Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

360 צ'אלנג' סטראדלה- לפני כולם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,,,,

 

למי שפיספס...

 

בספטמבר 2002 הייתי במראנלו לכבוד ביקור במפעל של פרארי, וצילמתי 360 מודנה שעשתה את דרכה ליד מסעדת ה"קאבאלינו"(מול שערי פרארי).

 

לא ידעתי למה צילמתי אותה, הרי ה-360 כבר הייתה קיימת כ-3 שנים באותה תקופה. משום מה היא תפסה אותי.

 

זה כבר שנה וחצי שאני מסתכל על התמונה הזאת ואני לא מבין לא צילמתי אותה, עד השבוע, שפתאום קלטתי- זאת ה-360 צ'אלנג' סטראדלה!

 

מסתבר שצילמתי אותה לפני שפרארי בכלל הודיעו שתהיה מכונית כזאת.

 

לכבוד הוא לי...

Resize of A033A.jpg

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

הנה תמונה יותר ברורה :

 

Ferrari 360 Challenge Stradale

 

http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2003_ferrari_360_challenge_stradale-1.jpg

 

וקצת נתונים על הרכב :

 

מנוע V8 הנעה אחורית .

3586 סמ"ק

425bhp @ 8500 rpm

373nm @ 4750 rpm

מהירות מקסימלית 299.3 קמ"ש

רבע מייל ב 12.1 שניות

משקל 1280 ק"ג

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

ד"א, זאת לא באמת המהירות המקסימלית-מגזיני רכב כבר מזמן עברו את המהירות הזו עם הסטראדלה.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
ד"א, זאת לא באמת המהירות המקסימלית-מגזיני רכב כבר מזמן עברו את המהירות הזו עם הסטראדלה.

 

אתה יודע באמת לכמה הגיעו איתה ?

ולא לפי הנתונים של היצרן .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

יופי של הצלחת לצלם :mm_yeah:

 

2. איזה מסכנים אלה שבטרנזיט, צריכים לנסוע בעגלה וכל היום לראות פרארים עוברים אותם, ממש שביזות (בטח הם קורעים את הטרנזיט כמו הערבים שעושים מהן בארץ "מכוניות מרוץ" :lol: ).

פורסם

2. איזה מסכנים אלה שבטרנזיט, צריכים לנסוע בעגלה וכל היום לראות פרארים עוברים אותם, ממש שביזות (בטח הם קורעים את הטרנזיט כמו הערבים שעושים מהן בארץ "מכוניות מרוץ" :lol: ).

 

איזה רוע לב :lol::lol::lol:

 

לך תדע אולי יש להם איזה מגדש בטרנזיט , זה יכול לבוא לך בהתפעה :onfire:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
מהירות מקסימלית 299.3 קמ"ש

 

לא יודע מה איתכם.....אותי זה הצחיק :p:p

 

כאילו, מאיפה בא הנקודה שלוש הזה עכשיו??? :?:?

 

 

יום-טוב,

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
שלום,,,,

 

למי שפיספס...

 

בספטמבר 2002 הייתי במראנלו לכבוד ביקור במפעל של פרארי, וצילמתי 360 מודנה שעשתה את דרכה ליד מסעדת ה"קאבאלינו"(מול שערי פרארי).

 

לא ידעתי למה צילמתי אותה, הרי ה-360 כבר הייתה קיימת כ-3 שנים באותה תקופה. משום מה היא תפסה אותי.

 

זה כבר שנה וחצי שאני מסתכל על התמונה הזאת ואני לא מבין לא צילמתי אותה, עד השבוע, שפתאום קלטתי- זאת ה-360 צ'אלנג' סטראדלה!

 

מסתבר שצילמתי אותה לפני שפרארי בכלל הודיעו שתהיה מכונית כזאת.

 

לכבוד הוא לי...

 

אל תעלב. אבל אתה נשמע ממש לא רציני.

 

 

 

"מסתבר שצילמתי אותה לפני שהודיעו בכלל שהיא קיימת" - אתה שם לב לניחוח העז של עולה מהמשפט הזה????

 

ניחוח של חרטטנות.

 

 

רון.

-לפני שבוע הייתי בביקור במפעל של סוסתיא בנצרת, צלימתי שם סובארו פשע, ואני לא יודע למה אני מתסכל עליה כבר שבוע ולא מבין מה לא בסדר... אה הבנתי, צילמתי מזדה לאנטיס. -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
שלום,,,,

 

למי שפיספס...

 

בספטמבר 2002 הייתי במראנלו לכבוד ביקור במפעל של פרארי, וצילמתי 360 מודנה שעשתה את דרכה ליד מסעדת ה"קאבאלינו"(מול שערי פרארי).

 

לא ידעתי למה צילמתי אותה, הרי ה-360 כבר הייתה קיימת כ-3 שנים באותה תקופה. משום מה היא תפסה אותי.

 

זה כבר שנה וחצי שאני מסתכל על התמונה הזאת ואני לא מבין לא צילמתי אותה, עד השבוע, שפתאום קלטתי- זאת ה-360 צ'אלנג' סטראדלה!

 

מסתבר שצילמתי אותה לפני שפרארי בכלל הודיעו שתהיה מכונית כזאת.

 

לכבוד הוא לי...

 

אל תעלב. אבל אתה נשמע ממש לא רציני.

 

 

 

"מסתבר שצילמתי אותה לפני שהודיעו בכלל שהיא קיימת" - אתה שם לב לניחוח העז של עולה מהמשפט הזה????

 

ניחוח של חרטטנות.

 

 

רון.

-לפני שבוע הייתי בביקור במפעל של סוסתיא בנצרת, צלימתי שם סובארו פשע, ואני לא יודע למה אני מתסכל עליה כבר שבוע ולא מבין מה לא בסדר... אה הבנתי, צילמתי מזדה לאנטיס. -

 

חה חה חה ...

מאיפה לך ומה לך לעיניין הזה...תגיד משהו יפה ו"סלמאת"...קילקלת לי את המצב רוח...

אולי הוא דובר אמת....

בדברים כאלה לא מפקפקים פשוט "גולשים" איתם...אתה לא יכול לדעת אם זו אמת או שקר וכזב...

ובקשר למזדה לאנטיס שצילמת אני לא מאמין לך הן מאוד נדירות בעולם ובמיוחד בארץ...תביא הוכחה...

יום טוב

 

מיכאל.

פורסם
שלום,,,,

 

למי שפיספס...

 

בספטמבר 2002 הייתי במראנלו לכבוד ביקור במפעל של פרארי, וצילמתי 360 מודנה שעשתה את דרכה ליד מסעדת ה"קאבאלינו"(מול שערי פרארי).

 

לא ידעתי למה צילמתי אותה, הרי ה-360 כבר הייתה קיימת כ-3 שנים באותה תקופה. משום מה היא תפסה אותי.

 

זה כבר שנה וחצי שאני מסתכל על התמונה הזאת ואני לא מבין לא צילמתי אותה, עד השבוע, שפתאום קלטתי- זאת ה-360 צ'אלנג' סטראדלה!

 

מסתבר שצילמתי אותה לפני שפרארי בכלל הודיעו שתהיה מכונית כזאת.

 

לכבוד הוא לי...

 

אל תעלב. אבל אתה נשמע ממש לא רציני.

 

 

 

"מסתבר שצילמתי אותה לפני שהודיעו בכלל שהיא קיימת" - אתה שם לב לניחוח העז של עולה מהמשפט הזה????

 

ניחוח של חרטטנות.

 

 

רון.

-לפני שבוע הייתי בביקור במפעל של סוסתיא בנצרת, צלימתי שם סובארו פשע, ואני לא יודע למה אני מתסכל עליה כבר שבוע ולא מבין מה לא בסדר... אה הבנתי, צילמתי מזדה לאנטיס. -

 

אתה בטח מאלה שחושבים שקודם מוציאים את הדגם המושלם לכביש ושרק אח"כ מוציאים את ה"חמור" לכביש... :roll:

 

לגבי הצ'אלנג', מן הסתם פרארי כל הזמן עושים ניסויים ומנסים לשפר את הרכבים שלהם כך שבכל מקרה זו תמונה נחמדה ללא קשר להאם זו באמת וואריציה מוקדמת של הצ'אלנג'.

פורסם
ד"א, זאת לא באמת המהירות המקסימלית-מגזיני רכב כבר מזמן עברו את המהירות הזו עם הסטראדלה.

 

אתה יודע באמת לכמה הגיעו איתה ?

ולא לפי הנתונים של היצרן .

 

קראתי את זה בשבוע האחרון במגזין אוטוקאר, אני אפרסם כשאמצא את זה.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

לא בגלל שאני סקפטי (עוד מאירופה).

 

אבל באמת, איך אתה יודע שזאת ה360 CS?

אני הצלחתי לזהות אותה בתערוכת ז'נבה, בזכות הפס הלבן באמצע + שלט ליד שהיה רשום בו 360 CS.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

שים לב לחלון פרספקס עם החלק שניתן להזיז הצידה + הטייפ השחור על קידמת הרכב...

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

×
×
  • תוכן חדש...