Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק להמלצה חמה ואמינה.....עד 65K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברצוני לרכוש רכב יד שנייה (ותיתכן אפשרות הליסינג)עד מחיר מקסימום 65K .

המימדים החשובים בקנייה שיהיה רכב מרווח, בטיחותי ,אמין, -0- תקלות , ושלא יהיה שיכור מבנזין.

ההתלבטות העיקרית היא בין C4 אוקטביה וקורולה לפי דעתי הסיטרואן הכי מאובזרת.

פרט חשוב!!! שיש כרגע תינוקת בבית אז צריך סלקל ברכב ותא מטען שיספיק לעגלה ועוד כמה שטויות.

 

הייתי שמח לשמוע את דעתכם על רכבים אלו ובכלל האם ישנה אולי הצעה אחרת ?

 

תודה והמשך יום מגניב.

עריכת הנהלה

מספיק סימן שאלה אחד בסוף שאלה ונקודה אחת בבסוף משפט.

פורסם

מבחינת הדרישות שלך האופציה הכי טובה היא הקורולה,

ראיתי טויוטה קורולה 2008 ב- 65 אלף ₪ באוויס לדעתי,

מרווחת, זריזה, צריכת הדלק שלה סבירה, תא המטען גדול מאד.

בקיצור – רכב טוב מאוד.

לסיטרואן ולאוקטוביה יש תא מטען קטן יחסית, ולדעתי הם פחות טובות מהקורולה גם...

בכל מקרה צריך לקחת לבדיקה, ולוודא שהרכב תוחזק בהתאם להנחיות היצרן ושאת מקבלת אחריות

 

 

גמר חתימה טובה! :lol:

 

פורסם

בשביל תינוקת עגלה וסל קל מספיק רכב קומפקטי בסגנון ה-C4.

לפעמים העמסה של עגלה לרכב כזה יותר נוחה מהעמסה לרכב בסדאן (רכב עם תא מטען נפרד).

הקורולה לדעתי היא הפחות טובה מבין השלוש.

כדאי לשקול גם רנו מגאן, פורד פוקוס, פיג'ו 307.

פורסם

לא משנה מה תבחר, מנסיון, בשביל עגלה הכי נח רכב 5 דלתות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...