Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אנחנו רוצים להזמין את בעלי הג'יפים הקשישים למפגש-טיול השלישי.

עד עכשיו קיימנו שני מפגשים שבהם הספקנו להכיר אחד את השני ולטייל קצת. האווירה הייתה נהדרת ונראה שכולם נהנו מהחברה ומהמסלולים.

נראה לנו שהמפגש השלישי צריך קצת למתוח את הגבולות ולכן אנחנו מציעים טיול למדבר יהודה הצפוני ליומיים בסופ"ש הראשון של נובמבר. נא שריינו את התאריכים 5-6.11 .הרעיון הוא להגיע ערב קודם ללינה בשטח ולמחרת בבוקר לצאת למסלול בשטח כך שנוכל לסיים עד שעות אחה"צ. טיול ג'יפים אמיתי בנופי מדבר יהודה עם תחילת הסתיו, ג'ריקנים עם בנזין, אוהלים, שקשי"ם והרבה קפה. מי שיש לו הקשרים הנכונים, שיתפלל לגשם ראשון עד אז. הטיול יהיה כמובן ברמת קושי מתאימה לקשישים ומתוך מטרה שכולם יוצאים יחד לטיול וגם חוזרים יחד.

ברור שיש לכל אחד הרבה הכנות לעשות לקראת טיול כזה ולכן אנחנו מפרסמים מספיק זמן מראש שלא יהיו תירוצים icon_smile.gif

 

מי שמעוניין להצטרף נא ליצור קשר לפלא או למייל וכך גם יועברו כל העדכונים והפרטים המלאים.

נרצה לדעת מי מגיע, כדי לארגן מנהלות.

מקווים לראות את כולם וחברים חדשים שתביאו אתכם. גם מי שחושב שלא יגיע, נא להודיע, אנחנו נפעיל לחץ פיסי מתון לשכנוע.

 

זיו 050-6233021

[email protected]

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לכולם

 

אנחנו רוצים להזמין את בעלי הג'יפים הקשישים למפגש-טיול השלישי.

עד עכשיו קיימנו שני מפגשים שבהם הספקנו להכיר אחד את השני ולטייל קצת. האווירה הייתה נהדרת ונראה שכולם נהנו מהחברה ומהמסלולים.

נראה לנו שהמפגש השלישי צריך קצת למתוח את הגבולות ולכן אנחנו מציעים טיול למדבר יהודה הצפוני ליומיים בסופ"ש הראשון של נובמבר. נא שריינו את התאריכים 5-6.11 .הרעיון הוא להגיע ערב קודם ללינה בשטח ולמחרת בבוקר לצאת למסלול בשטח כך שנוכל לסיים עד שעות אחה"צ. טיול ג'יפים אמיתי בנופי מדבר יהודה עם תחילת הסתיו, ג'ריקנים עם בנזין, אוהלים, שקשי"ם והרבה קפה. מי שיש לו הקשרים הנכונים, שיתפלל לגשם ראשון עד אז. הטיול יהיה כמובן ברמת קושי מתאימה לקשישים ומתוך מטרה שכולם יוצאים יחד לטיול וגם חוזרים יחד.

ברור שיש לכל אחד הרבה הכנות לעשות לקראת טיול כזה ולכן אנחנו מפרסמים מספיק זמן מראש שלא יהיו תירוצים icon_smile.gif

 

מי שמעוניין להצטרף נא ליצור קשר לפלא או למייל וכך גם יועברו כל העדכונים והפרטים המלאים.

נרצה לדעת מי מגיע, כדי לארגן מנהלות.

מקווים לראות את כולם וחברים חדשים שתביאו אתכם. גם מי שחושב שלא יגיע, נא להודיע, אנחנו נפעיל לחץ פיסי מתון לשכנוע.

 

זיו 050-6233021

[email protected]

 

 

מילא לטייל אבל איך נגיע לאזור...:wink:,אני בפנים עם וילי...:lol:

ויליס +וולוו בהובלה 004.jpg

4%20(4).jpg

פורסם

יאיר,

 

ברוך הבא.

נשמח להכיר.

אתה מתכוון להגיע על מובילית?

צור קשר בפלא או במייל ואפנה אותך למקום בו יופיעו עדכונים ופרטים.

 

זיו

פורסם

אחלה "טיול קשישים 3" יוצא לדרך

איזה יופי אחלה פתיחה לעונת הטיולים,מניסיון במפגשים אלה מי שיש לו ג'יפ ישן(אספנות)ולא מגיע,

לא יודע אבל באמת שאין לו מושג מה הוא מפסיד

אז לכל מסליקי הג'יפים הישנים למיניהם יש לכם מספיק זמן מראש לאוורר אותם לדאוג ל טסטים ביטוחים תיקונים ושפצורים

ולהגיע למפגש הנ"ל, זו חוויה שתדברו עליה עוד זמן רב אחרי....באחריות!

מי שרוצה טעימה מהמפגש הקודם יתכבד וילחץ על הקישור

ערב נעים ניר

פורסם
יאיר,

 

ברוך הבא.

נשמח להכיר.

אתה מתכוון להגיע על מובילית?

צור קשר בפלא או במייל ואפנה אותך למקום בו יופיעו עדכונים ופרטים..........................................................

 

לא לא אין לי כוונה להגיע על מובילית ,רק אתחיל את הטיול 3 ימים קודם... סתם.................:lol:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
עושה רושם שיהיה משהו מטורף, מתכוונים להגיע עם הויליס.

 

אני קצת מתקשה לזהות את הפנים דרך השמשה של ה-3B.

גם החמסה והמגב (היחיד) קצת מפריעים :)

דודי ?

 

זיו

פורסם

חברים "ממידע פנימי " שהודלף לי הטיול הבא עלינו לטובה הולך להיות משהוא מיוחד.

יהיה צוות צילום מקצועי שיפיק לנו סרט ככה שיהיה מה לזכור.

יום טוב ניר

פורסם
חברים "ממידע פנימי " שהודלף לי הטיול הבא עלינו לטובה הולך להיות משהוא מיוחד.

יהיה צוות צילום מקצועי שיפיק לנו סרט ככה שיהיה מה לזכור.

יום טוב ניר

 

כמילות המשורר "...ומצלם כדי שנזכור מה שהיה..." (שלמה ארצי)

פורסם

שוקה,

 

נדמה לי שאנחנו עדיין לא מכירים.

בהנחה שיש לך קשר לג'יפ היפה שמופיע בסמלון שלך, האם תהיה לנו הזכות לראות אתכם במפגש הקשישים הקרוב? :lol:

 

זיו

פורסם
שוקה,

 

נדמה לי שאנחנו עדיין לא מכירים.

בהנחה שיש לך קשר לג'יפ היפה שמופיע בסמלון שלך, האם תהיה לנו הזכות לראות אתכם במפגש הקשישים הקרוב? :lol:

 

זיו

 

קרוב לוודאי שאצטרף, ישנם מספר אילוצים אובייקטיבים שמקשים.

פורסם

אני בפנים!

 

הבנתי שנפגשים ביום שישי ב"אסא"?

יובל

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם

למי שעוד מתלבט, יש עוד יומיים תמימים להכין את הג'יפים הישנים...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
למי שעוד מתלבט, יש עוד יומיים תמימים להכין את הג'יפים הישנים...
זה מצבי,טנק דלק נוזל ,עבדתי בפרך 3 ימים על האוטו,משמרות בעבודה עד יום חמישי ,אין סכוי שאצא,טיול נעים שיהיה לכם.

הזולה 009.jpg

הזולה 008.jpg


×
×
  • תוכן חדש...