Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אני מחפש חומר זול וטוב להבריק את האוטו הלבן שלי...

מישהו מכיר משהו טוב??

נ.ב

יש גם כל מיני כתמים חומים, לא רציניים אבל די מפריעים שאני מעוניין להיפטר מהם.

תודה

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

לך לחצי חינם כי הוא הכי זול בקטע הזה

יש שם חומר אני ממש לא זוכר איך קוראים לו

הוא בקופסא ירוקה כתוב למעלה מס 7

וזה פוליש ווקס עם כך את העדין לא את הגס

הוא עולה משהוא כמו 17 שח נירא לי

וגם תיקנה משם ווקס כי אתה חייב ווקס אחרי פוליש

הוא עולה גם בסביבות ה 20 שח

וזה בא בקופסא לבנה כתוב הליו RALLY נירא לי משהוא כזה

חומר טוב (יחסית למחיר שלו כמובן)

פורסם

דווקה חומר טוב הפוליש

הווקס גם בסדר יחסית למחיר

אני קנתי לפני זה חומר יקר יותר בהרבה 80 שח

ונירא לי כימת אותו דבר

כמובן שלא אותו הדבר אבל אפשר להיסתדר מציון עם החומר שאני אמרתי לו לקנות

×
×
  • תוכן חדש...