוכים ? מה דעתך?

 

8,000$ נראה לי יקר אני יכול לבדוק יש לי הצעה ל TKO 600 כולל קלץ ל 600 כ"ס כולל קיט הסבה, כולל דוושות, כולל משלוח

דור טו דור ב 6,000$ אני שולח לך קישור לאתר. לגבי כמה זמן הגיר המקורי יחזיק במידה והגיר שלך במצב טוב אין סיבה שהוא

לא יחזיק קורבטים C3 במודלים מוקדמים יותר הוציאו הספקים של עד 435 כ"ס כך שלדעתי זה אמור להחזיק, הבעייה יכולה להיות אם הגיר שלך עייף. בעיקרון מנוע של 425 כ"ס כמו שלך יזרוק לך את הרכב בפניות ויפרפר חזק בפתיחות תדאג להרכיב לו טורק קונברטר חזק וזה יוסיף לך המון.

http://www.keislerauto.com/ יש להם גם גירים אוטומטים חכמים כולל העברת הילוכים בהגה הם היו מאוד בסדר שלחו הצעת מחיר דיי מהר כולל הובלה.

במחשבה שנייה אולי כדאי לך להתקין את המנוע לסיים הרצה ואז לראות? היתרון של להרכיב את הכל עכשיו הוא שבכל מקרה הרכב במוסך וגומרים את הכל במכה אחת.

הבעייה שזה אף פעם לא נגמר ועוד לא התחלת את השיפוץ הקוסמטי אני אחרי מספר שנים עדיין משפר ומשפץ :-D

השקה ב ICC נשמע מצויין תעדכן אותנו בתמונות.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

×
×
  • תוכן חדש...