Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה המהירות המירבית של DELOREAN?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר ששוקל לקנות אחת (הוא גר באירלנד).

 

הוא אמר לי שהמהירות המירבית של הרכב הזה היא 140 קמ"ש או 85 מיל"ש, ואכן, זה מה שכתוב בסקאלה שבתוך הרכב.

בCARFOLIO כתוב שהמהירות היא 204 קמ"ש.

 

אז מי צודק פה? האוטו או CARFOLIO?

פורסם
תמיד לא הבנתי איך זה הגיוני שהשעון מסתיים ב 140 קמ"ש.

זו אמורה להיות מכונית ספורט. לא ?

 

זו ממש לא מכונית ספורט, יותר כמו (מעין) קופה גדול, עם דלתות "כנפי שחף" כגימיק.

 

ועם האוירודינמיקה שלה, אתה לא רוצה לנסוע מעל 140 קמ"ש. + כל שאר הבעיות, אבל זה כבר עניין אחר.

פורסם

השעון מהירות הזה הוא כתוצאה מהחלטה פדרלית אם אני זוכר נכון להגביל את כל הספידומטרים החל מסוף 79 תחילת 80 לאיזור ה85 מייל. קיים גם בקורבטים ובשאר התוצרת המריקאית של אותה תקופה. לא ממש קשור ליכולות של הרכב .

קשה לי להאמין שלדלוריאן תקינה יהיה קשה לעבור את ה140 קמ"ש .

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

מדובר על מנוע כימעט 3 ליטר עם 170 סוסים על משקל פחות מ-1.3 טון. 0 ל-100 בפחות מ-9 שניות, אין סיבה שרכב תקין כזה לא יגיע ל-200.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DeLorean-Time-Machine-Back-Future-1981-DeLorean-Back-Future-Time-Machine-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ200505467318QQptZUSQ5fCarsQ5fTrucks

שנת81. עוד שנה ואפשר להביא אותה

מעניין כמה מס משלמים על מכונת זמן :loco:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם
מדובר על מנוע כימעט 3 ליטר עם 170 סוסים על משקל פחות מ-1.3 טון. 0 ל-100 בפחות מ-9 שניות, אין סיבה שרכב תקין כזה לא יגיע ל-200.

 

2.8 ליטר, 130 כ"ס.

מהירות? לא ממש משנה, הרכב זכה לאהדה בשל נדירותו, עיצובו, הסיפור המיוחד מאחוריו ובעיקר בזכות הסרט שהעניק לו את התחיה המחודשת והתהילה.

מנוע הרנו שבתוכו, הוא ממש לא גולת הכותרת של הרכב.

שוב, במונחי אספנות, למהירות הסופית אין חשיבות של ממש.

 

עוד כמה פרטים אצל ג'יי לנו:

 

http://www.jaylenosgarage.com/video/delorean-rides-again/1203529/

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
2.8 ליטר, 130 כ"ס.

מהירות? לא ממש משנה, הרכב זכה לאהדה בשל נדירותו, עיצובו, הסיפור המיוחד מאחוריו ובעיקר בזכות הסרט שהעניק לו את התחיה המחודשת והתהילה.

מנוע הרנו שבתוכו, הוא ממש לא גולת הכותרת של הרכב.

שוב, במונחי אספנות, למהירות הסופית אין חשיבות של ממש.

 

עוד כמה פרטים אצל ג'יי לנו:

 

http://www.jaylenosgarage.com/video/delorean-rides-again/1203529/

 

 

כאן כתוב שיש לו 170 סוסים: http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_DMC-12#Performance

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...