Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה ומוצלחת אחרי חודש וחצי שהקיט שוכב אצלי בחדר ומעלה אבק

 

הוא סוף סוף הורכב....

 

אז ככה:

1) תושבת מודול ההצתה נוסרה - הקוייל עצמו הוזז 2 ברגים קדימה.

2) נתבצעו מספר התאמות בכונס אויר כדי למנוע נגיעות מיותרות בקוייל ובמצבר.

3) נשם המנוע חובר לפתח היעודי בצינור המתכת בקיט.

4) לצינור מתכת הוספתי צינור סיליקון (מאריך) .

5) חיישן החמצן חובר לצינור הסיליקון.

6) מיכל נוזל הידראולי ה"כ הורכב על תושבת המצבר עם החיבור המקורי .

 

מספר בעיות שנתקלתי בהם ועדיין אין לי פתרון בשבילהם:

 

1)צינור נשם המנוע ארוך מידי ולכן נשען על צינור הסיליקון בעת סגירת מכסה המנוע ומפעיל עליו לחץ . אין אפשרות לקצר את הצינור בגלל שכיפוף צינור קצר יותר סותם אותו כמעט לגמרי.

 

אני מניח שאצתרך לקנות פילטר נשם מנוע ולחבר אותו במקום. (איפה אפשר להשיג וכמה עולה??)

 

2) שהיא בעיה יותר קריטית:

 

למרות ניסור תושבת מודול ההצתה קיים חלק לפניה (שגם הוא נראה לי מחובר לראש המנוע )שעדין נוגע בכונס אויר.

למעשה אפשר להגיד שהכונס אויר "יושב" עליו ונחרץ.

 

3) כונס האויר בולט טיפה מעל שטח המנוע ובעט סגירת המכסה מנוע קיים מגע בין הכונס למכסה מנוע.

 

4) קיים נשם נוסף אחרי מצערת. מה מטרתו והאם סתימה שלו יכולה לפגוע באופן כלשהוא בתפקוד המנוע?

 

חברי המנוסים.... אני מניח שבעיות אלה מצריכות פתרון מיידי.

 

אם יש באפשרותכם לתת עצה/ עזרה אני מאוד יעריך את זה

 

תודה מראש!!! :mrgreen:

 

אסף

HPIM1821.JPG

האדם שב-106 ינצח!!

פורסם

אפשר סתם שאלה ?

הרי יש קיט הרכבה שמיועד ל106 ראלי דור שני ...

שאמור לשבת בלי יותר מדי התאמות...

למה לא להביא אותו מלכתכילה?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...