Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר יצרן של AA כתוב בין 5-8 קיוביק פיט , שזה אומר בין 141 - 226 ליטר , לMAYHEM

באתר יצרן של AA כתוב בין 3-5 קיוביק פיט , שזה אומר בין 84 - 141 ליטר , לHAVOC

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה אני יודע.. דיברתי כמה מקום יש לך בבאגז. בלתח אפשרי להכניס תיבה מעל 200 ליטר נפח פנימי במכונית משפחתית רגילה

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מקום זו באמת לא הבעיה במכוניות אמריקאיות . אין שום בעיה לתיבה של עד 220 ליטר .

 

על כמה נפח חשבת שיהיה הטוב ביותר ?

פורסם

להזכירכם - בשביל שני סאבים 15 אינטש של גראונד זירו ישראל וויתר על המושב האחורי וזו הונדה פרלוד - לא פונטו... :-P

 

אליקו עם הונדה CRV ושני סאבוופרים FI-Q 15 בתיבה אטומה (היום כבר לא בעצם) - בקושי היה מקום בתא מטען... וזה עוד אחרי שלמגברים הוא בנה רצפה מרותכת... :-P:-P:-P

 

אולי ניר צודק, אולי זה באמת השעמום של החופש הגדול

 

אנשים פשוט לא קולטים כמה צריך להשקיע בכל ה"מסביב" במערכת שכזו - המערכת עצמה זו רק ההתחלה.

 

אני לא יודע כמה ישראלי היו מוכנים לוותר על המדחס של המזגן שלהם בשביל עוד אלטרנטור אבל בכדי להזיז מערכת שכזו כנראה שזה מה שצריך.

 

לא הייתי קורא לזה "לעשות את זה כמו שפן" במקרה של ישראל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוס, אני מצטער שאתה חושב, ככה. אני לא יודע כמה תאי מטען של אמריקאיות כמו ביואיק לה סייבר , מונטה קרלו , לומינה , אימפלה ראית בחייך , אבל האמן לי , שיש מקום .

 

עוד דבר, מאוד קשה לי לקבל את העניין הזה של " אנשים לא יודעים למה הם נכנסים" . אני יודע טוב מאוד במה זה כרוך .לא, אני לא הולך לוותר על מזגן, בגלל זה אני אשים אלטרנטור גדול ולא 2,3 ואני יודע שיש להעביר חיווט עבה ומסובך עד למצבר(למרות שבחלק מהאמריקאיות המצבר במושב האחורי ), ולאלטרנטור, ואחריי זה לאטום את כל הדלתות, ואחריי זה שאני הולך לרפד כדי לשים תקרה חדשה, לאטום גם את התקרה, ואת התא מטען ועוד מקומות, ולעשות עבודת פייברגלאס ל2\3\4 סטים מקדימה לשתי דלתות , ואחריי זה לשדך להם בד או סקיי בצבע של האוטו, ולבנות תיבה של 150-200 ליטר וגם אותה לצפות בבד יפה או סקיי ולהתקין מגברים באוטו ...

 

אם שכחתי משהו , אתה מוזמן להוסיף :-)

 

שיעמום של חופש גדול ? אני כבר מזמן לא יודע מה זה , אם יש ילד בתיכון שיש לו תקציב למערכת כזו ...

פורסם

אני די בטוח שלא תצליח להכניס 2 15 בתיבה פתוחה טובה לסאבים לבאגז. הייתי הולך על מייהם 18 או 15 אחד. תיבה מושלמת ל15(120 ליטר פנימי,שזה כ155 חיצוני) תביא לתוצאה יותר טובה או לפחות ממש קרובה מתיבת מינימום ל18( 145 פינימי, שזה בערך 200 ליטר חיצוני).

עדיין הייתי הולך על 18( סאב בגודל של מאוורר זה חלום :-D)

 

כשהיה לי btl 15 בבאגז של קורולה(140 ליטר חיצוני)לא נשאר מקום לכלום, אז אפילו שיש לך אמריקאית גדולה אני ממליץ לך על סאב חזק בודד

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נראה לי שאני אלך עם ההצעה שלך , הייתה לי כבר מההתחלה נטייה יותר למייהם .

לא הבנתי רק משהו אחד , איך 200 ליטר חיצוני הוא בעצם 145 פנימי , למה הבדל כל כך גדול ?

אם זה בגלל הנפח של הסאב, אז אפשר להגדיל טיפה את התיבה דכי שהנפחים יתקזזו לא ?

פורסם

ההבדל הוא גדול כי אתה משתמש בmdf בעובי של 25 מ"מ או מינימום 22מ"מ והעץ עצמו לוקח נפח די גדול + נפח של הפורט.

למשל אצלי מ140 ליטר הנפח הפנימי היה 110. אצל אליקו הנפח הפנימי (ל2 15 ) היה 170 ליטר והחיצוני היה 240!

 

נפח של הסאב עצמו הוא לא משמעותי

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם אצלי הנפח הפנימי היה 84 והחיצוני היה 110-115.

התיבה אכן לוקחת מקום משמעותי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני גם בהצעה למייהם אחד 18 אינטש אם כבר.

 

יפה שאתה מודע למה שאתה הולך להעביר את הרכב הזה.

 

כן - למכוניות האלה יש בית קברות קטן אבל גם לבית קברות הזה יש מגבלה של גודל הפתח הראשי... (סביר להניח ששם תיתקל בבעיה האמיתית - חבל לגלות את זה מאוחר מידי... אלא אם כן אתה מכיר טכניקה לבניית תיבה בחלקים ועוד בתוך תא מטען של סדאן גדול ככל שיהיה ובשביל זה אתה באמת צריך נסיון רב בנגרות).

 

אם כך - כל אשר נשאר לי זה לאחל לחייל בהצלחה בהמשך דרכו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה , אני מעריך את התשובות של כולכם . אז ההחלטה שלי לגביי הסאב היא דיי סופית - המייהם 18 .

 

לגבי תיבה , אולי אתם צודקים , אני אבדוק את כל הדברים הללו לפניי הבנייה כמובן , כדי לא לעבוד סתם ..

פורסם

FUCK YEAH

 

העלו פעם איזה פרוייקט מחו"ל של חבורת מטורפים שבנו תיבה בחלקים בתוך VAN הדגמה - נדמה שלי של JBL...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה זאת אומרת תיבה בחלקים ?

 

תאמינו לי , שאני אתחיל את הפרוייקט, הוא יהיה מצולם ומפורט , גם תמונות וגם וידאו (שימושי להיות צלם :wink: )


×
×
  • תוכן חדש...