Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע היית במוסך מוכר באיזור נתניה, לא נראה לי שמרשים לפרסם פה שמות אז אני אחסוך מכם שמות..

הלכתי בתענה שרק רמקול ימין קדמי עובד, מדובר בפורד פוקוס הצבק 2007, פתחו את ההד יוניט המתקין בדק משהו עם שני חוטים ובטריה ואז הצהיר בפני שהבעיה היא לא בהד יוניט אלה ברמקולים או שרופים או קצר, מאחר והרמקול השמאלי אחורי חוזר מידי פעם לכמה שניות לחיים אני משער שזה קצר ולא שהם נשרפו.

ביקשתי הצעתה מחיר לסדר הכל אמרו לי 250ש"ח. אני בדיעבד מכיר את השותף של העסק ככה שאני עוד צריך לדבר איתו אבל זהו המחיר לבנתיים.

אז כבר התעניינתי בקומפוננט מורל טמפו 5X7 הציעו לי 850 למרות שאני יכול להשיג ב800 מאתר פומפה, שד"א מישהו קנה משם פעם?,

בכל מקרה מה אתם אומרים על המחיר לא קצת יקר?

ועוד משהו אולי אני אוכל לתקן את זה בעצמי לא נראה לי כזה מסובך ואני עם רקע של התעסקות בשמע חיבורים וכאלה, אם תוכלו להביא לי מדריכים אני אשמח! (הרצתי חיפוש בפורום קיבלתי תוצאות של הפורום מיי פוקוס אבל אי אפשר להרשם לא יודע למה, והרצתי חיפוש בגוגל וביו טיוב מה שמצאתי שם זה רק נפט ופירוק של דגמי 2004 שלא תואם אלי).

תודה לכולם מראש =]

פורסם

מה זה כולל 250 ש"ח לסדר הכל?

 

אם הם טוענים שהרמקולים נשרפו, אז כדי לסדר הכל צריך להחליף אותם, אז מה בעצם זה כולל?

 

תכתוב ברור. קשה להבין על מה אתה מדבר.

פורסם

או קי אני אסביר את עצמי יותר ברור..

הם דורים 250 ד"ח על פתיחת 4 דלותות כדי לבדוק האם הבעיה באמת בחיבורים או ברמקולים.

במידה והרמקולים תקולים הם הציעו לי מורל טמפו 5X7 ב 850 ש"ח.

פורסם

לא נראה לי שיש טעם להשקיע בטמפו 5X7. קח קומפוננט 6.5 טמפו ותחסוך את הכסף. ובכלל לך למישהו אחר , כי הבחור הזה לא נשמע אמין. הייתי ממליץ לך לחפש ולקנות את הטמפו במחיר הכי נמוך.

פורסם

תערוך חיפוש על מתקינים מומלצים באזור שלך, יש מספיק.

 

תיגש למתקין מומלץ שבאמת ייבדוק מאיפה מגיעה אצלך הביתה ויציע לך את הרכיבים הכי מתאימים לך.

 

יש לך מגבר ברכב ? או שהמתקין הציע לך להתקין קומפוננט ללא מגבר?

פורסם

הכוונה למורל טמפו 5X7 קומפוננט, ללא מגבר, וכן המחיר הכי זול שראיתי הוא 800 באתר פומפה, ד"א זה מוסך מורשה מוכר מאוד.. ואין לי אפשרות להשים 6.5 כי זה צורך תושבת (פוקוס) ואני לא מתכוון להשקיע עד כדי כך.. רק שתהייה לי איכות שמיעה טובה.. ועוצמה טיפלה גבוהה.. לא משהו שצורך מגבר...

×
×
  • תוכן חדש...