Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: החל שיווקו של הניסאן ג'וק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחיר שלו מוגזם, רק אם חושבים שהמחיר של מיקרה מוגזם. ביחס למיקרה המחיר טוב מאוד.



מנוע יותר חזק, תיבה יותר מתקדמת, אבזור עשיר יותר, וגם מרווח הגחון גדול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם נשווה את המחיר של הג'וק למתחרים שלו, שהם סקודה יטי ודייהטסו טריוס זה יוצא דוקא מחיר מאוד זול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי מאוד אבל מעבר אלי, מרגע שאישתי הניחה עליה עיניים היא כל הזמן שואלת מתי אנחנו מחליפים לה את האוטו בניסן ג'וק? :-D

 

אני לא מבין מה אתם רוצים מהמחיר, מדובר בתמחור מצוין לסגמנט שלו ואין שום קשר לעצם היותו מבוסס על מיקרה, גם ה 500 אבארט מבוססת על פנדה, נו, אז מה?

 

אני משוכנע שהרכב הזה הולך לקרוע את הייטי לגזרים (במכירות) בדיוק כמו שהקשקאי עשה לטיגואן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי מאוד אבל מעבר אלי, מרגע שאישתי הניחה עליה עיניים היא כל הזמן שואלת מתי אנחנו מחליפים לה את האוטו בניסן ג'וק? :-D

 

אני לא מבין מה אתם רוצים מהמחיר, מדובר בתמחור מצוין לסגמנט שלו ואין שום קשר לעצם היותו מבוסס על מיקרה, גם ה 500 אבארט מבוססת על פנדה, נו, אז מה?

 

אני משוכנע שהרכב הזה הולך לקרוע את הייטי לגזרים (במכירות) בדיוק כמו שהקשקאי עשה לטיגואן.

:mm_yeah:

 

אגב, לא מבין למה בחרו לו שם כזה, ''מיני קשקאי'' יהיה יותר מתאים מ''ג'וק'' וישפר את המכירות. :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משוכנע שהרכב הזה הולך לקרוע את הייטי לגזרים (במכירות) בדיוק כמו שהקשקאי עשה לטיגואן.

 

גם אם זה יקרה, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא בגלל שהעם אוהב יפניות.

הפרש במחיר בין גרסאות הבסיס הוא רק 8K. זה לא כמו הפרש של 70K בין טיגואן לקשקאי.

ולייטי יש יתרון בפרקטיות ותא מטען גדול יותר (416 ליטר מול 251). בסיס גלגלים יותר גדול בכ-5 ס"מ. יש גם הבדלים באבזור לכאן ולכאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

 

אגב, לא מבין למה בחרו לו שם כזה, ''מיני קשקאי'' יהיה יותר מתאים מ''ג'וק'' וישפר את המכירות. :-)

 

ממש לא. השם הזה, למרות משמעויותיו השונות בעברית ובאנגלית, קצר, קליט ושמח. שם שאנשים ייהגו עם חיוך ויגלגלו בלשונם.

 

מיני קשקאי? הג'וק ממש לא מיני קשקאי, מאחר והמהות שלו צעירה ויש לא מעט הומור בעיצובו. אני לא מוצא את התכונות האלו בקשקאי, המיועד לפלח שוק שונה(מיינסטרים המחפש תחליף למשפחתית).

 

מסכים עם בגירה לעניין תמחור הגרסאות הבסיסיות. תמחור גרסת הטורבו מוגזם ועולה משמעותית גם על התחזיות המוקדמות של אנשי קרסו(כ-150K שקל). גם ב-160K, זו עדיין היתה עסקה מעניינת.

 

מספר נקודות נוספות:

-בולט חסרונן של גרסאות ידניות ברכב המוגדר צעיר מלכתחילה(למה קרסו? למה לא ללכת פעם אחת עם משהו עד הסוף ולהציע את כל המגוון?)

-איבזורה של הגרסה הבסיסית מלא(ולטעמי מספק).

-בגרסת הטורבו 4X4, מערכת ההנעה הכפולה גוזלת 44 ליטר נוספים מתא המטען המצומק מלכתחילה. משקלה של גרסה זו גבוה ממשקל גרסת הטורבו הנעה הקדמית בלא פחות מ-139 ק"ג!

-בקישור הבא תוכלו למצוא מפרטים ומחירים של הג'וק(אמנם בספרדית אבל ברור לחלוטין). שימו לב עד כמה תמחור גרסת הטורבו הנעה קדמית הידני קרוב לתמחור גרסאות ה-CVT הבסיסיות הנמכרות בארץ. מה יהיה, קרסו?

http://www.km77.com/eli/motor/Directa03Link.asp?idretirado=2&idmarca=33&idModelo=742&anomodelo=2010

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מהשם: ג'וק (תיבת נגינה באנגלית), אני מתאר לעצמי שאמור להמשיך את הקו של הNOTE, רק מה, לא כולם יודעים שזו המשמעות של המילה, ומעבר לזה הנוט גם לא תפסה בארץ, לדעתי קרסו הייתה צריכה לשנות את השם כמו שעשתה עם המגאן (שהדביקה לה מדבקה של פלואנס).

 

ונסיים בעיצוב: איזה בלאגן!! אין לי מילה אחרת. פנסי חזית ומכסה מנוע של טידה, גריל של מוראנו, פנסי ערפל של ייטי (:shock:), כנפיים קדמיות של מאדה 6 (??) פנסים אחורים א-לא 370Z, קו חלונות - גג של R35. טוב שלא חתכו חלקים עם מסור דיסק וחיברו הכל באיזולירבנד חבלה.

אין שום הרמוניה, שום קו מנחה, פשוט סלט פירות אחד גדול. או בשתי מילים seriously? dude?

 

עריכה: אחרי בחינה יותר מעמיקה: הם שמו את הצמיגים השמאליים בג'וק האדום הפוך:lol:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-בגרסת הטורבו 4X4, מערכת ההנעה הכפולה גוזלת 44 ליטר נוספים מתא המטען המצומק מלכתחילה. משקלה של גרסה זו גבוה ממשקל גרסת הטורבו הנעה הקדמית בלא פחות מ-139 ק"ג!

 

139 ק"ג?

הם השתילו שם את הפאקינג סרן אחורי של ניסן פטרול???:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

139 ק"ג?

הם השתילו שם את הפאקינג סרן אחורי של ניסן פטרול???:roll:

 

ראשית, יש שם גיר CVT ששוקל כ-40 ק"ג יותר מידני(ע"פ הנתונים בקישור שצרפתי).

שנית, מכללי הנעה כפולה.

שלישית, מתלים נפרדים לעומת קורת מתח.

ולבסוף, מיכל דלק גדול יותר ב-4 ליטר :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...