Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

לאחרונה החלפתי ברנו קליאו 4 צמיגים ל conti premium contact 2e

במידה 175/65/14 ועכשיו הרכב מתנדנד ימינה ושמאלה ברוחות.:?:

למשל כעוברת מולי משאית משמאל במהירות הרכב סוטה ממנה וממשיך טיפה להתנדנד, והרכב אפילו מתנדנד ברוח או כשאני דוחף אותו בידיים מהצד- תופעה שלא היתה קודם. זה נראה כאילו הוא מתנדנד על הצמיגים.

 

יכול להיות שזה קשור לצמיגים?

 

תודה

פורסם

קודם כל תודה על התגובה המהירה:wink:

דבר שני - לחץ האויר תקין 33 מקדימה 29 מאחורה לפי המלצת היצרן וכמו כן, הרכב עבר לא מזמן (שבועים) כיוון פרונט

פורסם

בדוק שהגלגלים מחוזקים היטב על ידי הברגים.

בדוק שלחץ האוויר בצמיגים תקין.

חזור למכון שבו עשית כיוון פרונט , ואמור שהאוטו לא יציב. שיבדקו מחדש את הכיוון.

פורסם

נדמה לי שכמעט תמיד רשום בקבלה של הצמיגים (אם אכן היתה כזו)

שכדאי לבצע הידוק ברגים לאחר הנסיעה הראשונה.

 

בכל הפעמים שיצא לי להחליף צמיגים, לא הצלחתי ממש להדק גם אחרי נסיעה וגם יותר מזה.

אבל כדאי לך לנסות, רק כדי לשלול סגירה לא מושלמת של ברגי הגלגים.

פורסם

העניין הוא שזה נראה כאילו זה נובע מהצמיגים...

כאני דוחף את האוטו עם הידיים מהצד הוא מתנדנד על הצמיגים - הדופן של הצמיג קצת מתעוותת וגורמת לנדנוד.

את עניין ההברגה אני אבדוק, ולגבי הפרונט- ההגה לא זז כשזה קורה, הרכב ממשיך ישר פשוט הוא מתנדנד חזק.

×
×
  • תוכן חדש...