Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חושב שהמתקין שכיוון לי את הרמקולים והכל למגבר לא עשה עבודה הכי טובה.

אז אני מעלה תמונות, ותגידו לי אם אתם רואים משהו לא בסדר ומה ואני יסדר..

 

0kjfzgnzugmn.jpg

 

 

mzniwrhjn2de.jpg

 

תודה, זיו.

פורסם

בערוצים של הקומפוננט (1+2) תגדיר את הקרוסאובר לhigh pass ואת הfreq כוון לאיזור ה80, תתחיל ממספר נמוך ותעלה לאט לאט עד שאין חרחורים ועיוותים והכל נשמע היטב.

הסאב שלך מחובר בגישור לערוצים 3+4. כוון את הקרוסאובר לlow pass ועשה אותו דבר עם הfreq כוון לאיזור ה80 עד שאין חרחורים ועיוותים.

את בורר הבאס בוסט תוריד לאפס - זה מקצר מאוד את חיי הסאב ומזיק לו.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

תעשה מה שלירן אמר לך,אבל במקום להתחיל מתדר נמוך לגבוה תתחל מתדר גבוה לנמוך ואת הסאב תחתוך באותו תדר שחתכת את הקומפוננט.

בשיפוצים...

פורסם

צודק טעות שלי, תתחיל מתדר גבוה.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

שלום

זה רק לי נדמה או שבאמת חוטים שמתחברים למינוס של 4 ופלוס של 3 (סאב, אני מבין) קצת דקים והחוט שמתחבר למינוס של 4 מתוח בטירוף?

טוב אני מצטער על חפירה, שאלת מה לא בסדר בכיוונים ולא בהתקנה עצמה.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

לפותח השירשור:

קודם כל אני חייב לציין שלמרות שאני הולך לתת פה השקעה רצינית של הסבר מפורט עד כמה שניתן

לא היה אין ולא יהיה הסבר יותר טוב מאשר שמישהוא יסביר לך פנים מול פנים על מערכת בצורה פיזית.

 

 

1). קודם כל תכין דיסק מקורי: משהוא באנגלית מומלץ של זמר או זמרת.

2). תאפס את כל ההגדרות של המערכת כמו אקולייזר באסים וכ''ד שהכל יהיה על 0

שים לב באקולייזר לא להנמיך עד למטה את הערוצים אלה עד לקו האמצעי!

3). כוון את הווליום במערת ל 80 אחוז מהעוצמה: אם במספרים זה עד 50 המקסימום אז תשים 40

אם זה עד 60 שים 48 או 50.

4). ברדיו דיסק תעביר את כל העוצמה לרמקולים שמחוברים למגבר: אם האחוריים מחוברים למגבר אז את כל העוצמה אחורה

5). תנתק את החוט מהסאב!

6). תן לדיסק לנגן

 

עכשיו לכיוונים:

אני מתייחס רק לתמונה הראשונה עם הכבלים הכחולים!

 

בצד השמאלי של המגבר ישנם 3 כפתורים!

1). הכפתור הכי שמאלי: תזיז אותו שמאלה עד הסוף.

2). הכפתור העגול האמצעי (חותך תדרים): תנסה למצוא את האמצע שלו

3). הכפתור העגול הימני (ווליום): תשחק איתו בעדינות עד שתגיע למצב שהרמקולים לא יזייפו

4). אם חסר לך קצת באס תוריד טיפה עוצמה עם הכפתור הימני ואז תשחק עם האמצעי

עד שהרמקול יתחיל לזייף ואז תוריד טיפה. תזכור יותר עוצמה פחות באס.

 

קודם כל תכבה את המערכת ותחבר חזרה את הסאב ואחר כך תדליק מחדש את המערכת.

עכשיו בצד הימני של המגבר!

1). את הכפתור הכי ימני ליד המנורה האדומה תזיז שמאלה עד הסוף!

2). את הכפתור העגול האמצעי תסובב שמאלה עד הסוף לכיוון ה 0!

3). אותו סיפור כמו מקודם שתי כפתורים העגולים הימני והשמאלי לשחק איתם עד שתגיע למצב

שהסאב מנגן כמו שצריך

 

רק תזכור שלמרות שההסבר הזה נראה לך מפורט חסרים הרבה דברים

לכן עדיף שתגיע פעם אחת למפגש ואתה תלמד המון וגם תצא עם מערכת מכוונת כמו שצריך.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...